Az alany egy 90-es 2,5 d transit. Az olaj csöpög az üzemanyag szivattyú és a blokk között, annak ellenére hogy új az alkatrész és tömítőgyűrűt és pasztát is használtam a cseréhez. Mi lehet a baj?
Anno, vagy két éve, a 91-es kiadású Tranyóm vásárlásakor a hűtővíz jelzője kb. hasonló módon működött mint ma. Felmelegedés után a M betű jobb szélén van a mutató, ha felkapcsolom a világítást, akkor még jobbra mozog. Mintha melegedne. Pedig nem melegszik.
Vagy 3 hete kicseréltem benne a 2 éves hűtőfolyadékot, mert kicseréltem a viszkókuplungot. Továbbra is a piros előtti vonal bal oldalán áll meg a mutató.
Klingerit lap van ott.Elég bonyolult forma,nem érdemes házilag gyártani.Cromaxnál kell venni. Teflonos szimering van a főtengelyen,ott szabály ha megbontjuk,nem tesszük vissza,akkor is csere ha addig száraz volt. A sachs a gyári kuplungja.
Megoldódott a váltócsere, csak kellett hozza egy aksis csavarhúzó meg egy profi szerelő.
El is indultunk ma Magyarisztánba a járgánnyal (nagyszerűen muzsikál a friss váltó, semmi ciripelés, szépen vált). Csak éppen úgy 80 km után leállt a motor (még a komoly emelkedő, az ojtozi szoros előtt 20 km-rel) oszt további indítózásra elég rendes csattogás, recsegés hallható a vezérműszíj műanyag borítása felől. Öcsém eljött a kombi w124es Mercivel (szintén 2500 ccm csak 5 hengeren, asszem számomra eddig a legjobb dízel) oszt hazahúztam vontatókötélen vagy 100 km-en keresztül a tranyót (ki kellett kerülni pár emelkedőt, ezért volt bő 20 km pluszba).
Vezérműszíj 2 éve (vásárláskor) cserélve, görgővel együtt. Az is igaz, hogy azóta az akkori szerelőmről kiderült, hogy hajlamos fuserolni, szóval majd holnap lebontom a tranyó elejét oszt kiderül.
Igen szoktak,ha a motor állapota amúgy megfelelő.Természetesen ha alapméretű a henger,a gyűrű is az kell legyen . Ez komoly beavatkozás,szaktudás nélkül ne állj neki.
Sziasztok! Adott egy 2.5 td 1999 platós transit. Lucas adagolóval. Mikor megvettem is a gázpedál teljes útjából csak egy ponton érzékelte a gázadást. Egy ideje viszont alapjárat van csak, gázpedált cseréltem nem az volt a baj. Check engine folyamat világít. Esetleg lenne valakinek valami ötlete? Az obd csatlakozót a biztosítéktábla tetején mutatja a net, hogy lenne, viszont azt sem találom sehol. Egyenlőre műszaki sincs rajta, szeretném megmenteni,a bosch adagoló még a távolabbi tervek.