Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RHDCelica03 Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49337
Teny, hogy senkinek nincs koze a masik anyagi helyzetehez (mindenesetre orulunk, hogy te mar nem vagy csoro! ;D), de hogy valakit leugatsz, mert te azt hiszed, hogy tudod a tutit, az nekem kicsit visszas...
Csak a moka kedveert menj fel legyszives az autotrader.co.uk-ra es nezd meg a hatalmas arkulonbseget a "fapados" es fullextras Celicac kozott... Aki ezen sporol az tenyleg csoro! :D
Lehet, hogy csak en vagyok UFO (vagy csoro ahogy te hivod) hogy nem latom ertelmet sok penzt kifizetni plusszban azert, hogy a masik oldalon uljek egy olyan autonal, amit csak akkor hasznalok, amikor Magyarországra jovok... Ja es Britt allampolgarsag tulajdonosakent nekem nem derogal jobbkormanyos autot vezetni!
De te biztosan jobban tudod! :D

P. s. : Hozzateszem altalanossagban van igazsag abban amit irsz, csak rossz szemelyt talaltal meg vele! :D
Előzmény: Grifter (49336)
Grifter Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49336

Valójában senkinek semmi köze az anyagi helyzetedhez, ahogy másokéhoz sem - pont ezért gáz, hogy mégis állandóan csak a jaszkarizás meg a kompenzálós körök futása megy (és a durva kognitív disszonancia, amiből utána a végtelenül elvakult és ostoba viták születnek), mert ez mind nem az autóról szól, hanem csak a gazdákról. 

 

Mr_Tc: "A sport nem egyenlő a dinamikával (amit írtam), én sem pályáztam, de ettől még sokszor kiélveztem mind a 192 lovat, a hozzátartozó kis súllyal."
Ezen még gondolkozz egy kicsit, egyelőre nem nevezném kellően konzisztensnek az elképzelést.

...és még csak azt sem tudod garantálni, hogy a tehénszar leesik. Valójában egy egy tehetenet sem ;)
Viszont az egy tulajos autót te általában nem akkor fogod megvenni, amikor még vigyáznak rá (mert arra vigyázol, amit meg akarsz tartani = nem adod el), hanem amikor már nem akarnak rá vigyázni (meg pár éve nem is akartak), vagy már évek óta nem is futtota rá (időbvel/pénzzel), hogy gondozva legyen.
Ez ugyan olyan illúzió, mint a női sofőr (húdejó, hogy nem tud vezetni, de legalább biztosabb, hogy nem is ért hozzá!), az öreg orvos (tehát napi 15 indítás és utána 1-2 kilométer mindig hideg autóval, mert hogy háziorvos, nem professzor), meg a 20 éves autót 100 ezer kilométerrel, hiszen reális, hogy csak hétvégéken került elő a dízelkombi a garázsból, és akkor is csak 1-1 nagyobb útra, persze kizárólag meleg és száraz országokba utazva.


Előzmény: RHDCelica03 (49334)
Mr_Tc Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49335

"látványt vesz és nem sportot"
A sport nem egyenlő a dinamikával (amit írtam), én sem pályáztam, de ettől még sokszor kiélveztem mind a 192 lovat, a hozzátartozó kis súllyal.

 

"a drága húsnak nem lesz ugyan olyan híg a leve"
Garantálni csak azt tudom, hogy a tehénsza@r lapjára esik, de nagyobb eséllyel az olcsó húsnak híg a leve. Azért esélyes, ha valaminek 1-2 tulaja volt, az megkíméltebb (értsd jobban odafigyeltek rá), mint amit sokan cseréltek le, és csak vagánykodni/villantani volt jó, esetleg csak minden második tulaj tekerte, vagy tekertette az óráját mielőtt eladta.

Előzmény: Grifter (49333)
RHDCelica03 Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49334
:D
Koszonom, hogy ilyen jol kielemezted az anyagi helyzetem!
Egyszer szivesen osszefutnek veled egy sorre! (te fizetsz! :D)
Előzmény: Grifter (49332)
Grifter Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49333

Többnyire aki sportos autót vesz, az látványt vesz és nem sportot.
Ezernyi sportos autó van, amin nem látszik, a sportosnak kinéző autók többsége meg nem sportos.

Amíg pedig nem tudod garantálni 100%-os biztonsággal, hogy a drága húsnak nem lesz ugyan olyan híg a leve, addig ez üres lózung.

Előzmény: Mr_Tc (49331)
Grifter Creative Commons License 2019.09.28 0 0 49332

Én is megértem a fapados-jobbkormányos tulajokat, hiszen csórónak lenni nem szégyen.
Sőt, azt is megértem, hogy próbálsz kompenzálni ezzel a rossz dumával.

Csak tök felesleges, meg átlátszó is: azért vetted ezt, mert erre (is alig) futotta. Ennyi a történet, nem kell szégyelni. Az ilyen 1 millió alatti és körüli autós közösségek magyaroszágon szinte csak ilyen emberekből állnak, a 95%-nak az van, amire futja, de közben ezerrel kompenzál, hogy ő nem csóró. Ezzel a nyomorral van tele minden autós csoport meg klub, nevetségesen átlátszó történetek meg gyermeki körök lefutása amíg a szem ellát.
("Szerintetek jó ez a szín" és berak egy 25 éves alufelnit, amit ő maga fújt feketére alvázvédővel - persze kupakkal, szeleppel, csavarral, meg a fél autóval együtt -  és akkor jön a többi nyomi, akinek lemezfelnije van és alvázvédőre se futja, hogy "A piros az jobb lenne!", meg a klasszikus idióták, akik szerint ez gagyi, igaz hogy nekik 20 éve a gyári felni van a kocsijukon a gyári gumival, de az legalább konkrét. Meg persze a retardált, aki a fél millás autóra felteszi a fél millás felni szettet, és onnantól ketyeg az időzítő, hogy mikor fog felsírni, hogy a panel előtt téglára rakták a verdát, mert kerékőrre már nem futotta, túl drága volt a polírperem.)
Ha pedig félsz, hogy beázik a napfénytető, akkor kinyomod körbe szilóval: többet nem ázik, persze nem is nyílik, de még mindig ablak! :D

Nekem, az excsórónak elhiheted: felesleges köröket futsz. Aki elhiszi neked, az vagy hülye hozzá, vagy azt várja tőled, hogy cserébe te is elhidd neki. (Amiből pedig levezethető, hogy miért nem jár az ember autóstalálkozókra egy ilyen csóró közegben.)

Előzmény: RHDCelica03 (49330)
Mr_Tc Creative Commons License 2019.09.27 0 0 49331

Többnyire aki sport(os) autót vesz, annak nem a fogyasztás a lényeg, hanem a dinamika.
A fórumosok 99,9%-a nem UK-ban él, és itt a pénz a legfontosabb, minden más sokadik.
Erre írtam, hogy itt (használt autóknál) fokozottan igaz, hogy az olcsó húsnak híg a leve.
Ettől még a Tied használd sokáig boldog megelégedéssel, és minél tovább hiba mentesen!

 

Az egyik "vevőjelöltem" a 143Le-ből akart "sportos" gépet építeni, futómű, fékek, kerekek átépítésével.

Ha mindent megcsinált volna, akkor +2 Celica árát locsolta volna még rá, pláne ha engedélyezteti is.

Előzmény: RHDCelica03 (49330)
RHDCelica03 Creative Commons License 2019.09.27 0 0 49330
Hello,
A 140 kontra 190 "vitaba" szolnek bele...
En azert vettem Celicat, mert gyönyörű, mert megy es mindezt sokaig.
Mivel a fentartasi koltsegeken szeretnek "sporolni" ezert ugy szedtem ossze a parametereim, hogy minnel kevesebb legyen a hibalehetoseg:
Face-lift utan, hogy ne egye az olajat
Tetoablak nelkul, hogy ne azzon be
Manualis klima, mert kevesebb dolog romolhat el benne
Gyengebb motor, mert kevesebbet fogyaszt (7.07 az aktualis atlagom), boyracerek nem ezt veszik, szoval kissebb az esely, hogy valaki elottem szetgyalazta
Kevesebb tulaj es km (UK-ban az oraallasra jobban lehet adni...)
Szerencsere szerencsem volt es azota is boldog tulaj vagyok!
(Nem allitom, hogy nem ertem meg a 190eseket, neha en is meghallgatnam, hogy hogyan sikit, de az en normal eletemben ez annyira nem hianyzik...)
Előzmény: Mr_Tc (49329)
Mr_Tc Creative Commons License 2019.09.26 0 0 49329

"nagyon kevés tulaj volt lelkiismeretes a karbantartás tekintetében"
Sokan fikázták a 65e km-es futásteljesítményt a 2002-es TS-en amikor tavaly eladtam, pedig nem véletlenül voltam 13 évig tulaja, és cseréltem benne évente minőségi olajat (sosem kellett utána töltenem). Aki kicsengette az általam kért (nem kevés) pénzt az most örül neki, az olcsójánosok/köpködők meg szívják azóta a brokit, de mint tudjuk csak az okos tanul a másik kárából. Volt aki nem tesztvezetésre jött el köpködni, hanem üzenetben adta tudtomra, hogy milyen hülye vagyok (a vételár miatt). Aki olcsóbban veszi meg az autót, akkor is annyiba fog kerülni, mint ugyanaz drágábban, csak később költi el a pénzt, de az autó ugyan olyan fos marad.

 

Egy jótanács annak, aki Celica vásárlás előtt áll: nem baj, ha minél kevesebb tulajdonos koptatta az autót, mert nagyobb az esély rá, hogy jobban odafigyelt rá, és nem az órapörgetés a hobbija (kevés embernek tűnik fel, hogy a hahu-n minden verda 200e km-t futott => mert az átlagveréb gyomra ennyit vesz be). A személyes oldalhoz meg csatlakozok Csabihoz, hogy aki 143Le-s autókat nézi, az Avensis-t vesz kupé karosszériával. Ég és föld a különbség a 192Le-s javára.

Előzmény: exMadMag (49327)
cöcli2000 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 49328
Köszönöm a gyors válaszokat! A 200000km-t elég gyanús, hogy az ilyen idős kocsik nagy része elérte, egy motorfelújítás pedig nem lehet "olcsó" történet. 1zz-fe-t illetően viszont meglepett ez a probléma, a kínálatban akadnak bőven nagyon magas futásteljesítménnyel.
exMadMag Creative Commons License 2019.09.26 0 0 49327

Ezt a kérdést passzolnám... 

A személyes oldala: sosem gondoltam, hogy nekem a gyengébbik verzió kellene...

A műszaki oldala: többeknek az 1ZZ csapágyak sem bírták sokáig.

 

Ha nem lett volna az olajzabálás mizéria, akkor is mostanra már kijött volna más problémája ezeknek a motoroknak. Viszont a legnagyobb gondjuk, hogy nagyon kevés tulaj volt lelkiismeretes a karbantartás tekintetében.

Előzmény: sef_bacsi (49326)
sef_bacsi Creative Commons License 2019.09.25 0 0 49326

Ha 1ZZ-d lenne , szerintem még mindig bírná csapágycsere nélkül is, nemde ?

 

Előzmény: exMadMag (49324)
sef_bacsi Creative Commons License 2019.09.25 0 0 49325

Van:  pl olajpumpa pl. másodlagos levegőszelep

Előzmény: cöcli2000 (49323)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.25 0 0 49324

A 2ZZ-GE is ugyanúgy érintett az oilholic problémával...

 

Aztán, gyárilag 200ekm-re van tervezve. Nagyjából eddig bírják a hajtókarcsapágyak, és a váltó.

Az enyémben több, mint fél millió kilométer van. Először amikor hajtókar csapágyas lett, főtengely is volt cserélve. A következő esetben már tervezett volt... Az olajat szereti, de most már jobban fogyasztja, mert pár ezer kilométerrel ezelőtt letört 2 gyertya...

Előzmény: cöcli2000 (49323)
cöcli2000 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 49323

Sziasztok! Jó néhány autó kipróbálása után úgy döntöttem vásárolnék újra Celica-t vagy esetleg GT86-ot. A kísértés mindig nagy, a budapesti Gergely utcában lévő szervíz előtt minden nap látom a sorakozó szebbnél szebb kocsikat.Korábbi celicám 1ZZ-FE volt, nem úsztam meg az olajfogyasztás problémáját. Van esetleg valami konstrukciós problémája a 192Le-s változatnak?

 

Ha valaki esetleg eladásban gondolkodik, keressen meg bátran! 1ZZ-FE modellfrissített vagy 2ZZ érdekelne.

 

Szép estét!

Lesolo Creative Commons License 2019.09.18 0 0 49309

Kedves exMadMag!

 

Bemenő jeleknél abszolult releváns  volt a harmadik., nagy frekvenciával talán mindig a harmadik(?)., egyébbként az autójavitásban számomra mindig örök kérdés ,  a Praktiker vagy Teoretiker tipusu javitás preferálása.., nem tudnám eldönteni sorrendet,  annak ellenére sem , hogy jenleg egy null az első versenyző javára., egy általad , majdem mindig sikerdijas müveletként felhozott  beavatkozas többszöri végrehajtása következtében.

A techstream , az mondjuk a toyota vcds-e akár?? Igaziból XP-n a legsimább ügy?

 

Nagyon köszönöm a segitséged!!!

 

Jelige: celica ujjászületve és mint a golyó....

Előzmény: Lesolo (49321)
Lesolo Creative Commons License 2019.09.17 0 0 49321

Kedves exMadMag!

 

Bemenő jeleknél abszolult releváns  volt a harmadik., nagy frekvenciával talán mindig a harmadik(?)., egyébbként az autójavitásban számomra mindig örök kérdés ,  a Praktiker vagy Teoretiker tipusu javitás preferálása.., nem tudnám eldönteni sorrendet,  annak ellenére sem , hogy jenleg egy null az első versenyző javára., egy általad , majdem mindig sikerdijas müveletként felhozott  beavatkozas többszöri végrehajtása következtében.

 

Nagyon köszönöm a segitséged!!!

 

Jelige: mint a golyó....

Előzmény: exMadMag (49320)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.17 0 0 49320

Sajnos az OBDII megvalósításából adódnak a korlátok... Talán, ha olyan szoftverrel dolgozzátok fel a jeleket, aminél kiválasztható a figyelt érték.

Csakhogy egymagában semmit sem érnek az adatok, ha nincs mellette egy jól működő minta.

 

A dadogás, megtorpanás gázadásra a következők miatt lehet:

- elszegényedő keverék

- túldúsuló keverék

- gyújtás hatásfok, időzítés

A még nem elektromos fojtószelepes motoroknál az ECU gyorsításnál nem foglalkozik az oxigén szenzorok jelével.

Tehát a feladat azt kideríteni, hogy a bemenő jelek nem váltják ki a keverék kismértékű dúsítását, vagy a kimeneti oldalon nem jelenik meg a dúsítás.

 

Bemenő jelek:

fojtószelep állás

levegő hőmérséklet

MAF jel

 

Kimenő jelek:

injektor időzítés

előgyújtás

vvt-i állás

 

Előzmény: Lesolo (49319)
Lesolo Creative Commons License 2019.09.17 0 0 49319

"Obd élőadat " túl lassu.., irod.., gyári Toyota diag nincsen persze..., Bosc.Kts- AutCom  féleséghez volna lehetöségünk alkalmadtán hozzáférni..., vagy Obd2 által " biztositott"  támogatás  korlátozottságára gondoltál?

 

Lambdasonda hibák okozhatnak ilyen brutális " nem veszi a gázt--dadog gázadáskor".., hibát?? Széthuztam egyszerre mindkét szond csatiját.., de igy sem volt semmi változás..., 

Előzmény: exMadMag (49318)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49318

Keress egy zalaegerszegi márkatársat és próbáld ki az Ő MAF szenzorával az autód...

Járó motorral még nem próbáltam a lehúzást, meg lehúzott csatival az indítást sem, de normális lehet a "nem működés".

 

Nekem a MAF szenzor tisztítása mindig megoldotta a torpanás-problémát. A komolyabb diagnosztikához meg komolyabb műszerek kellenek, mert az OBDII előadat lassú...

Előzmény: Lesolo (49317)
Lesolo Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49317

Köszi.., elbüvöl a segitökészséged.

 

Igazad van az beragadt pillangószelepnek  nem lehet akkora szerepe mint  kezdetben reménykedve gondoltuk  ,Idöközben ugyanis  sikerült teljesen korrekten mozgásra birni , de semmi lényeges változást nemhozott. a javitás ...., Szivócső és fojtószelepház tömitést is kicseréltük.., féktisztitóval fujkálva ezt a vidéket semmi változást nem észlelni most.

 

Helyileg Zalaegerszeg.

 

Holnap megprobalok szerezni egy nyomásméröt., ugy nézem a  csövön nincs ilyen tesztcsavar szerüség., de a bejövö  üzemanyag csövet könnyen ellehet vágni a méréshez.

 

Most azt vettem észre hogyha a MAF - ról lehuzom a csatit, akkor rögtön leáll a motor., beirja a léghöméró és a légtömegmérö hibakódját.., ez normális hogy teljesen leáll ilyenkor?

 

A viz és levegőhömérséklet  értéket élöadatban reálisnak látni.

 

Üdv Laci

 

 

Előzmény: exMadMag (49316)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49316

Sajnos attól, hogy egy villamos jel határértékeken belül van, még nem jelenti azt, hogy helyes is az érték. Ha ilyen simán ki tudtad volna mérni, hogy hibás, már az ECU előbb sikítozott volna.

Ezért kell néha tisztítani a két izzószálat a lerakodásoktól.

 

Helyileg merre van az autó? Nekem van próbára légtömegmérőm... Egyébként egy próbára még a sajátomból is kikapnám, hiszen csak egy csati és 2 csavar.

 

Az a pillangószelep a szívás zaj csökkentő. Meg talán hideg időben a keverék hirtelen felhigulását hivatott megakadályozni. Vákuum nélkül az alapállapota nyitott. A vákuum tartály azért van, hogy a motor működésében ne okozzon zavart. A működtető mágnesszelep a légszűrőház alján van.

 

Benzinnyomást talán a közös cső végén lehet mérni, nem néztem.

 

Előzmény: Lesolo (49314)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49315

Valaki egy jó farmotoros versenyautót?

Lesolo Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49314

MAF-MAP.. szóbotlás volt..,

 

Tudom jó volna egy donor-proba MAF.., mert a gyári ára az egy horror.., az utángyártott viszont zsákbamacskás.., gyári bontottakról mi a véleményed??? 

 

Tudom nem 100%-os..,a MAF  multival mérve látszólag referencián belül van... A.data-alapján legalábbis..., a légszürőházban alul ,van egy vákumdoboz ami egy pillngószelepet nyit-zár..., ez a csappanytyú nem messze a teljesen zárt állapothoz képest .,totáll bevan ragadva,kézzel sem mozgatható.., ennek mekkora jelentősége  lehet???

 

Benzinnyomásmérés módjáról -értékéről tudnál irni valamit?

 

elóre is köszi és üdv

Előzmény: exMadMag (49312)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.16 0 0 49313

Magad uram... Kuplungcsere 9 óra alatt.

.... és a hibás:

exMadMag Creative Commons License 2019.09.15 0 0 49312

MAP nincs az autódban, hacsak nem tettél valahová egyet. Ami a légszűrő után van az MAF szenzor. A szegény keverék utalhat fals levegőre... és attól torpanhat az autó, tehát arra folytatnám a keresést. (egy csere MAF-ot kipróbálhatsz még...)

 

Előzmény: Lesolo (49311)
Lesolo Creative Commons License 2019.09.15 0 0 49311

Köszi---ezek megtörténtek..,MAP  tisztitás ---poti ellenörzés multiméterrel..., diag látja mindegyiket..., hibakód nincs generálva hozzájuk...,kezdetben volt egy P0171 szegény keverék hibakód---törölhető volt----. most  terhelésnélkül csak állómotornál probálgatva nem jött vissza..., de fordulatot most sem veszi föl..,ez esetleg valami támpont lehetne a kutakodás irányát illetően????

Előzmény: exMadMag (49310)
exMadMag Creative Commons License 2019.09.14 0 0 49310

a.) légtömeg mérő koszos. féktisztítós takarítás

b.) fojtószelep állás érzékelő. csere

 

... és még csilió más oka lehet, de ezek az esetek 98%-át lefedik.

Előzmény: Lesolo (49309)
Lesolo Creative Commons License 2019.09.14 0 0 49309

Sziasztok!

 

Tudna valaki hozzászólni?

 

Celica 1.8/105 Kw.    T23.  1ZZ  .2000.06.     300.000Km.    . Gázadáskor megtorpan--lehörög.., indulás., alapjárat jó..., hibakód nincs.., történt már ilyesmi valamelyiktőkkel??

 

köszi minden segitőkész választ

TBlocker Creative Commons License 2019.08.23 0 0 49308

Hááát, nem tudom mennyire feleslegesek lennének ( ha az embernek van pénze rá) mert azért egy Land Cruiser vagy Highlander komfortjával nem sok Toyota model vetekedhet.

Főleg nem az általad emlegetett tipus ;).

A GT 86 egy nagyon klassz kis auto, vasárnapi keringőzésre az asszonnyal (barátnővel), mert hátra max két gyerekülés fér be 5 éves korig ( vagy két közepes méretü kutya, egy német juhász már biztos bevágja a fejét a tetőbe :D ), persze azért gyerekekkel vagy kutyákkal meg már nem annyira ”fánk biztos” az auto, a csomagtér is inkább két személyes egy hosszabb útra, szóval szerintem kicsit mellélöttek ezzel a modellel, ha valahova be kellene illeszem akkor én a tehetős nyugdíj közeli korosztály hobby autójának mondanám, de hát jön a Supra és akkor a GT 86 is a feleslegesek kategóriáját gyarapítja ;).

Előzmény: sef_bacsi (49304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!