A Ceglédi Barkaszos lennék, csak oly régen nem fórumoztam, hogy elfelejtettem a régi jelszavam, emiatt lett új nevem.
Sajnos időközben (2 hete) eladtam a Baccarát, helyette egy Espace-t használunk. Az alkatrészek amiket felsoroltál azok nagyjából megvannak, kinyomóvilla váltóval együtt, stb., ami eladó egy majdnem komplett V6-os 25-össel együtt. Motorja nincs, viszont gázüzemű.
A miénk sötétkék volt, szerintem azóta láthattad, mellékelek képet.
Szívesen találkozom veled, meg bárkivel, küldj egy mélt.
A nicknévből sejtheted merre lekom Cegléden belül.
Már vettem olajat. castrolt. Az a legjobb ezt tom. Hol szoktál vásárolni? most éppen haveromnál van, hogy átnéze mi a baja. pesten lakom, de mindig máshol. Ha van kedved összefuthatunk majd! Köszi amúgy, hogy segítessz! Azért még rendbe kell tenni. 1 évig állt. De majd én megcsináltatom!!! Ha van msn-ed akkor megadom a címem! peterke0403@hotmail.com Addig is köszi!
Arra figyelj egyébként, hogy jó 10w-40 olajjal járj és max 10ezret menjél el egy olajjal.Én a castrol olajakat javaslom.Nem árt vezérműszíjat cserélni, mivel sose lehet tudni mennyi van benne pontosan.Olyan 18 rugó a szíj és a két görgő gyáriból szóval nem egy nagy összeg, ha elszakad a szíj sokkal többe kerül.
Én most vettem egy 2.1 td-t. Szeretnék tanácsot kérni, mire figyeljek, mik a tipushibák és hol lehet olcsón beszerezni a dolgokat. Volt nekem régebben egy 2.2-es régebbi 25-ösöm, de ellopták. Utánna megtaláltam, de összetörve.:) Azóta szerettem volna egy másikat venni, de dieselt nem láttam sehol. Hála istennek megvan amire olyan régen vártam!!:):):) Nem tudtok még olyan oldalt ahol tudok olvasni a 25-ösről??? Ha valakinek van alkatrész 25-öse az írjon!!! Addig is élvezétek a 25-öst!!! :):):):):):)
Sziasztok és az RRS Renault Racing Szeged alaapítója/vezetője vagyok,Amugy nekem is 25-ösöm van jó lenne hogy ha többen lennénk nézzétek meg az autómat és a honlapot és Regisztráljatok!!! www.renaultracing.fw.hu Ilove R25
Sziaszok mindenki! nemrég alakult egy Renault Racing"club" www.renaultracing.fw.hu címen! Friss hír, hogy mostmár FÓRUM is található az oldalon és a regisztráció is könnyebb lett! Várjuk mindenki regisztrálását/jelentkezését lakhelytől függetlenül!!! (a tagság INGYENES)
A váltó tetején lévő munkahenger vagy a fő kuplung henger ami a pedál alatt van?Nemtom melyik bontó az, mert csak a számát tudom!:) Ha ez szekszárdon van akkor viszont tuti,hogy az.
Szentem se gáz így járni vele, sose vágják le a rendőrök, hogy mi a helyzet.Jattos műszaki vizsgán meg át tudják vinni így is ha valami normális emberhez viszed.Alkatrész szerintem nagyon sok van hozzá főleg a te évjáratodban.Én a múltkor kerestem lámpákat és végighívogattam minden bontót, régi kasztnishoz elég sok helyen volt csomó minden, de persze nemtom milyen áron.Egy vidéki bontó akikkel végül a lámpákat hozattam szekszárdon folyamatosan jár ki alkatrészért külfödre és behoznak mindent amit rendelsz ha nekik nincs.Ezen kívül is van egy pár ember budapesten akiknek van cuccuk hozzá bőven.Nemtom mennyire ritka ez a dolog ami kell neked, de majd megkérdezem ha atti nem talál neked.Nem a regisztrációs díj az egyetlen ami visszatartja az embereket hanem az, hogy ilyen régi kocsikat már nem is lehetne forgalomba helyezni itthon akkor se ha kifizetnéd a nagy pénzt rá.Szal ha meg akarod tartani kb az a legegyszerűbb ha kiszeded a számot ami ugye elvileg neked a toronyon a gátló mellett merőlegesen van és beütöd a másik számot vízszintesen ahogy az újabb évjáratoknál van.A motorból is ki lehet csiszolni simán, de azt úgyse fogja megnézni sehol senki.Ha meg megnézi akkor max feljelent engedély nélküli átalakításért ami max 30 rugó és elveszi a forgalmid.
OK, azon leszek, bar meg meg kell magamat gyozni, hogy valoban foglalkozni szeretnek az autokkal :) Az a baj, hogy nagyon nincs hozzajuk alkatresz (vagy en ismerek keves bontot) :( Mondjuk a pozitivum meg az, hogy nagyon olcsok az egesz autok... Nincs meg valakinek az emlitett konyv valamilyen elektronikus formaban? Vagy nezelodjek antikvariumokban?
köszi, megkaptam, le is mentettem. egész jó anyag, bár a minősége kicsit zizis, de vannak benne jó részek, ami a másikból hiányzik. Azért a haynes-féle könyvet érdemes lenne összeszedni, ha foglalkozni szeretnél a kocsival.
A 2l-essel eljartam 8l-el barhol, a 2.8-as azon a 200km-en amin hasznaltam 13 korul volt (mondjuk nem sporoltam a benzinnel :), ugyhogy hosszu tavon szerintem 11 korul lehetne hasznalni).
végülis vhol jogos. Remek darabokat lehet kint kapni. Én itthon vettem 2 éve egyet alkatrésznek, de sajnáltam szétbontani. Rozsdamentes volt végig! Egyedül a blokkja halt ki keményen. 2.6 V6 automata volt, 86-os.
És mennyit fogyaszt a géped? vagyis persze, ha járóképes lenne. Nálam most van 738 km a comp szerint ( nullázás óta ) azóta az átlag 11 liter. 70 % város, 30% vidék. eléggé jó, bár sokan ódzkodnak,hogy pénztemető. De ha már egyszer egyben van... Motor-váltó bajom soha nem volt, elektronyik az, ami néha nyekk.
a leírásból tudsz küldeni egy oldalt? csak hogy lássam, mégis melyik, milyen, stb. Aztán ha megoldható, akkor vhogy átküldeni, ha mégsem ez a könyvem lenne meg.
Azt nem tudom, hogy ez Haynes fele, vagy nem, mert a borito es tartalomjegyzek nincs bescan-elve, csak a belso oldalak, de eleg reszletes (sok dologrol csavar szintu leiras van) meg a computerrol es az elektromos cuccokrol is viszonylag sok mindent ir... A rendszam atpakolasrol meg annyit, hogy nem tudom, hogy mukodik-e mert soha nem allitottak meg a rendorok atpakolt rendszammal... :) De egyebkent amiota magas regado van azota sokan ezt csinaljak, es nem hallottam rola, hogy barkinek problemaja lett volna ebbol. Meg egy 10-20 ev kozotti kocsival amugy sem foglalkoznak, ha par eves a6-ossal jarnek cserelt rendszammal, az megint mas... Ja es nekem a 2l-esem kek szinu, de forgalmi szerint szurkes-kek (pedig nem af alvazszam, egyszeruen ilyen a szinmeghatarozas). Na azzal a kocsival barmikor allitottak meg mindig "poenkodtak", hogy ez tenyleg az a kocsi, mert nekik nem tunik szurkenek, en meg mindig mondtam, hogy nem szurke, hanem szurkeskek van a forgalmiban, de latszott rajtuk, hogyha feher lenne a kocsi, akkor sem foglalkoznanak vele, a lenyeg, hogy legyen muszaki, meg zodkartya a rendszamhoz, de hogy a rendszam milyen kocsin van, az mar szinte mind1. Amit nem merek megcsinalni (pedig allitolag az sem annyira gaz), hogy veszek egy dizeles r25-ot es a benzinesem papirjaival jarok :) Azt azert mar durvanak tartom... pedig atiratni egy 2.1-es kocsit, kb 50ezer, es a biztositas is dragabb mint ha 1995ccm van a forgalmiban, ugyhogy legalisan biztos soha nem lesz dizeles r25-om :) Hacsak nem vezetik be nalunk is, hogy teljesitmeny utan kelljen fizetni a kotelezot. :) Hu megint hosszu voltam...
Ez is Haynes-féle, vagy másmilyen? Attiét lemásoltam, már ami a benzines részhez tartozik, azóta is abból szerelem a gépet :) már betéve tudom a főbb részeit, egyedül a motort hagyom ki.
És ez a rendszám átpakolós móka működik? azért eléggé kemény, de ha nem szúrja ki senki. Legalább a kocsi oldalán baccara felirat van? mert akkor a hozzá nem értő nem látja kívülről,hoyg ez most V6 vagy sor4.
Majd fötrök neked valamit,de csak a jövő héten,mert a 25-ből maradt cuccok valahol anyuéknál vidéken vannak...és nekem is keresnem kell...De nem reménytelen!