Ahol jelenleg nincs BKK automata, onnan felszállva lehet venni a jegyvizsgálónál jegyet, most majd ez annyiban fog változni, hogy amíg nem szerelnek fel MÁV automatákat a megállókba, addig mindenhonnan ez a módszer lesz alkalmazható, és gondolom a városhatáron belül is lesznek jv-k.
Az jó, hogy a MÁV automatáinál lehet HÉV jegyet venni, probléma, hogy - kivételes esetektől eltekintve - a HÉV vonalaitól a MÁV automatái földrajzilag igen távol (jellemzően több kilométerre, esetenként több tíz kilométerre) esnek...
Egyébként MÁV automatánál lehet HÉV jegyet venni. Igaz, hogy ennek érvénytartama 4 óra, igazodva a MÁV-Start üzletszabályzathoz, szemben a BKK automatánál vásárolt egy napos érvényességű jeggyel.
Persze lehet hogy ezt nem kell figyelembevenni, nem néztem utána, mindenesetre rányomtatva ez van.
Ezekre szerintem jelenleg senki nem tudja a választ, az illetékes döntéshozót pedig a legkevésbé sem érdekli, hogy az ilyen jellegű gyakorlatias kérdésekre lesz-e megoldás és milyen.
ha és amennyiben megszűnik a Nagy Technológiai Megállapodás, és a MÁV-HÉV díjbeszedésileg is kikerül a BKK ernyője alól, hol lehet majd HÉV-jegyet venni?
Mert oké, hogy vegyek vármegye/országbérletet, de ha nekem havonta néhányszor van dolgom a HÉV-vonalán, akkor ez így elég drága buli...
Lesz külön HÉV-jegyautomata, HÉV-jegypénztár, esetleg lehet majd jegyet venni a jegyvizsgálónál...?
Már az IHO sem a régi, igazán odaírhatták volna, hogy "Forrás Copy-Paste: BKK.hu" ha már szó szerint lehozták azt amit a BKK, csak mellé tettek 3 képet.
Pff...kár volt beleolvasni,majdnem visszajött a bejgli..tipikus bkk önkényezés,biztosítja ezt.azt..ja..végülis ők találták föl a kereket is,meg a vasutat,amíg ők nem voltak mindenki gyalog járt,vagy szamárháton.
Igazából ez egy sajtóriogatást helyreigazító közlemény. Nem is lehetett volna megcsinálni az átállást január 1.-ig. Korábban is március szerepelt az átállás időpontjaként, akkorra lesz érdekes hogy megállapodnak vagy tényleg megcsinálják az őrületet.
(Mondjuk a MÁV-HÉV meg a VB nem fog ügyet csinálni az utastájból, kitesznek egy papírt a megállókba, hogy ekkor és ekkor jön, 'szcsókolom, az utas.hu-n meg úgyis látszanak, de ha nem, az se baj...)
A közlekedési miniszter szerint hitvány emberek is keveredtek a Fideszbe.
„Részben tudatosan, de részben külső körülmények hatása miatt történik, hogy uniós irányelveknek megfeleljünk. 2024 végére nagyjából hasonló autópályadíj-struktúrákat kell bevezetni egész Európában. De kétségtelen szándékunk, hogy minél több ember az olcsó tömegközlekedést válassza” – felelte Lázár János a Blikknek arra a kérdésre, hogy tudatosan drágítják-e az autózást."
A cikk írója, vagy maga a szivárogtató is eléggé csapongva fogalmaz. Kék-sárga aglós busz összemosva, BKV bérlet... a technológiai megállapodás egyébként már ezer éve lejárt, ellenben azt tudom elképzelni, hogy végül kiderül: Budapesten belül a sárga volánt és a MÁV vonatait nem lehet majd használni BB-el.
De ha valóban a technológiai megállapodás teljes felrúgása van, akkor azzal a MÁV és a Volán is masszívan szopni fog. Se embere, se eszköze nincs a forgalomirányítás*, utastájékoztatás** elvégzésére.
*a MÁV-HÉV esetében ez nem releváns, mert azt házon belül végzik, illetve ugye a pótlásokat is
** itt pedig mindent a BKK végez, azaz megállóhelyi tájékoztatástól, menetrendek cseréjén át a járműfedélzeti eszközök adatellátásáig
Rossz a fővárosi lakosságnak? Persze, de hát Karácsony nem akar fizetni, különben is alkalmatlan, majd szíveskedjenek a választásokon olyan jelölt mellé tenni az ikszet, aki konstruktív, gyümölcsöző viszonyra törekszik a kormánnyal - ugye értik, polgártársak?
Az, hogy a békásmegyeriek (ugyebár Budapest része) hogyan utaznak a városon belül, nem az állam által működtetett, dedikáltan az agglomeráció lakosságát kiszolgáló cég problémája, mely nem is integráns része a fővárosi közlekedési vállalatnak.
Majd megoldják, ahogy tudják, a MÁV-HÉV természetesen elszállítja őket is - amennyiben vesznek HÉV-jegyet vagy vármegye-, illetve országbérletet.
Akkor a H5-ön minden második vonat ki is vehető, mert a békási betétjáratozás értelmét veszti - nem hiszem, hogy sokan fognak a BKK-bérlet mellé külön HÉV-jegyet/vármegye- vagy országbérletet venni.
A többinél is jelentős utasvesztés prognosztizálható, ahogy mondod.