Mosonmagyaróvár környékén lakom, tudnátok legalább 2 megbízható szerelőt, netán szervízt mondani a környéken aki érti is a munkáját. A traktorom egy x type 2.0 d kombi Budapest is szóba jöhet. Köszi
Fekete 2.0 d vajbőr belső. Kalandosan neten vettem vaktában.170 e km szervízkönyv.( meg is kaptam) Nos azzal kezdtük, hogy kettőstömegű és kuplung, olajcsere stb 340 e :(. ( Egyszer már cserélték de csak a kuplungot érthetetlen) Első lökhárító törött de hiányzott róla merevítő is 50 e :(. Szerencsére a krómok rendben vannak. Belseje kulturált. Futómű rendben, vannak még apróságok. A lámpa kapcs. szerintem törött, csere, Jobb első ajtó csak belülről nyílik.Ez van ha vaktában veszed ill. ha a az árlista aljáról választasz.Ja és Rádió kód netről 7000. Első gumik rendben vannak de öregek. Kb ennyi. A tolatóradar nem műkszik.( A vételár 600eFt volt)+ regadó
Biztos hogy gomb az? Nem egy érzékelő? Tolatóradar automatikusan bekapcsol hátramenetnél. Kulcs tanítást hogy érted? A távirányító részét? Ha igen, az nem rég volt itt téma, kicsit olvass vissza.
Milyen autót vettél? Mesélj róla kicsit :) Motor, váltó, állapot, stb.
Sziasztok A DVD engem is érdekelne. most vettem az autót. Érdeklődnék, hogy a középső tükrön van egy gomb hátul az mire jó, Ill azt, hogy a tolatóradart be kell e kapcsolni vagy automatikus( mert akkor nekem nem műkszik :)
Esetleg Bp en tipp, hogy hol tudom a kulcsot taníttatni.
Sziasztok! Meg tudja valaki mondani, hogy a gyári CD rádió helyére beépíthető e a navigációs egység, illetve a csomagtartóban ki van e építve a CD tár helye?
Bár tudnám, hogy melyik csatlakozás hol található! Mármint a computer vs műszerfal vonalon. Pedig gyanús, hogy beázásos kontakt hiba és valószínűleg csak ki kéne tisztítani a csatlakozást. (aztán ideiglenes szigszalag védelem a víz ellen). Ha valahol szem előtt van, az szerencsés lenne.
De ehhez NAGYON FONTOS, hogy le kell venni az akku sarut, áramtalanítani! Viszont ha nincs rádió kód fejben, sajnos csendben kell megtenni a további utat.
Sziasztok! SOS segítséget kérek. Ma az autópályán 120-nál egyszer csak valamennyi műszer leállt, valamint az összes ellenőrző lámpa világítani kezdett. Az autó ugyanúgy ment tovább, minden funkció működött. Megállás és újraindítás után visszatért a műszerfal de néhány perc után újra előjött a hiba. Valaki járt már így, esetleg van tippje a kijavítására? Sajnos az autóval külföldön vagyok így csak sokadik verzióként tudnám márkaszervízbe vinni. Köszönettel: Jani