Hm. Két MOL-os 415-ös volt még, más civil gép nem létezett új homlokfallal, ez pedig olyan. A kétajtós Lada-lámpás gép ekkoriban lakóbuszként járt az országban, rendszeresen parkolt Budapesten a Marczibányi téren, minden reggel szpottolhattam egy szép küljönjárati BKV-s 415-ös társaságában. Azért gyanakodom arra, mert annak ilyen kék volt az eleje, a többi része kaphatott új festést akár. Légbefúvós volt, annak is látszanak a sötétebb foltjai, úgy tűnik.
És kaptak 3rte valamit? Gyanítom nem tudtak róla a parjaik se .
Én 2015 -ben többször kipróbaltam egy 4 ajtós helyi automataváltós 280 Ast, amit később lekapcsolták ,mert nem volt műszakija.De nem mondom meg a rendszámát.(Mondjuk több topicban írtam már)
1984-ben, az 1-es villamos első szakaszának átadásakor hagyták fel a volt 65-öst, addig '82 óta az volt az újpesti-angyalföldi vonalak egyetlen kapcsolata a hálózat többi részével. A síneket valamikor a kétezres évek elején szedték fel az aszfaltból, mert én a '90-es évek végén jártam arra óvodába és akkor még ott voltak.
Fiatalon, mikor még Dunaújvárosban éltem, itt szálltam fel én is. A tulsó oldalon meg le, mikor megérkeztünk. A budapesti indulásokra már nem emlékszem, de Dunaújvárosban a Dózsa Mozitól óra 20-kor indult a mindenhova betérő és 40-kor a gyors, már amelyik órában éppen volt. Soha nem felejtem el, hogy egyszer megálltunk Adonyban, a 6-os úti kihajtónál lévő kiskútnál HTO-t tankolni.