Nekünk a Jumpy-ra B-betűs gumi került, mert elég ótvar gumikkal sikerült megvenni. Nem volt problémánk vele, pedig ennek az elődjén is az van még. Súlyt is vitt elég gyakran, a megengedett maximumokat.
A kérdésem az lenne,hogy kinek mi a tapasztalata téli gumi ügyben.Vettem tavasszal egy expertet,215/65/15 c-s gyári michelin nyári gumikkal van.Kellene vennem hozzá télre gumikat és nem tudom mennyire lehetne keskenyebbet venni esetleg kinek mi az ami bevállt.A kocsi teher és nincs benne súly sosem....
Lehet itt ötletelni , de ha a szerelők sem találják akkor az gáz . Barátomnak hiba lámpa nélkül rosszul menő autó, sok keresgéléssel turbó szétszedéssel Légtömegmérő hiba volt . Gondolom amúgy lehet: kompresszió, befecskendező , légtömegmérő , üzemanyag dugulás , turbó vagy megkerülő szelep , kipufogó gáz érzékelő , és még ki tudja mi minden .
Függetlenül attól hogy itt kapsz-e jó ötletet ,ha meg lesz a hiba légy szíves oszd meg velünk .
Az alanya egy Peugeot Expert 2.0 HDi 2008 (120le) típusú autó. A motor valamiért nem pörög ki, de olyan szinten, hogy elindulásnál le is fullad. Szervizben nézték hibakód nincs.... Szelepfeldelet levették és az egyik vezérműtengelyből hiányzott egy darab. Kapott új vez.tengelyt, illetve himbákat, és egy új vezérlést is. Az autó továbbra sem jó a tünet ugyanaz. A befecskedező szelepek is bevizsgálásra kerültek azoknak sincs baja.
Valakinek volt már esetleg ilyen jellegű problémája. A szerelők feladták............
Tisztelt fórum társak ! Meg tudná nekem mondani valaki ,hogy a Citroen Jumpy 1.9D motoros kocsim Lucas adagolóját milyen Bosch számú adagolóra tudnám lecserélni. Előre is köszönöm !
Köszönöm szépen a "megnyugtató"válaszodat! :-) Ebből az következik,hogy vihetem szakszervízbe,mert ennyi mendent nem tudok végignyálazni. :-( (egyébként hibakód nincs kiolvasóval sem)
A generátor vékony vezetékeit kellene első körben leellenőrizni a két végpontok között (ehhez sajna vagy kapcsolási rajz kell, vagy "követni" a vezetéket), hogy nincs-e szakadás valahol. Ha nincs, akkor még meg kéne mérni a generátor töltését közvetlenül a kivezetésénél, mert nagy ritkán előfordul, hogy a vastag töltővezetékben van hiba. Ha az is tuti jó, akkor még a motor testelését is ellenőrizni kell ill. próbaképpen lehetne egy vastag testkábelt a generátor testjére kötni a - aksisarutól. Ha úgy sem tölt, akkor nagyobb a baj, mert valamiért a BSI nem tud utasítást adni a generátornak, hogy töltsön. Ez is lehet a biztosíték hibától, a kontakt hibán keresztül az elektronikai hibáig sok mindentől.
2014es citroen jumpynak csak 12,6v a töltése.Természetesen ettől az akksi lemrül!Új aksi megvéve, sajnos csak ekkor mértem rá a töltésre.Generátor szakembernél próbapadon tesztelve hibátlanul tölt.Ilyen esetben mi a probléma megoldása?
2008-as Peugeot Expert Tepee, a hátsó 2-es ülésnek elromlott a szerkezete, nem lehetett kiszedni a rögzítéséből. Egy karosszériás kiszedte, de szülés maga rossz, ráadásul hegesztés van, nem lehet szétszedni, javítani. Ha visszatérnének a helyére, többé nem jönne ki.
"A" megoldás: bontó - új, használt ülés... Ha lehet kapni.
Üzemanyag vízérzékelő vagy gázolaj vízérzékelő, de egyáltalán nem biztos, hogy az utángyártott katalógus rendszerekben értelmesen (és így) fogják elnevezni. Persze egy próbát megér. Biztosabb az a módszer lenne, hogy alvázszám alapján megnézni, hogy milyen jeladó van benne és a gyári szám alapján már könnyebb lenne megtalálni.
Az enyém is talán pont ilyen típus (94le) . Ezen is nagyon lötyögött a váltókat és amikor kivettük a motort a rudazat váltóba bemenetelénél olajbunda volt . Tehát ott eresztette az olajat is a nagy lötyögés miatt . Én nem szedtem szét a váltót mert azt állapítottam meg hogy valószínűleg a váltóban ki kéne cserélni egy perselyt , de mi lesz a kijáratnál az olaj tömítéssel ?! Ez egy furcsa alakú gumi/műanyag alkatrész . Ezért cnc marógépen gyártattam egy spéci alkatrészt ami bement a tömítés helyére van benn egy bronz persely + tömítés is és a szuszogó is ugyan úgy rajt van . Amennyiben ezt a megoldást szeretnéd megvalósítani el tudom küldeni milyen alkatrészt kéne gyártatni hozzá .
Üdv:Fiat Scudo 2008-as 2,0D 120le állandóan előforduló híbakód P2143 van mikor csak ez az 1 de van hogy több egyszerre P238-P490-U3fff-P0238 csökken a teljesitmény de amit a kódok takarnak az nincs pl szálszakadás valaki találkozott már ilyen problémával és ha igen mi volt a megoldás szakik előre is köszi a válaszokat
A múlt héten nagy eső volt felénk a 2002 es JTD scudoval hosszában félig egy féltető alatt álltam ahol rázúdult a víz . Mikor mennem kellett elindítottam , de amerre mentem ott is nagy tócsák voltak . Később vettem észre hogy nem mutat a km órában egyik műszer sem . Azt nem tudom hogy indulás előtt a kocsira zuhogó víz vagy a tócsákból felcsapódó víz miatt . Meg néztem a biztosítékokat és találtam egy rosszat amit amikor kicseréltem gyújtásra azonnal kiment ismét . Van valakinek ötlete mi ázhatott be vagy mi más lehet a probléma ?