Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

recefice73 Creative Commons License 2005.01.14 0 0 1565
Hónapot kívánok!
Tudja valaki véletlenül, hogy az 1.3 as samu motorok milyen E kategóriában vannak, gondolok itt pl egy 2000-es, és hasonló csecsemő példányokra.
Nem mintha külföldről szeretnék behozni olcson és itt jósokregisztrációsadót szeretnék fizetni, áááá nem....
csak úgy kérdem :)
üdv
rece
Mud Rider Creative Commons License 2005.01.14 0 0 1564

Szia geo,

 

Hol lehet ilyet kapni? Ezt kerestettem az egész családdal karácsony előtt- hiába!

Előzmény: geo.Smile (1561)
MEB Creative Commons License 2005.01.14 0 0 1563

Van esetleg kép is az autóról?

Február körül ismételten lesz vadetetés Kozárdon.Állítólag.

 

geo.Smile:

nagyon jó ez a kis modell.Hol lehet ilyet kapni?

Előzmény: HJ61 (1560)
donjon Creative Commons License 2005.01.14 0 0 1562
Hali! eladó 4db jó állapotó 5x139,7es lyukosztású 16"os felni 215/65R16os gumival 13000ft/db 06705517546 v. 06703393766 képet tudok küldeni,ha kérsz,mert valamiért nemtudom most ide berakni!
geo.Smile Creative Commons License 2005.01.14 0 0 1561

Én is vettem vagyis kaptam egy barátomtól. Bár egy kicsit kicsi de szerintem ez mindenhol elmegy. Ja és nem fogyaszt sokat. És nem nagyon kell karban t artani,vagy csak porolgatni.

samurai1samurai2samurai3samurai4

samurai5samurai6
HJ61 Creative Commons License 2005.01.13 0 0 1560
Most vettünk nemrég az édesapámnak egy hosszú 1.3ast.Tettem rá neki 4Falken A/T gumit,kis rugóívelés.Tökéletesen,jött utánnam a tengelyig érő sárban,a Mátra zord útjain.Kevésbé pattog és bólogat mint a rövid.Siratófalon ritkábban dob hátast.Csak jót tudok mondani róla.Alkatrész pedig csak a hátsó kardán ami eltérő "szerintem".
Előzmény: MEB (1558)
Frenk Zappa Creative Commons License 2005.01.13 0 0 1559

Nem véletlenül volt a mosoly a mondat végén, szerintem is a te barátod megfogalmazása sokkal korrektebb. Mindenesetre itt van két link a srác csuklós buszához.

www.sakalok.hu/sak2041023013.jpg

www.sakalok.hu/sak2041023031.jpg

 

Előzmény: MEB (1558)
MEB Creative Commons License 2005.01.13 0 0 1558
Az igazat megvallva én mindezidáig nem vezettem hosszú Samurait,még aszfalton sem.Igy nincs jogom kételkedni a barátod állításában -azt sem tudom,hogy épített/széria autóról van szó most-,ugyanakkor készséggel elfogadom az én barátom tanácsait,véleményét,ugyanis eddigi javaslatai,ajánlásai 100%-ban beváltak.
Előzmény: Frenk Zappa (1557)
Frenk Zappa Creative Commons License 2005.01.13 0 0 1557

Egy német barát, aki tud angolul, meg kell becsülni!!!

A hosszú járgányról csak annyit, hogy a klubomban az egyik srác most cserélte le a rövid Samut hosszúra, és úgy jellemezte a változásokat, hogy olyan érzés, mintha csuklós busszal terepezne:-)))))

Előzmény: MEB (1551)
MEB Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1556
Igen.
Előzmény: nyuszy (1555)
nyuszy Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1555

Ő az?

 

 

Előzmény: MEB (1554)
MEB Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1554

Igen,keménytetős.
Ebből a típusból nem is létezett zárt,azaz fémtetős.Csak a ponyva/hardtop.
Egy-két alkatrészen kívül szerintem semmiben sem különbözik a rövidtől.

A klubtalis fotók között egy fehér,keménytetős autót keress,az a Barna Attiláé.

Előzmény: nyuszy (1552)
atompyka Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1553

"Más: Havat ki hoz?"

Tán majd az előtted szóló...

:-(

 

ATom

Előzmény: recefice73 (1548)
nyuszy Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1552

Azt mondod? Hm.

Érdekes, amit a srác ír. Én két okból ódzkodnék a hosszútól, az egyik, amit ő is írt, hogy könnyebben lehasal, a másik, hogy ezzel elveszti azt az aranyos kisautó-jellegét :) Kár, hogy az ország túlvégén van ez a hosszú, mert megnézném, csak esélytelen, hogy a következő egy hónapban el tudjak jutni Debrecenbe, ehhez sajnos egy teljes nap kellene :/

Egyébként ez hardtop? A hosszán kívül miben különbözik még a rövidtől?

 

Ui.: "lsd. pl. a Barna Attila autója" - Sajnos egyelőre nem vagyok jártas a klubemberekben, nincs egy linked? Nézegettem a kluboldalt, de nem jöttem rá, melyik autót kéne néznem :(

 

Előzmény: MEB (1551)
MEB Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1551

Szerintem nem rossz alternatíva a hosszú.
Megemelve már egészen máshogy mutat a gép,lsd. pl. a Barna Attila autója (Suzuki 4x4 Club).
Egy német klub oldalán láttam,hogy a két hosszú 413-ból álló csapat simán lenyomta az épített Jeepeket!

 

Ezt írta egy német barátom a hosszúról:
(remélem,érted az angolt :))

 

I think, that a Longbody is much better offroad because of the longer wheelbase. If I would build a Suzi for offroad, I always would take a longbody and nothing else. You can go faster, because its more stable. You can easier go up and down hills because of the lenght and be more save of a rollover and last but not least you can swap in a complete Vitara-Engine with Transmission and T-Case because of more room between T-Case and Rear-Axle.
The only disadvantage is that the curve radius is not that good and the height under the car is not so efficient like the short one.

Előzmény: nyuszy (1550)
nyuszy Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1550

Hát van, csak nem valami jó a felhozatal.

Először is van egy 350-ért papír nélkül, az kiesik.

Aztán van 800-ért egy hosszú, ami fuvarozáshoz biztos jó, de másra... 

Meg van még Sj sárgája 760-ért, ami a Magyarország.hu szerint egy narancssárga 410-es :)

Előzmény: grli (1549)
grli Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1549
www.hasznaltauto.hu -n van egy pár ...
Előzmény: nyuszy (1547)
recefice73 Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1548
Természetesen nem voltam ott....
Egy igazi katasztrófaturista képei közt találtam, a többi képen ház és autóroncsok előtt pózolt az ifjú pár....
Akartam a képhez írni valami jópofát, aztán belegondoltam és inkább nem írtam semmit...
Más: Havat ki hoz?
Mire itt a hó valami biztos el fog romlani a drágámban, most éppen benzinszűrőeltömődése van...
MEB, légyszi ha mész Erdélybe legalább egy zacsival hozzál mutiba.
Üdv
recefice
Előzmény: Mud Rider (1545)
nyuszy Creative Commons License 2005.01.12 0 0 1547

Üdv!

 

Gondoltam, hosszas olvasás után most már beköszönök a topicba. MEB-bel már régóta levelezek.

Egy jó ideje Samurai-t vadászok. Először pénz nem akart lenni rá, most meg egyszerűen nincs mit megvenni :/

Mivel ha nem is minden nap, de rendszeresen kellene vele közúton is közlekednem, mindenképpen műszakis gép kell. Ezres már akadt, de arról MEB és egy offline Samurai-os barátom is hatalmas erőkkel beszélt le, úgyhogy letettem róla :)

Úgyhogy most 1.3-asra vadásznék, de sajnos sem a neten, sem a helyi hirdetési újságokban nincs semmi :( Minthogy egy fiatal, külföldről behozható példány nekem sokba kerülne ahhoz, hogy be merjek vele menni a dzsindzsába, ezért valami olcsó példányt kéne kifogni, de most drága sem nagyon van :(

Remélem, előbb-utóbb azért akad valami, már nagyon szeretném, mert az ideiglenes terepre szánt járművem helyenként problémákba ütközik :)

 

nyuszy

MEB Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1546
A híradókban is mutogattak gyakran egy olyan képsort,amin egy zöld gép volt látható,elég viseletes állapotban a romos ház alatt.
Előzmény: Mud Rider (1545)
Mud Rider Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1545

Szia Rece!

 

Te fotóztad?

Előzmény: recefice73 (1543)
Mud Rider Creative Commons License 2005.01.11 0 0 1544

Szia geo.Smile és BUÉK többiek is!

 

Én sokat használtam a 21 éves Samumat naponta való közlekedésre.

Én szerettem, a lányok nem :-).

Rövid a tengelytáv, ezért bólogat a városban.

 

Az utazási komfort javul 215/75 R15 gumikkal, ivelt és zsirozott laprugokkal.

A pesti utak kemények, a Terranoból is olyan nyöszörgéseket hoztak ki, amit sehol máshol nem hallatott.

 

Javaslom, keménytetős (müanyagtetős) modellt válassz, mert a ponyva nagyon hangos menetközben és nem annyival könnyebb leszedni, mint amennyivel hidegebb van a kocsiban vele.

 

Ha kicsit jobban kifejted, mire akarod használni, igyekszünk még tanácsot, tapasztalatot irni.

 

esetleg eljöhetsz egy szakosztály gyülésre, ha eddig esetleg nem volt alkalmad kipróbálni, milyen is egy ilyen szupa autó.

 

Hali

 

Mud.

Előzmény: geo.Smile (1536)
recefice73 Creative Commons License 2005.01.07 0 0 1543
cunami után :(
MEB Creative Commons License 2005.01.03 0 0 1542
Szerintem 600-700e Ft.-tól kínálgatnak 413-at.
A hasznaltauto.hu-n nézz körül.Samuraios oldal pl. wwww.suzukijeep.ini.hu vagy keptar.terep.hu ,itt grli kolléga és jómagam fotói lelhetők fel.
A budapesti utakat nem ismerem szerencsére,de itt felénk utazva gyakorlatilag személyautós a kényelmem a komplett OME futóművel az autóm alatt.
Előzmény: geo.Smile (1540)
tec1 Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1541

Azért mielőtt veszel egyet mindennapos használatra keress valakit akivel kipróbálhatod (főleg ha Budapesten akarod használni) mert azért a lengéskényelme finoman fogalmazva hagy kívánni valókat maga után!

Én is vettem egyet Olaszországban, lábon hoztam haza. Nem is a sebesség zavart mert elfogadtam, hogy 100-110 a kényelmes tempó neki (SJ413), de amikor beértem vele Pestre azt hittem, hogy kiesek az autóból! Hála a sz.r budapesti utaknak a még a fogtömésemet is kirázta!

Azóta mindig tisztelettel nézem azokat akik Samurai-al közlekednek Budapesten!

Ezt az autót vissza kellett küldenem mert akkoriban nem tudtam az autóútlevelét meghosszabbíttani. (olasz rendszámmal használtam egy évig)

Most is kacérkodom a gondolattal, hogy veszek egyet újra, de csak szigorúan hobby autónak. Engem nagyon zavart a folyamatos zötykölődés amiről elsősorban sajnos az út tehet, de ez az autó nem tudja "kezelni" ezt a problémát.

 

tec1

Előzmény: geo.Smile (1540)
geo.Smile Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1540

Köszönöm szépen a gyors válaszokat és az infókat. Mennyibe kerül mostanában egy jó állapotú SJ413-as? Mi az amit alapból érdemes átalakítani? Nincs valakinek eladó Samuraija? Nem tud valaki itthon Samuraijos web siteokat? Ahol képek vannak vagy leírások vagy bármi ami samurai.

 

MEB Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1539

1.3i motor: a 100km/h-t is nagyon szépen futja,egyébként 90 az utazója,7-8 literrel.Városon belül,rövid távokra így téli időben többet eszik,azt vettem észre.

Mindenhová ezzel járok -gyakran Románia,ország egyik-másik vége 400-500km/nap-,nem(csak) hobbi célra van.

Tuningolni,építeni pedig pénztárcafüggő...Erősen. :D

Előzmény: geo.Smile (1536)
recefice73 Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1538
Előszür is Boldog Új Évet Mindenkinek!
Smile:
Üdvözlünk a topikon!
Én mindennap használom az SJ410-et munkábajáráshoz is, kb 23 Km naponta, 70-80 a max amivel megyek, és 8 liter körül fogyaszt, 21 éves és kitudja mennyi km van benne... Nincs tuningolva, de igy sem kell szégyenkeznem terepen. Van egy két dolog amire oda kell figyelni és akkor megy rendesen. Nekem egy éve van meg a samu, és a találkozókon meg itt a topikból tanultam a legtöbbet.
Üdv
recefice
Előzmény: geo.Smile (1536)
tomi74 Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1537

Sziasztok!

Én nem rég adtam el a samuraimat és maradt róla egy két dolog ha valakit érdekel.

4db 195/15 pápai fenyőmintás gumi (10mm mintával) felnivel(az a fajta amit forditva is fel lehet tenni),

egy 1000-es hengerfej és egy vizhütö.

Ha valakit érdekel irjon.

 

Tom

geo.Smile Creative Commons License 2005.01.02 0 0 1536

Kedves Samurai tulajdonosok és fórumozók!

 

Én új vagyok itt. De már nagyjából végig olvastam az egész topicot. De lenne még egy két kérdésem, mert kissé zavaros a dolog. Az első és legfontosabb az lenne, hogy ki az aki mindennapi használatra is használja. Mennyi az utazó tempója és mennyit fogyasztanak nagy átlagban. Nem tud valaki egy jó kis Samurait ami jól át van építve és nem túl drága. Különben mi van valamilyen alap követelményű átépítés vagy tuningolás?

Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!