Fehér.Mindig úgy halnak meg,megyek,ránt egyet kettőt a motor,ekkor annyit mondok ,jaj ne, és akkor végleg megáll.Ilyenkor semmire nem reagál,de ahogy új gyertya bekerül,pöccre indul.
Ezt értem,csak a motorboltos azt mondja a Brisket tart mert az a legmegbízhatóbb. Egy n14c meg egy n17c brisket adott,ezek meg is haltak jól. Megjegyzem több NGK ennyit sem bírt.
Szóval van magasabb hőértékű gyertya ezeknél? Mert a boltban nem tudtak adni.
Isolatort látok a webshopokban,de jók ezek még? Németországban készülnek még?
Valami 60-as évekbeli cikk alapján a P10 henger a hosszú bordák miatt sokkal melegebb. Nagyon magas hőértékű gyertya kell bele: 260, vagy ilyen hőségben még magasabb.
Ma elszórakoztatott a motorom.Nem bírja a 40 fokot.Megeszi a gyertyákat.Egy régi isolator 260 gyertyával egész sokáig működött,azonban miután meghalt,brisket vettem bele . Az egyik 35 kilométert bírt ki,a másik kb 12km et. Több ngk kipróbálva,hasonló eredménnyel.
Tizes henger van a gépemen,egyszerűen azért mert szebb így a blokk.A hengerfej viszont perselyezve van,arra gyanakszom ezért pusztítja a gyertyákat,nem kap elég hűtést a gyertya mert a persely valahogy szigeteli-Szóval cserélhetem a hengerfejet. Más is szenvedett a javított hengerfejekkel?
ha le lesz papírozva motorom akkor blokk felújítást szeretnék csinálni rajta. 1967es bontatlan T5. 30-as keverékkel használom, párszor vittem gyerkőcöt vele udvarban eddig. Tegnap bemelegedett rendesen és mégis füstölt nagyon, a kuplungnál benézve pedig habos az olaj. Szerintem a szimmering odavan, biztos kikeményedett ennyi idő alatt.
Milyen márkájú szimmeringeket szabad beletenni? VITON anyagúban mindegy? Ez a link nem tudom milyen minőségű:
Nem tudom, a főtengelynek van elég súlya szerintem, nem tudom az a lendkerék súly ennyit számítana-e. Csináltam régebben már magamnak gyújtást Pannónia t5h-ra, de én nem vettem észre változást.
Fórumokban olvastam, hogy azt írják nem igazi pannónia hangja lesz tőle a motornak. De alapjáraton szerintem nem, max jobban veszi a fordulatot.
Csináltam egy ismerősnek Danuviára is, ott kellett tömeget növelni a lendkeréken, mert az alapjárata nem volt jó a pici lendkerékkel és volt, hogy leállt.
Szerintem nem a stabilabb szikra, hanem a fele súlyú lendkerék. Érdemes lenne "megkoszorúzni" egy lendkereket egy plusz lendtömeggel, de gondolom az sem mindegy, hogy a lendtömeg központtól mérve milyen átmérőben helyezkedik el.
Lehet jobb lenne Pancsi lendkerékhez illeszteni alapapot.
Arra szeretnék választ kapni, hogyha a gyári gyújtás le van cserélve robogó 12v rendszerre, olyanra ami nem változtat előgyújtást, akkor mi miatt változik meg a motor karakterisztikája. Egyhengeresről van szó.