mindegyikben van motor és sajnos eléggé elszálltak az árak, jó állapotú gyári bontott 35.000 párban az utángyártottból a TYC ami jobb depoval volt gond új utángyártott 26500/db
Érdeklődnék tőletek! Tönkre mentek a fényszóróim( lacetti kombi 2007-es gyártású). A probléma az , hogy mindenhol azt írják" jobb ill. bal 4 ajtós + kombi motorral". én viszont nem tudom van -e benne motor .Manuális is van de az csak egy helyen. Kérlek aki már vett vagy tudja milyen kell az homályosítson fel engem. Köszönöm előre is!
Tudtommal ez a probléma minden Lacettinél (Nubiránál) fennáll,függetlenül,hogy mikor gyártódott.
Egy autó fényező ismerősöm szerint,a géphez - ami gyártja,vagy préseli a kilincset - használt formaleválasztó marad nagy mennyiségben a kilincsen,és ez a későbbi használat során - fogdosás,mosás,természeti hatások miatt - elkezdi lepörgetni a festéket.Kiszerelés utáni szakszerű átcsiszolás,májd utána újrafestésel talán már tartósan megmarad rajta a festék....
Úgy tudom,az Aliexpressen lehet venni fémszínű kilincsszettet,ami már az anyagában szinezett,nem igényel külön festést...
ez biztos volt 1 tárcsa max 2 betétet bír ki de az újabb autóknál már csak 1et mert 1,6ot kophat nagyon sok kocsi,amúgy 30.000ból kijön egy jobb tárcsa betét előre
- Az első, hogy a lekopott festékű kilincsek a gyártás végéig maradtak típushibásak(lekopnak), vagy a későbbi évjáratok kilincsei nem kopnak úgy? Csak mert akkor vennék bontottan 4db nem kopott nem kopós fajtát. Vagy mi erre a jó megoldás? Az autó fényezése jó, de a kilincsek kopottak, csúnyák. Kijavítanám, de jó volna ha nem kéne fényezni, csak cserélni.
- Második kérdés, hogy utólag lehet e tempomatot beszerelni 1.6-os benzines Lacettibe? Akár bontott gyári szettet, akár valami univerzális szettet?
2006-os 5 ajtós,1,4-es benzines ,Lacettibe milyen váltóolajat tegyek? Ásványi vagy szintetikus legyen?130 ezer van benne,működik rendesen.Érdemes cserélni?Köszönöm szépen előre is.
Szia! Én nem cseréltem csatlakozót, hanem fogtam és levágtam nem akartam vele kockáztatni, miután két bajusz kapcsolót tett tönkre. Szerintem te se keress, hanem jobban jársz ha kiiktatod. Szerencsére túl sok kábel nincs benne talán 7 db. Vettem hozzá sarukat és felsaruztam mind a 7 kábelt és külön csatlakoznak a kapcsolóra. Arra vigyázz saru vásárlásnál, hogy ne vegyél túl széleset, mert nincs sok hely a kapcsolón és ha összeér, akkor tudjuk mi történik, illetve jó szorosan kell, hogy rácsússzanak az érintkezőkre, hogy ne lazuljon le. Érdemes rászánni az időt, mert azóta megszűnt mindenfajta melegedés, égés.
Szolnok megyében tudtok olyan szervizet aki foglalkozik ecu betanítással (scan100).Lacetti 1.6 F16d motor.Alapjárat nehezen megy vissza ,gázelvételkor torpan.Addig nem akarok folytószelephez nyúlni vagy cserélni.
Érdekes hibajelenséget tapasztalok a Lacettin 1,6 5 ajtós.
Jobbra fordulásnál kis sebesség mellett egyenetlen úton kopog valami bal oldalon, ill. nagy sebességnél 80-100 felett erősebb fékezésnél beszitál a kormány tehát rázza rendesen és hallható is a gyors kopogó hang.
Az érdekesség egyenesen haladva vagy balra fordulva semmilyen hang nem hallható rossz úton!?
Alsó ill. felső (kormány összekötő) gömbfej jó.
Féltengely csukló tavaly 110.000 cserélve (recsegett nem tudom miért Nexian 400.000-él gyári volt és hibátlan)!?
Torony csapágy tavaly cserélve (nem kellet volna) hibátlan.
Függőleges stabilizátor rúd frissen cserélve (nem kellet volna) nem az volt a hibás.
Egyenes futás tökéletes nem húz el nem kopott félre a gumi.
Még nem bontottam meg ezért kérek esetleges hibalehetőséget, típushibát.
Megoldanám magam kivéve ha kormánymű hiba ezért kérem ha valakinek volt hasonló hibája segítsen mi lehet az.
Előre is köszi.
Amire tudok gondolni kormány összekötőnél axiális csukló vagy kormánymű persely. Nexian a fogasléc volt elkopva (250.000 után) de az csak nagyon rossz úton kopogott és egyenesen haladva is. Ebben csak 140 van!