Képzeld, épp azért jöttem ide fel most, hogy megírjam, milyen jót autóztam tegnap a hegyekben a V6-tal! :D
És erre jössz ezzel...Vicces!
-
A videóról: a végére ugrottam és megtudtam, hogy a majdnem 100Le-vel erősebb, RWD autó jobb, mint a majdnem 100LE-vel gyengébb FWD. NAHÁÁÁÁT!!!! Még ilyet...!!!! Sose gondoltam volna!!!!
A YouTube -on rákeresel, van egy csomó tutorial videó. Amúgy ha leveszed a vanos blokkot, a munkahengert kiveszed, és 18-as nem lekerekített (pl lecsiszolt) krovafejjel Fordított menetre állított kis-közepes nyomatékú ütvecsavarozóval kell levenni a nagy csavart. Utánaminden gyerekjáték. Persze a vezérlést jelre rögzíteni illik visszarakásnál.
Sziasztok! Hidegen csörög a vanosnak a dugattyúja m50b20 motor single vanos. Felújító szettet találtam hozzá. Valaki leírná a kicserélésének a menetét a lehető legrészletesebben, gondolok itt lehúzási nyomatékokra stb... Válaszaitokat előre köszi!
Én is kirándulok, csak zavarna, ha lassan kellene mennem, amikor gyorsan szeretnék, és gyorsan, amikor meg lassan szeretnék. Másfelől, ha a kirándulás a lényeg, akkor miért csak veteránautók kiránduljanak együtt?
Biztosan drága :(. Na meg helyem sincs, szerte szét vannak az autók. Egyedül a 28i van fűtött garázsban. Mondjuk az A6 is fedett helyen áll a cégnél. Nem fűtött, de legalább szellős és száraz.
Ma éjjel rájöttem, hogy lehetne nekem is ilyen Fűnyíróm. Csak a 4ws nélkül nem akarom olyan nagyon, azt meg utólag betenni - hát ezt elgondolni se merem.
Talán pont ezért halogatom. Tulajdonképpen azt sem értem, mire lehet használni?! 1750 kilóval fog kanyarogni a Mátrában? Vagy mindig autópályázni kell vele?
Nem is rossz ötlet, szabályzáson durrogtatni a Fűnyírót ;) kurva jól szól, ha dadog ;)
Amúgy nem ment annyira szarul az e91, csak nem volt kedvemre való automatával. Mondta a srác, hogy 160-ról 200-ra egész szépet lép. Kössz.... Kicsit lentebbről kéne jól menni, alsó fordulaton meg öblögetős volt. Eskü, a w124 3,2 automatának jobban bejött a menetbeli karaktere... Az mint a mozdony... Igaz + 700 ccm, azért nem mindegy.