Ha esetleg valakit érdekel van néhány megmaradt alkatrész ami egyben vas árban eladó. Nagyon sok minden van benne lámpák, ajtók, féltengely, kerékcsapágy, fékek, stb
:) én leginkább kereső és érdeklődő vagyok. Igen,11 éve,akkor született a 4. lányom és ugye kellett egy nagyobb autó. Véletlen vétel volt ez a típus,de nem bántam meg...én szeretem :)
Nem kell érteni hozzá:) itt is nem csak ész osztók meg ész bontók vannak hanem keresők is:) 11 éve meg van? nem semmi:) nekem nyolc... az az 8 éve van meg:)
Igen, azt már megtudtam,hogy nem aranyból van a keresett alkatrész :),csupán az ABS jeladóval van egyben. Eddig,ha kellett valami, az Atlanticnál szereztem be...Na mindegy,mert szerencsére nem kellett hozzá sok minden az elmúlt 11 év alatt. Nyilván vannak rajta hiányosságok,de nem egyszerű beszerezni egy-egy kisebb dolgot hozzá (nekem),na de majd most :). Avval, hogy itt vagyok, sokra nem mentek,mert én nem értek az autókhoz :))) Nagyon köszönöm a kommunikációt.
Andi (valamiért nem kapok értesítőt,ha írsz/írnak ide,sebaj,benézek néha.
Atlantik vagy Amero egy "kutya":) a "gyári" szó igen árnyalt dolog mert a GM gyakorlatilag összeszereli az alkatrészeket :) a GM minőségének több gyártó is megfelel ez az OEM jelzés. A csapágy meg egy komplett cucc, aggyal, ABS jeladóval, ezért nem "párezer forint". Látom még "új" neked a beszerzés de majd segítünk:) végre egy "3,8-as" a fórumon:) már "untam" a QUAD-ozást:) bocs fiúk:) Rick "gyere más elő!":)
Nagyon köszönöm, megkeresem akit írtál :) Atlantic motors,gyári eredeti 88600.-os árajánlatot kaptam, jó de utángyártottra 48000.- Bontottat kezdtem el keresgélni...,de nem tudom melyikkel kompatibilis (a 3.1-el bizosan), :(
Ki szórakozik Veled hogy ennyiért akar csapágyat? Talán az Amero?:) Itt Rick4 négy az alkatrész"mágus", biztos fog jelentkezni! Bontottat semmi esetre se!
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. Pontiac trans sport '94-es, 3.8-as-hoz kellene nekem első karékagycsapágy. Tudnátok lelőhelyet,ami nem 50-80000 ft? Köszönöm, Andi :)
Az autó közben el is kelt, 22 hónap alatt a vételáron 2.6M bukó, a szervizelésen ( csak egy sima használtautóhoz képest plusz 40 ezrest számolva) 80 ezres, meg ez az, még 300 rugó, lazán 3 misi.... Van akinek megérte...
Úgy látszik, akkor nálatok az autóüzemeltetés és a hozzá szorosan kapcsolódó lelkiismeretes szervizelés komoly családi hagyományon alapszik. :-)))))))))))))))))))))))
francia, koreai, olasz... ezeket nem "eladni" vesszük, nem?!:) aki ilyet vesz bele kalkulálja ha okos:) a "bőrön kívül full extra" jelző egy jó nőre is érthető:)
Nem sértődik meg senki a 270 ezres kiadásra, leginkább azért, mert az se érdekli, ha 1M-t költöttél rá. Attól még 40 lesz az ára. :-)))))
Most adta el a haverom a 2012 augusztusi Citroen C5 kombiját, bőrön kívül full, 2.0 HDI 163 lóval, 80 ezret futott, frissen szervizelt. 6.6M-ért vette szalonból, újonnan, akciósan, most 4M-t adtak érte. Első gazda, végig vezetett szervizkönyv, rajta kívül talán 6-7 alkalommal ült más is az autóban, nem ütötte, vigyázott rá, és tényleg hibátlan volt. Ez sajnos ilyen.
A '93-as Beretta GTZ motor nem ide való, az egy kiváló képességű, 180 lovas motor. Rögtön onnan indul a különbség, hogy sem a szívósor, sem a vezértengelyek, sem a vezérlés nem passzol, de még a vezérlésdekli is egészen más, ugyanis azalatt egy duplasoros vezérműlánc van, ami kibírja amit ráosztottak. Az adatok lehetnek hasonlóak, de ha más a motor, más képességekkel, mi garantálja, hogy egy elektronikus alkatrész megegyzik a majd 40 lóval gyengébb motor alkatrészeivel? Na jó, a fedél passzol. :-))
Bocs' csak a "magas labda" miatt mondom, kezeld kellő humorral: na éppen az ilyen hibák miatt nem szeretjük a "négyhengerest":) Van a hiba meg a "már minden ki lett cserélve" és még mindig rossz helyzet. Ha lenne OBD-I-es hibakód kiolvasó akkor a 93'-as Beretta GTZ motor adatokkal megpróbálhatnátok okosabbak lenni:)
Tudom, hogy nem szeretitek a 4 hengeres kivitelt, de ez a munkás autó és eddig nagyon jól szuperált. ( 90000km van benne)
Tökéletesen működött és egyik percről a másikra dadogni, durrogni kezdet szívósorba és kipufogósorba egyaránt.
Elment az ereje teljesen, viszont mind a négy henger működik.
Régebben a hiba megjelenése után 2000-2500-as fordulat felett úgy viselkedett mint amikor jó volt.
Most leírnám, hogy eddig miket ellenőriztünk és cseréltünk az utóbbi időben. Van hozzá egy donorunk amiből cserélgethetünk JÓ alkatrészeket.
Természetesen nem össze-vissza kezdtünk cserélgetni hanem, kimérve haladtunk sorba.
Eddig.:
-AC pumpa
-Lamdaszonda
-Gyújtáselektronika
-Benzinnyomás
-Injektorok, benzinellátás
-Gyertya/ levegőszűrő csere
-Katalizátort kiheréltük
-Map szenzor
-Egr szelep
-Folytó szelep
- Kompressziót is mértünk egyenként, pontosan minden hengerben 11 volt!
-10w40-es olaj van benne amivel 11 ezer km-t mentünk.
-Nem hengerfejes, semmi ilyesmi gondja nincsen.
Most volt profi villamossági szerelőnél akinél nincs akadály és márkahűség ( tehát mindent meg tud csinálni, ezt többször is bizonyította ) és ő is csak azt mondta, hogy tippje van mert nincs hozzá kapcsolási rajza és nem is tudott ráolvasni semmilyen diagnosztikai cuccal.
Az ő egyetlen tippje az volt, hogy kapjon friss hígabb olajat, mert lehet, hogy egy két szelep fennakad.
Ennél többet ő sem tudott, nem hiszem, hogy ez lenne a gondja mert szinte gyártása óta 10W40-el jár. ( Osztrák olajcsere papír is ezt igazolja)
Amit meglehetett mérni az mind jó és jól is működik, de az autó továbbra is erőtlen, durrog, pöfög és használhatatlan.
Szóval szeretném segítségeteket kérni, bárki akinek volt már hasonló gondja vagy hallott már ilyesmiről, van kapcsolási rajza, vagy elképzelése a probléma megoldásáról az kérem írjon.
Az autót munkára használom, a család megélhetése függ tőle.
Szerinted érdekel bárkit a vevők közül, hogy Te ebben hányszor cseréltél olajat, és az mennyi pénz volt? :-))))))))))))) A vevők kapnak egy autót, amit vagy használtál 100000 km-en keresztül, vagy csak 4000-et mentél vele, neki mindegy.
Csak egy egyszerű példa, hogy mennyire nem az a lényeg, hogy költesz-e a kocsira, vagy sem: Most 3 hónapja adtam el a Puntot: Néhány hónapos KPM műszaki, friss olajcsere, új gyújtás kompletten, új Pilkington gyári minőségű szélvédő, hengerenkénti gáz teljes dokumentációval. Új telók, új fékek, garanciális akksi, felújított motor, 1.5M-ban volt (és az olajcseréket hozzá se számoltam) és 600-ért adtam oda, a papírok között volt 400 ezer Ft értékű számla a beszerelt dolgokról. Egy fillért sem alkudtak.
Most adtam el a Multiplát. Az eladás előtt 3 hónappal kapott egy 180 ezret futott hibátlan motort, az összes szenzort lambdástól, hőgombástól, garanciális akksi, eladás előtt egy héttel kapott vadiúj komplett kuplungszettet, vadiúj kormányművel, friss olajcserét, komplett új üléshuzat szettet, sőt, mivel kavicsos volt a motorháztető, lefújattam 25 ezerért. A vevő kapta mellé a lemezfelnin a téli gumigarnitúrát, papírokat kb 500 ezer Ft értékű alkatrészről, javításról. 1.7M-ban volt, 1M-ért vitték. Alkudni merészeltek 1000Ft-ot, hogy mégse 7 számjegyű legyen...
Az autót teletankoltam, mielőtt jöttek, úgy adtam át, hogy minden, (értsd szó szerint minden) hibátlanul működött ki volt suvickolva, kívülről le volt polírozva, napokig ponyva alatt tárolva várta az új gazdát...
Mindkettőt az első vevő azonnal elvitte, elmondtam hogy egy fillért sem kell költeni az autóra, üljön bele és használja. Valószínű másként gondolkodunk az autóról, meg az autóeladásról, ezért nem értek dolgokat...
Nekem van 6 db ilyen autóm, nem túl kapósak a karosszériaelemek, kárpitok, pedig különb állapotú egy két látott autóénál. Szedd szét és a fémrészeket add le a méhbe..