Nem nagyon értem, hogy mitől és miért is vagy "Granada buzi", ha nem igazán tudsz róla semmit, nincs neked és bár esteleg vennél, nem tudsz eladót... :-)
Arra ébredtél az ebéd uténi szunyókából, hogy "Úristen, (Granada) buzi lettem?" :-DDD
De, hogy a kérdése(i)dre is válaszoljak:
Alkatrészt lehet hozzá szerezni, nem is túl drágán.
Stabil, megbízható járgány, ha "rendezett" állapotban van, akkor sosem hagy ott az út szélén.
A fenntartása drága. Úgyanis "egy rohadt benzintemető"... :-) De ez a szép benne... Hogy egy benzinfaló cirkáló...
Hogy mennyi van belőle, azt mi is szeretnénk tudni... :-)
A választék elég széles, a "fapados" soros, 2l-es 4 hengerestől a 2.8i Ghia-ig mindent találsz...
Más kérdés, hogy eladó-e. Az enyém nem. :-)
Felhoznám a topikot, jómagam Granada buzi lennék, érdekelne, hogy itthon kapható e a 72-es, és akörüli évjárathoz alkatrész, menynire romlékkony az autó, drága-e a fenntartás, légyszi segítsetek, mert lehet hogy megveszek egyet. Mennyi Granada van itthon egyébként? Tudtok eladót?
Nekem anno volt egy Taunusom, készítettem hozzá egy fordulatszámmérős műszerfalat, egy Granada műszert alakítottam át. Külön készült hozzá fehér hátlap, a számok feketék, teljesen a Chrysler 300M lett lekoppintva stílusban, annyi különbséggel, hogy nem műanyag krómozott gyűrűk veszik körül a műszereket, hanem alu, amit szintén mi esztergáltunk, políroztunk, majd elektrosztatikusan lakkoztattunk.
Ha valakit érdekel, akkor küldöm a képét! Sokat elbabráltam vele, meg azt mondták, hogy jó lett!
Jelenleg még teljesen Granada kompatibilis, meg szerintem (bár ebben nem vagyok biztos) V6-osban volt. (Ezt csak a ford.szám mérő miatt, bár úgy hallottam, hogy könnyen átállítható 4hengeresére is!)
Szia, Weber38DGAS karbit keresek. Fogasívvel egyszerre nyíló torkok, de nem Solex/Pierburg, hanem Weber. Megkülönböztethetö a szivató pillangószelepének négyszögletü alakjáról. (Solexnél ugyanez ovális). DGAV nem kell (fogasív helyett rudazat, nem szinkron hanem szekvenciális torkok)
Ha volna egy DGAS-ed, kérlek írj: zhoudek@freemail.hu -- köszi!
z.
Az ötlet szerintem nagyon is jó!
De ne legyen "zártkörű"...
(Nem vagyunk túl sokan, excluzív kis "klub" a miénk, Granadásoké, ismerjük be. )
Lássunk szívesen más típusok "fun"-jait is, elsősorban persze a rokonlelkeket, mint Taunus, Capri, stb.
(Ez a világ nem a chip-tuningolt XR-ek világa.
Semmi bajom velük, csak a "stílus" más.)
Gondolom, nektek is van egy-egy nem net-látogató de Granada tulajdonos ismerősötök, "mindenki hozzon egy embert". :-DDD
Szóval hozzuk össze, még egy darabig kitartanak a vénasszonyok... :-)
Meg tudja valaki mondani mi a különbség egy 78-ban gyártott Granada 2.8i és egy 81-től gyártott
Capri 2.8i motorja között?
Ugyanaz a motor került a Capriba vagy módosítottak rajta valamit.
Én itthon rohadok, becsípődött a derekam, mostanra tudtam felkelni az ágyból... hétvége elött nem igazán tudok kocsiba ülni. :(((( felírtam a számod, amint mozgásképes leszek megint, hívlak! És köszi mégegyszer!
Ezt a topikot csak egy Granada fanatik látogatja! Eskűszőm nektek a közuti forgalomban előbb talalkozok Granadással mint itt!!!! Sőt ha lehet megálunk és egy jót dumálunk!!! Írjatok csevegjünk!!! Ugy gondolom van miről!!!!!