Keresés

Részletes keresés

_Nyuszi Creative Commons License 2024.01.02 0 2 50627

Azt azért tegyük hozzá, hogy a Startnál majdnem minden vonaton van vezető jegyvizsgáló, míg a HÉV-nél csak néha-néha vannak ellenőrök.

Előzmény: trizs77 (50626)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50626

Már nem lep meg......................:-((

 

November végén az itt OFF MÁV-val mentem Fehérvárra a Déliből.

A Déliben határozottan állt egy kalauz a vonat végén.

FLIRT.

Fehérvárig nem jutott el hozzám, pedig a délelőtti időben félig se volt a vonat.

 

 

Előzmény: Fizolti (50625)
Fizolti Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50625

Egy hete Csömör felé Nagyicce környékén jött először jv. Kb. három hete Ráckeve felé Soroksár rémlik. 

Előzmény: trizs77 (50623)
kihúzóvágány Creative Commons License 2024.01.02 0 1 50624

Már nem is számítanak kalauzra, azaz vonatkísérő személyzetzre, hiszen minden jelzőeszközt kiszereltek a kocsikból ....

 

Előzmény: trizs77 (50623)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.02 -1 1 50623

Azért kérdeztem ez a kalauz = vjv kérdést mert nagyon ritkán utazom HÉV-vel, az utóbbi két évben csak háromszor:

 - Bp-Gödöllő,

 - Bp-Csömör,

 - Bp-Szentendre

de egyszer sem találkoztam se oda se vissza kalauzzal.

 

 

nonick7 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50622

Ahol jelenleg nincs BKK automata, onnan felszállva lehet venni a jegyvizsgálónál jegyet, most majd ez annyiban fog változni, hogy amíg nem szerelnek fel MÁV automatákat a megállókba, addig mindenhonnan ez a módszer lesz alkalmazható, és gondolom a városhatáron belül is lesznek jv-k.

Előzmény: Gordon Zsigmond (50615)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.02 0 1 50621

Igen, a HÉV jegyvizsgálói a BKK alkalmazottai.

Gondolom, majd átveszi őket a MÁV-HÉV.

 

Az jó, hogy a MÁV automatáinál lehet HÉV jegyet venni, probléma, hogy - kivételes esetektől eltekintve - a HÉV vonalaitól a MÁV automatái földrajzilag igen távol (jellemzően több kilométerre, esetenként több tíz kilométerre) esnek...

Előzmény: superconductor (50620)
superconductor Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50620

De ők BKK alkalmazottak, nem?

 

Egyébként MÁV automatánál lehet HÉV jegyet venni. Igaz, hogy ennek érvénytartama 4 óra, igazodva a MÁV-Start üzletszabályzathoz, szemben a BKK automatánál vásárolt egy napos érvényességű jeggyel.

Persze lehet hogy ezt nem kell figyelembevenni, nem néztem utána, mindenesetre rányomtatva ez van.

Előzmény: pizo (50619)
pizo Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50619

Vannak.

 

Zoli

Előzmény: trizs77 (50618)
trizs77 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50618

Vannak még a HÉV szerelvényeken kalauzok ?

 

A HÉV állomások, megállók többségén - tudtommal - mér nincs pénztár .

r1232 Creative Commons License 2024.01.02 0 0 50617

Elektronikusan nagy eséllyel a MÁV alkalmazásban.

Előzmény: Gordon Zsigmond (50615)
morgó mh. Creative Commons License 2024.01.02 0 4 50616

Ezekre szerintem jelenleg senki nem tudja a választ, az illetékes döntéshozót pedig a legkevésbé sem érdekli, hogy az ilyen jellegű gyakorlatias kérdésekre lesz-e megoldás és milyen.

Előzmény: Gordon Zsigmond (50615)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.01.02 0 3 50615

Felettébb gyakorlatias kérdés:

ha és amennyiben megszűnik a Nagy Technológiai Megállapodás, és a MÁV-HÉV díjbeszedésileg is kikerül a BKK ernyője alól, hol lehet majd HÉV-jegyet venni?

Mert oké, hogy vegyek vármegye/országbérletet, de ha nekem havonta néhányszor van dolgom a HÉV-vonalán, akkor ez így elég drága buli...

Lesz külön HÉV-jegyautomata, HÉV-jegypénztár, esetleg lehet majd jegyet venni a jegyvizsgálónál...?

Nbbarcs Creative Commons License 2023.12.30 0 0 50614

Már az IHO sem a régi, igazán odaírhatták volna, hogy "Forrás Copy-Paste: BKK.hu" ha már szó szerint lehozták azt amit a BKK, csak mellé tettek 3 képet.

Előzmény: trizs77 (50613)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.30 -2 1 50613
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.29 0 0 50612

Kérdés, mikor érik el a közbesz. értékhatárt... ez maximum pár hónap lehet, aztán csak kell egy új megállapodást kötni.

Előzmény: A210 820 08 21 (50608)
bz79 Creative Commons License 2023.12.29 -9 1 50611

Pff...kár volt beleolvasni,majdnem visszajött a bejgli..tipikus bkk önkényezés,biztosítja ezt.azt..ja..végülis ők találták föl a kereket is,meg a vasutat,amíg ők nem voltak mindenki gyalog járt,vagy szamárháton.

Előzmény: A210 820 08 21 (50608)
Peraltada Creative Commons License 2023.12.29 -1 1 50610

Vagy április 1.-től.

Előzmény: Gordon Zsigmond (50607)
Peraltada Creative Commons License 2023.12.29 -1 2 50609

Igazából ez egy sajtóriogatást helyreigazító közlemény. Nem is lehetett volna megcsinálni az átállást január 1.-ig. Korábban is március szerepelt az átállás időpontjaként, akkorra lesz érdekes hogy megállapodnak vagy tényleg megcsinálják az őrületet.

Előzmény: A210 820 08 21 (50608)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2023.12.29 0 1 50608
Előzmény: trizs77 (50606)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.29 0 0 50607

Ha lesz váltás, az 2024. március 1-től élesedik.

Előzmény: trizs77 (50606)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.29 0 1 50606

Holnapután lejár a HÉV mostani finanszírozási szerződése ?

Azaz nem hosszabbítják meg ?

 

Nem kellene árulni már az új HÉV bérleteket ha a BKK bérlet nem lesz érvényes a HÉV Budapest határain belüli utazásokhoz?

 

Vagy az egész csak egy meg- és átgondolatlan szájkarate Vásárhely gyöngyétől?

 

 

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.21 0 0 50605

Pedig ez lesz.

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=165978163&t=9008229

 

(Mondjuk a MÁV-HÉV meg a VB nem fog ügyet csinálni az utastájból, kitesznek egy papírt a megállókba, hogy ekkor és ekkor jön, 'szcsókolom, az utas.hu-n meg úgyis látszanak, de ha nem, az se baj...)

Előzmény: 18-09 (50603)
pizo Creative Commons License 2023.12.21 0 0 50604

"Az autók szám még tovább fog nőni. És lehet mantrázni, hogy alkalmatlan."

 

https://hvg.hu/itthon/20231219_Lazar_interju_MAV_Tenisz_Szovetseg_Simonka_MZP

 

 

"160POLITIKA+

A közlekedési miniszter szerint hitvány emberek is keveredtek a Fideszbe.

„Részben tudatosan, de részben külső körülmények hatása miatt történik, hogy uniós irányelveknek megfeleljünk. 2024 végére nagyjából hasonló autópályadíj-struktúrákat kell bevezetni egész Európában. De kétségtelen szándékunk, hogy minél több ember az olcsó tömegközlekedést válassza” – felelte Lázár János a Blikknek arra a kérdésre, hogy tudatosan drágítják-e az autózást."

 

Zoli

Előzmény: király2644 (50593)
18-09 Creative Commons License 2023.12.21 0 5 50603

A cikk írója, vagy maga a szivárogtató is eléggé csapongva fogalmaz. Kék-sárga aglós busz összemosva, BKV bérlet... a technológiai megállapodás egyébként már ezer éve lejárt, ellenben azt tudom elképzelni, hogy végül kiderül: Budapesten belül a sárga volánt és a MÁV vonatait nem lehet majd használni BB-el. 

 

De ha valóban a technológiai megállapodás teljes felrúgása van, akkor azzal a MÁV és a Volán is masszívan szopni fog. Se embere, se eszköze nincs a forgalomirányítás*, utastájékoztatás** elvégzésére. 

 

*a MÁV-HÉV esetében ez nem releváns, mert azt házon belül végzik, illetve ugye a pótlásokat is

** itt pedig mindent a BKK végez, azaz megállóhelyi tájékoztatástól, menetrendek cseréjén át a járműfedélzeti eszközök adatellátásáig

Előzmény: Gordon Zsigmond (50592)
nememlexemki Creative Commons License 2023.12.21 0 0 50602

azt kellene tudni, hogy a hév-ek csak budapesten belül közlekedő járatait a bkk fizette-e eddig

illetve a végigmenő járatok budapesten belüli részénél, hogyan volt a finanszírozás szakszonként -városon kívül elvileg állami-

 

az is lehet itt nem változik semmi

 

csak a vasútnál és a állami megrendelésű volán járatoknál lenne változás

Előzmény: Gordon Zsigmond (50600)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.20 -1 3 50601

Pont választás előtt van értelme ezt meglépni.

Rossz a fővárosi lakosságnak? Persze, de hát Karácsony nem akar fizetni, különben is alkalmatlan, majd szíveskedjenek a választásokon olyan jelölt mellé tenni az ikszet, aki konstruktív, gyümölcsöző viszonyra törekszik a kormánnyal - ugye értik, polgártársak?

Előzmény: exvérmezö15 (50591)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.20 0 0 50600

Az, hogy a békásmegyeriek (ugyebár Budapest része) hogyan utaznak a városon belül, nem az állam által működtetett, dedikáltan az agglomeráció lakosságát kiszolgáló cég problémája, mely nem is integráns része a fővárosi közlekedési vállalatnak.

 

Majd megoldják, ahogy tudják, a MÁV-HÉV természetesen elszállítja őket is - amennyiben vesznek HÉV-jegyet vagy vármegye-, illetve országbérletet.

Előzmény: trizs77 (50599)
trizs77 Creative Commons License 2023.12.20 -1 4 50599

Nem.

 

Békásmegyerről sincs más, értelmes, nagy utastömegeket a városba szállítani képes közösségi közlekedési eszköz, csak a HÉV.

 

autóbusszal alig pótolható, igen sok busz kell(ene) a pótlásához, amihez se busz, se buszvezető nincs.

 

 

 

 

Előzmény: Gordon Zsigmond (50595)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.12.20 0 2 50598

Akkor a H5-ön minden második vonat ki is vehető, mert a békási betétjáratozás értelmét veszti - nem hiszem, hogy sokan fognak a BKK-bérlet mellé külön HÉV-jegyet/vármegye- vagy országbérletet venni. 

A többinél is jelentős utasvesztés prognosztizálható, ahogy mondod.

Előzmény: király2644 (50597)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!