A 7zap-os linken ha nézed, a 3-as számú alkatrészek a tieid, sorolja a verziókat, hogy multikormány, ESP, adaptív xenon tartozék-e. A te számodhoz nem tartozik semmi, gondolom alapmodell.
Sziasztok! Hiba jellege :indulás után ha gyorsitok egyesben az elektromos kézifék egy pillanatra bevillan és behúz. Utána gázadás és minden jó. Valaki találkozott már ezzel, mert sehol sincs hozzá infó a hibára ! köszi
Opel Meriva B 2011-es évjáratú gépem van. Az ABS kockát felújíttattam, mert belefolyt a víz. Miután visszakaptam, a C0245-5A -kerék fordulatszám frekvencia valószínűtlen- hibakódot írja ki, és több visszajelző lámpa is világít, nincs abs, és kézifék sem, mivel az is elektromos. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a hiba, mert a szakik sem tudják. Most voltam gumiztatni, ez lehet-e a hiba oka esetleg?
Ismerős a dolog, végig kellene vizslatni még egyszer a csöveket. Nálunk 1,7 dízelen a turbó hőcserélőjére menő egyik vízcső hasadt ki alulról, sokat nézegettük, mire megtaláltuk.
2009-es Merivámból folyamatosan fogy a hűtővíz. Kb egy hét alatt egy liter fagyálló csöpög el. Az autó alvázán 3-4 helyen látni cseppeket, amik aztán szép foltban összegyűlnek az autó alatt. Valószínűleg a hőtágulás ront a helyzeten, mert amikor napi szinten megyünk vele, akkor gyorsabban fogy, ha áll egy hétig, akkor szinte semmi.
Két szervízben is voltam vele, mindkettőnél azt mondták, hogy az EGR szelepnél biztos, hogy szivárog, háromszor lett a tömítése cserélve, a helyzet nem oldódott meg... Az egyik szervízes azt mondta, hogy végig nézte a csöveket, nem talált repedést.
A weboldal korrekt, azt fogod kapni, amit rendelsz, illetve pontos volt eddig a katalógusuk is, nem kellett még alkatrészt visszacserélni.
Szívás az lehet, hogy sok szerviz nem hajlandó hozott anyagból dolgozni, mondván, arra nem tud garanciát vállalni, vagy éppen nem passzol a hozott alkatrész, másikat kel rendelni, de addig meg ott áll az autó darabokban, foglalja a helyet az álláson, nem tudnak mást csinálni tőle.
2010-es Meriva B 1.7 cdti autómon kuplung és kettőstömegűt kellene cserélni, tudnátok ajánlani normális szervizt Pest vagy Heves megyében? Ja még annyit hogy erről az oldalról rendeletetek már, milyen tapasztalatok vannak:https://www.autoalkatreszonline24.hu/luk/15802266
Köszönöm a hozzászólást a 100-as hibára, szerencsére ezeket nem tapasztaltam. Keresek még Opel B Meriva Motorkód: B14 xer évjárat:2017 autóhoz elektromos kapcsolási rajzot. Ha tud valaki kérem értesítsen.
As a starter I would say unplug the electrical connector from your MAF. The ECU works by measuring the volume of air flow going through the MAF and adjusting the fuel trim to match. If your MAF is kicking out dodgy signals this will cause the jerking you are experiencing. Unplugging the MAF will make the ECU use a pre-defined table of air flows and return your driving experience to a normal one, allbeit with the engine management light constantly illuminated.
Secondly you need to find out why it's giving those signals. It can only really be three things; 1. Faulty MAF (you have replaced this so unlikely) 2. Faulty Wiring from MAF to ECU 3. Faulty ECU (also unlikely but certainly possible)
It is most likely the wiring and this can be tricky to troubleshoot if you don't have the wiring diagrams. I've no doubt you can get these from one of the Corsa forums. Once you have it it's a case of using a multi-metre to test the wires and repair the faulty one.
Üdv! A problémám megoldódott, úgy, hogy az akumulátor sarut levettem egy pár percre és, visszatettem! Ez után az első indításnál eltünt a sárga figyelmeztetésem. Közben rájöttem,hogy meg lehet nézni a hibákat az autómba, a menü gomb megnyomásával ."az én kocsim Opel B Meriva Motorkód: B14 xer évjárat:2017 " A ketelési útmutatóban van benne a tájékoztató üzenetekkel együtt. Az én hibám amit nem tudtam törölna az a 100-as volt,de sajnos az nem volt benne a tájékoztató üzenetekbe. Ha valaki esetleg tudná mi az a 100-as hiba legyen szives írja meg.
Egy alap ELM327-es hibakód olvasóba érdemes beruházni. Ezzel és egy Androidos telefonnal sok információhoz lehet jutni. Persze nem mindenható ez a megoldás, de ahogy írtam alapnak jó kiindulási pont.
Annyi tény, hogy gyakran a lambdaszonda jelei alapján gyullad ki az a visszajelző, de lehet ott még pár egyéb dolog is.
Mondjuk azt nem értem, miért gond begurulni egy szervizbe és kiolvasni a hibát, nem egy vagyon, márkaszerviz sem muszáj hozzá. Keress mondjuk egy BOSCH-szervizt.
Arra lennék kíváncsi,hogy az én kocsim Opel B Meriva Motorkód: B14 xer évjárat:2017 ki lehet e olvasni a kódokat kódkiolvasó nélkül? Van fent videó a youtubon csak amit megtaláltam az nálam nem működik. Tudna valaki felvilágosítást küldeni erről?
Tegnap lecseréltem a nyári gumit télire (minden évben én csináltam) és mivel a téli kerekeken nincs visszajelző ezért álandóan világít, de nem érdekel. Ez után bekapcsoltam az indítókulcsot, hogy beálok világított a kipufogó étzékelő és azóta is világít. Volt már esetleg másnak is ilyen probléaja? Mit kell kezdeni vele? Ha tudnátok hpgyan kell hejre hozni kérm irjatok.