Amikor azt írtam nem csináltam még ilyet - annak melyik részét nem érted kedves cam aro? Te ha belekezdesz valami tök ÚJ dologba akkor neked soha sincsenek akár hülye kérdéseid?
Dehogynem, csak max tudod hol olvass utána, vagy valakitől megkérdezed aki -szerencsés esetben- nem nagyképűen válaszol. Ennyi az egész.
Egyáltalán létezik kérdés, ha az egy teljesen új terület számodra? Vagy az a jó, ha agy nélkül nekiállok és nem kérem ki a tapasztaltabb személyek véleményét?
Műszaki vizsgabiztos vagyok 15 éve, (a tisztességes fajta, csak jó autó megy át) full egyedül csinálom az egész folyamatot a kulcsátvételétől a kulcs átadásig. És néha elvállalok pár diag. esetet mert érdekel, nem diagolok állandóan mint ti,
ezért ha belefutok valamibe, akkor szeretem a problémát körbejárni. Ráadásul nem csak 1 márka van nálunk, tehát sok eset lehet/van. Az eredeti végzettségem gépésztechnikus. Szerintem nincs hülye kérdés, csak érdeklődő, tudásra szomjas diák.
Valószínűleg egy porlasztó döglött meg. De miért nem viszed el mindent méretni? Plusz 10 perc kiszedni a 3 másikat, meg néhány ezer Ft per darab a mérés. Ha T1D motortipus, akkor műanyag palást van a porlasztóházon, nem rohad be. Mostanában szedtem ki ilyeneket, ablaktörlő, meg műanyagtálca bontással sem volt 1 óra munka (kicsit sem kapkodva). O gyűrűk szó filléres tételek, tényleg visszaraknád a régivel? Tényleg először csinálsz cr dízel javítást? :-)
Mivel.az egyik porlasztó nem működik,a másikra.beírta hogy max. szabályzási küzöböt elérte...viszem mindet
beméretni. De van akitől.az alábbi tamácsot.kaptam:
"Ez már elvben az új 1.6 8v peugeot motor. Nem lesz elég egyet cserélni! Négyet kell, legetőleg gyárira, cserélni kell a leszorító kengyeleket és csavarokat is! Külömben az életben nem lesz jó."
Ennek mennyi valóságalalpja van? Nem túlzás egy kicsit?
És az miért van. hogy hibakód olvasáskor a 4-es hengert a váltó felőli, de amikor kódolni kell,(tuti az mert az nem működik, és ha azt lehúzom akkor azt nevezi meg 4es henger injektor szakadásnak stb) Szal kiolvasáskor egyértelmű, hogy a váltó felőli a 4-es,
és elindítom a kódolásos részt, kiírja, hogy a váltófélóli a az 1-es henger? (kép) akkor most mi szerint kell értelmezni kódoláskor?
Kezdetnek kézzel megmozgatni a kábelt a az injektor csatlakozó környékén, hátha csak kontakt hiba:)aztán lehet szofisztikáltabban is, ha van rá lehetőség, az talán olcsóbb és egyszerűbb, mint cserélni bármit is.
És valóban, egyszer már január 14.-én egy másik diskurzusban leírtad a motorkódot. Bocs, hogy nem olvasom vissza minden kérésednél a teljes előéletedet.
Műszercsoportból legalább 3 különbözővel készült az autó. (+ a dieselek)
Na féket cseréltem ma, eszembe jutott az egy héttel ezelőtti fékpasztázós vitaest. Előkerestem a rezes dezodort, ráködöltem az agyra. Visszajáró vendég, meglátjuk mikor zavarosodik meg tőle az ABS :-) Próbáltam úgy fotózni, hogy rajta legyen az ABS szenzor.
Nem szokott beragadni a porlasztó, műanyag persely van rajta. bazári porlasztót nem vegyél, szivatás lesz belőle. Lehet hogy a másik porlasztóval kompenzálni akar. Vidd el mindet bemérésre, ha már úgy is meg van bontva az egész.
Nem vagyok dízeles, ismeretlen terep, de egy jó barátomnak úgy néz ki, hogy meghalt a 4-es dízel porlasztója és ki szeretném cserélni neki. Lenne pár kérdésem. P126400-at ír be. 4-es henger funkció zavar., És valóban nem működik abban a hengerben a befecskendezés. Háromhengerezik.
Még meg kell nézzem nem-e ecu hiba, de 90%, hogy ez lesz.
Nos, ez egy Ford C-Max 2012-es 1.6 TDCI. Szép állapotban van a motor így 195.000km-rel és reménykedem nem lesz beleragadva, belekokszosodva. ( 1. Ennek előjelei mellette már kell legyenek ha problémás, vagy szép tiszta állapotú porlasztó környezet mellett is lehet, hogy be van szorulva, pl korrózió miatt?)
2. Valamint, ezekbe milyen porlasztó márkát ajánlotok? a Ford gyári szánna: 1791017
Én Delphi-t néztem ki, de a Szakálban van mindenféle Metzler meg Hoffer márka fele annyiért is.
3. Csere után ugye be kell írni a porlasztó kódját, ez a kód hol található? Rá van írva az injektorra a tetején ( ha jól sejtem ), vagy adnak hozzá egy kártyát amin rajta lesz. Minden esetben, minden márka esetén van kód?
4. Nekem Bosch KTS van, és injektor adaptációs menüpontot találtam. ha elindítom, ez lesz az ahova be kell írni a kódot? ( Mi van ha nem fogadja el, stb, van ilyen? ( kicsit fosok tőle...:D ) Ugye Nem csak Deplhi gép tudja kódolni a delphi injektorokat jól?
5. Egy másik hengerre beír még ilyet: P02CF00 - 2-es porlasztó max. szabályzási határ átlépve. Akkor valószínűleg ennek sincs sok hátra? Ez milyen méréssel lehet ellenőrizni?