Fel volt emelve az autó, át lett nézve, meg lett rángatva, én is ott voltam, alatta áltam az autónak, nem találtunk semmit, ezt csak ugy tudom esetleg meg keresni, ha ujra felemeltetem, valaki indítgatja, be teszi sebességbe én meg hallgatózom, még elő nem kerül a hiba.
Elektromos kézifékem van, ami automatikusan zár leállításkor.
Be indítom az autót, jár a motor és nem kopog.
Beteszem 1-sebesség, indulok nem kopog, mozog az autó, eléri az 1800-2000 fordulatot és ott kopog 5-6
koppanás. Tovább semmi.
Megáltam, stop gomb, leállt a motor.
Ujra indítottam, nem kopog, 2-sebességbe tettem úgy indultam el vele, 1800-2000 fordulatnál ujra kopog 5-6 koppanás, tovább semmi.
Ismét megálltam, stop gomb, leállt a motor.
Ujra indítottam,jár a motor, nem kopog, ha túráztatom sem kopog, kanyarokban lassítok sem kopog.
3.-sebességbe indultam vele,már nehéz áló hejzetböl így indulni, de ahogy elérte az 1800-2000 fordulatot, ott ismét lekopogta az 5-6 koppanását. Tovább 4.-sebességbe már nem próbáltam indulni vele.
A fedélzeti nem ír ki semmi hibát, nem tilt le.
150 000 km van benne, most cseréltem olajat. felső holtponti érzékelőt,
A szerelőm rátette számítógépre. Az nem jelzett semmi rendellenességet.
Meg rángatta a futóművet, minden rendben van, gumiharangok ujjak.
elinditod, mootr jár, es nem kopog kapcsolsz egy egyes fokozatot, megmozditod a kocsit es nem kopog majd kapcsolsz egy kettes fokozatot es kattan 6-ot es elhallgat.
de csak azt a hatot kattogja, vagy amig masodik fokozatban van kattog?
vagy csak akkor hallgat el, ha harmadikat is felkapcsoltad.
"Mehetek több 100 km-t. semmi koppanás." -- ha ez palyan es 5 fokozatban teszed ertheto is, ha estleg a hiba a masodik fokozatnal van/lehet. PROBA: indulj el egyes kettes, majd allj es ezt csinald meg tobbszor. minden esetben koppog ketetsben?
Lehet hogy hülyeséget írok de mintha úgy emlékeznék hogy valahol olvastam hogy az ellenőrző lámpa nem az olaj nyomását ellenőrzi hanem az olaj szintet akkor már érthető lenne miért alszik el a lámpa álló motornál. Ha valaki esetleg olajat cserél meg kelen nézni hogy működik a lámpa leeresztett olajnál.
Akksit cseréltem nemrég, a teljes elektromos rendszer le lett ellenőrizve pár hete.
A hiba már tavaly nyár óta előjön véletlenszerűen. Indításkor- de nem mindegyiknél- "Steering Fault" hibaüzenet jelenik meg a műszerfalon, a STOP felirattal együtt. Néha a következő indításkor magától "megjavul", de van, hogy hibakódot kell törölni a kormányoszlop komputeréből. Állítólag ez egy elég gyakori típushiba, csak cserével orvosolható.
Cserélt már itt valaki kormányoszlopot házilag? Kormányszervó probléma van, úgyhogy muszáj lesz lecserélnem. Arra lennék kíváncsi, hogy kb. mennyi időt vesz igénybe és van-e valami buktató a dologban?
ŐŐŐŐŐ , ha hosszan nyomja az indítógombot ( full gyújtás diagnosztikához) akkor valóban világít,majd kialszik. Akárcsak mikor beindítod... :D Csak azt jelezte, hogy működik a visszajelző lámpa, semmi mást.