Most tetettünk fel téligumikat, volt már, hogy keresztbe álltunk egy lehajtón az M7-nél (egérútnál ami megy le a pályára, akkor kört ír le, és ott meg pl ha akarnánk se tudnánk gyorsan menni) szal azt nem akarom még egyszer átélni, bár nem lett semmi baj. Hólánc meg Szlovákiába kellene, lehet, h kinézünk jan végén, ott meg akkor van hol elakadni..
Igaz, egy jó téli gumi mellett nem nagyon kell hólánc. Ercsibe, a Lajos dinamikájával nincs semmi gond, de párod hasonló kategória lehet mint mi, gondolom neki kell tankolni...
nekem nincs, sőt téli gumim se, télen úgyse mozdulok ki a városból, városban meg szvsz indokolatlan, pedig tavaly jópárszor femásztam vele az Avasra, és jópár éveig a jelenleginél sokkal xarabb gumi volt a Citromomon, és azzal se akadtam el (soxor :-) )...
aprop. van hóláncotok? gumikérdés topicban eltanácsoltak tesco gazdaságos 2000 ftos hólánctól, mondván ne kelljen tengelyről meg mindenhonnan vakargatni, meg gumit is tönkrevághatja. Milyen kell rá? nektek milyen van (ha van)?
én jó gyorsan kiröppenek pirosnál, felhuzatom 30-ig, mire kettesbe rakom, és ha nagyon sípol a moci, akkor váltok csak tovább. benzingyilkos, de gyors. párom nem is szereti, ha én vezetek. ő normálisan vezet, és gurul sárgánál /dombon + ahol csak lehet. behozza az én farokságaimat. szerencsére csak ritkán vezetek.
fogyasztáson meg nem ironizálni... :) szerintem ne add el, fölösleges, jó kis autó ez. a mi lajosunk 1,6-osként fogyaszt ennyit. csatlakozom a "jövőben úgyis ugyanannyi lesz, mint a másik ára" táborhoz.
Naaa, csak nem sokalljuk a fogyasztást...:) Bizony, kegyetlen időszak a tél a Lanososok számára. Persze nem sikerült eladni a gépet, úgyhogy csak tekergetem a fejemet a tankolásnál. A piros lámpás dolog ismerős, ezt néha én is úgy csinálom...
Ja a tank papír szerint 48 lityis, de belemegy 50 is.
oks, köszi, hátha van a miskolci Chevrolet szervízben komája :-)
úgy érted 240 km uszkve 30 literből? az jó... nálam is kb ez az arány :-((( mondjuk nálunk ekkora dugók nincsenek, de csúcsforgalomban ritkán tudok kigyorsítani 60ra :-// egyébként én nyáron is azt csináltam, h ha láttam, h pirosat kapok, gyújtás le, gurulás, és csak sárgán indítottam újra...
tényleg tulajdonképpen hány literes a tank?
valamit muszály lesz alakítani a fogyasztással, mert ez így nem buli...
nem tudok róla, de megkérdezem. eredetileg opel szakszervízben dolgozik főállásban asszem (valszeg ezért is vette le egyből, h mi a gond lévén majdhogynem tesók - mármint az opellel), csak otthon vállal extra munkát.
nálunk is jelentősen nőtt a fogyasztás. mondjuk most sokat is járunk városba (órákig tartó dugókba), szal nem tudom kinek a számlájára írjam. most néztem a tankot, 3/4-e elfogyott 240 (!!!!) kilométernél. sirrralmas.
Nemrég vittük el Lajosunkat szervízbe. Immáron a sokadik szerelőhöz, mert az előzők bazira nem értettek hozzá. Végre találtunk egy igazán hozzáértő szerelőt. Ha kell egy jó szerelő címe a XI. kerben, csak dobjatok mailt. A korábbi szerelők nem is sejtették miről van szó, ő megbeült, és egyből levette, cserélte korrekt munkát végzett, és most Lajos nagyon halkan suhan... :))
1ébként én is érdeklődtem, mert gondolkodtam azon, h a domináns városi használat és xar fogyasztás miatt egy gazdaságosabban üzemelhető Ignisbe ülök át, mert találtam egy olyan helyet, ahol a hitellel terhelt autót is beszámítják... nos a dolog végülis úgy nézett ki, hogy ha még én fizetek kb 2-300K-t, akkor sikerült volna, ugyanis majd egy év után a maradvány hitel-eurotax érték különbözet 0 volt...
Igen, a felszerelési kérdésben abszolut igazad van. Egy honapja hirdetem több helyen az autot (nemcsak interneten), eleinte másfélért, majd 1,4-ért, aztán 1,35 -ért de eddig egyetlenegy érdeklödö sem volt (kereskedö az Eurotax szerint 1,1 milláért venné be, ami azért...). Nem akartok véletlenül mégegy Lanost venni?:)))
én azért döntöttem a Lanos mellett, mert az ár/érték arányát éreztem qva jónak, az épp elérhető választékból... 1,5 Milláért 5 éves, légkondis, szervós, abs-es, légzsákos, közp.záras, el.ablakemelős más tipusú autót nem kaptam volna...
Ezerötös 8 szelepes gépről van szó, a 9-10 liter vegyesen, de inkább városban mutatkozik, sajna ott ahol legtöbbet használva van. Az árdifferrencia hiába fog csökkenni, nem nyugtat meg, hogy egy hasonló kategóriás, autó 4 év után fél millával többet ér....
Hogy jót is mondjak, más gond nincs, nagyon jól megy, jól fekszik az úton, hiba eddig nem volt vele. ( Bár a hatvanezres szerviz költségén nagyon kiakadtam)
Megjegyzem, régebben Nexiánk volt, 16 szeleppel, nagy raktérrel, a dizájnt leszámitva sokkal jobb volt mint a Lajos, csak az értéket az is félelmetesen veszitette.
Miért akarnám eladni? 1. A fogyasztás miatt ( bár ép most jött ki a rekord vidéki ami, 6.5 l, de amugy 9-10 körül zabál) 2. A Daewoo árzuhanás miatt ( Pl egy Skoda Fabia, ami egyidös a Lajossal, újonnan ugyanannyiba került, és 4 év után mégis fél millával többet ér, akkor mi lesz késöbb...)
3. Kevés a raktere, bár ez egyéni probléma
az a baj, hogy ajanlanam szivesen a szerelomet, de aszonta, hogy ne ajanlgassam, van eppen eleg munkaja, nekem is csak haveri alapon csinajja, mindenesetre ilyen gondjaim amiket irsz meg nem voltak.
"sikerült az első elemet jobb oldalt meghúznom"
ha az elol alul levo elemre gondolsz, azt nekem szrratorte egy nyul, muanyag, de ugy osszeragasztottak meg utana fenyeztek, hogy semmi nem laccik belole.
hát nekem elég sok gondom van vele... már kicseréltettem rajta a 2 flexibilis kipufogóizét, xar a klíma, zabál mint állat... a világítás visszajelző nem dudál, ha rajtafelejtem (tologattam is már rendesen)... ja és sikerült az első elemet jobb oldalt meghúznom :-(( az műanyag? lehet azt vhogy javíttatni?