A helyzet az hogy itt mifelénk megfizethetetlenek az autó fényezők van egy Daewoo Matizunk a két első sárvédő vállalták volna anyag és felrakás nélkül 50000ft ért így nyeltem egy nagyot és megcsináltam én asztalos vagyok ha a bútort tudom fújni akkor ennek is kell mennie nem mondom van azért hiba így is bőven de valamit valamiért ez ingyen volt.A festék márkát nem tudom mert cappy-is üvegbe volt nitrós edzős valami mangelt áru lehetett mert mivel egy fél évig igérték ,hogy hozom így nem kértek érte semmit amúgy valami 1000ft/l be eggyeztünk.Nem tudom hogy a lakk mit bír majd mert egy kicsit puhának érzem majd elválik.Az elejét kaszniztam meg tulajdonképp az egészet mert a küszöb kivételével 15cm körbe kuka volt.Biztos van aki szebben megoldotta volna de nincs pénzem mesterekre csinálni meg szerettem.Így is benne volt vagy 400000ft ba az egész.
A homlokfalat cserélted vagy csak ki javítás miatt szedted le, ha újat raktál és szegeden vetted akkor az fájhatott 100000+ áfa ha jól tudom tetszik hogy a sárvédő homlokfal találkozása nincs egybe gittelve megmaradt az eredet kihúzott él. Nekem is ez a heppem meg a sárvédőfülke találkozása is legyen kihúzva felül és még hogy leszerelt motorháztetővel fújják hogy a szélvédő keret alsó résznél motortérig ne fóllyon meg ha tetővel együtt fújják felűlröl alulról sanszos hogy megfolyik. Gratulálok Az nem baj ha saras a terepjáró úgy szép.
Ez igen. A kiindulási alapot elnézve nem unatkoztál, hogy vetted a fáradságot az eredeti színek megtartására és még a csíkozást is rá varázsoltad vagy varázsoltattad. dicséretes. Ha csináltattad a fényezést mennyibe fájt anyagostól és milyen minőségű festék került rá? Csak viszonyítási alap miatt kérdezem hogy felétek mennyiért csinálnak ilyent. Nekem eddig ami pár éve volt két komponenses teherautó festékből sima zöldre a nevét nem tudom 60000ért fényezték előkészítéssel együtt a fülkéket. Be vallom 1 ilyen szín összeállításút kaszniztam ki legalább 10 éve ami előtte csirke telepen dolgozott az amónia rendesen elrohasztotta és csak sima zöld lett ez volt a tulaj igénye.
Oké a második 243 as azt is írtam , az első 244 lehetett a tető végig egy magassága miatt csak valószínű a hátsó ajtókat lehegesztették és egyéb átalakítások is láthatók a hátsó ajtók ablakai ennek is tolósak mint az én eggyikemnek a másiké tekerős szerkezetű Bocs nem néztem részletesen a hirdetés képeit.
Meg van!!!! A használtató.hu n a kistehereknél meg tudod nézni lejárt okmányokkal piros rendszámos brassói motoros zöld 550000 ért Kisszálláson van, elérhetőség 06 305459512 . Szintén a hahun van 1 243 as egész jónak néz ki talán 430000 ért 95 ös brassói motoros bordó, ha nekem nem lenne több db megvenném 1 ilyen bordót már rendbe tettem azt cseréltem el annak idején 1 324 es felújítandóra ami már vagy 8 éve ismét üzemel ,nem a présben végezte mert az előző tulaj oda szánta.
Találni lehet néhányat nekem van 2 , jelenleg nem eladók Peugeot motorosak motorjuk pöcc röff akár fél év után is a többi főleg a kaszni felújításra szorul Magyarországra szerintem a 80 as évek elejéig hozták őket benzines motorral de Csehszlovákiába vitték őket több féle motorral és állítólag a végén ott is gyártották őket. Ird be a goglyba hogy prodam aro és már jönnek a cseh és szlovák hirdetések.1 van nálunk is eladó piros rendszámos ha fent van a hirdetés még beírom ide.
Az előbb említett hátsó híd dobfékes fékek nélküli, de van tárcsafékes hátsóhidam is azon minden rajt van természetesen a nyergek felújításra vagy cserére szorulnak a sok állás miatt.
Üdv mindenkinek! Eladó ARO 1db 10 Felújított kormánymű irányító karral 20000 ft 2db jó állapotú laprugó köteg 30000 ft 10000 km futott hátsóhíd 50000 ft új fékdob pár pofákkal bal jobb ajtó üveggel horpadt de nem rohadt 5000/db és sok egyéb érdeklődj a 06306600281 számon.
A te hidadba a vastagabb féltengelyt csak akkor lehet bele tenni , feltéve ha nem görbe a hídtest ettől is eltörhette a tengelyt, A difiben ki kell cserélni a 2 db rózsa kereket platóséra hogy passzoljon a 35 mm es féltengelyhez meg a 2 kerékagyat tengelycsonkkal együtt mert igy fog passzolni külső fele , ja meg a tengelycsonk alatt a híd testbe a szimeringet ezért nem tudod a 30as szimeringen áttolni a 35 ös féltengelyt, de mivel ezek nem olcsók újban Kb 20 ezer csak a féltengelynek darabja anyagilag jobban jársz ha veszel komplett platós hidat csak ne legyen görbe a hídtest vagy egyéb hibák amit írtam vagy legózól a tiedből és másikból ha nincs komplett stb.
Üdv!! No akkor kezdjük ott hogy megszívattak mint hozzá nem értőt.Be jött a sejtésem. Vettél 1 320 D 4X4 ( remélem nem csak 4X2 mert akkor a béka aláhugyozik a hátsó kerekeknek és nem mész sehova tehetetlen mint ZUK). A Tudoz híd alá rakható de átalakítással mert a két laprugóköteg távolsága más méret és 6 csavaros a felni stb. Neked gondolom valami hátsóhídban törtét hiba miatt szintén féltengely törés difi törés túlsúly miatt híd ház görbülés ami éppen okozhatja a féltengely törést is, alátettek 1 243 dobozos ARO hátsó hídját ami passzol is csak gyengébb a kerékcsapágyazása is ez még nem is lenne baj csak a féltengelye is vékonyabb 5 mm rel és platós alatt a túl sújt nem bírja. Biztos ez volt olcsón, Meg a mester szerelők nem nagyon javítgat egyben cserélnek vagy a a tulaj is egyben ki cseréli de javítani már nem meri. Féltengelyt ehhez is remélhetőleg kapsz szegeden 243 aró bal hátsó féltengely ritka bordás , ez a régebbi és gyengébb mint az ugyanilyen vastag de későbbi gyártású sűrű bordás ezért is módosítottak a 243 nál is rajta. Tűzoltásnak hogy lehessen használni a járgányt lehet bele tenni bontottat, újat de hosszú távon nem megoldás nem bírja a sújt hisz a 35 ös vastagabb féltengelyt is el tördelik a túlsúj miatt.
Szóval megnéztem és akkor ez biztos,hogy nem tudor hid.
Jobb felén,82cm hosszu,bal felén 73cm. A szár 3 cm vastag kb.
Nekem a bal tört el.
A tányér a végen amit az agyba lehet felfogatni,azt 10 db csavar fogja fel. Tegnap hoztam egy féltengelyt,de annak csak 6 csavaros volt a tányérja. Meg a tengely végén a bordázat méretezése is mást volt.