Kevés a konkrét info, a műszaki átalakítás módszereire és az üzemelési tapasztalatokra vonatkólag, az egyes dieselmotor típusok különböző érzékenységéről nem is beszélve
A fejszelepek zárnak rendesen? A nehézkesebb indulás oka lehet, hogy nem tudja megtartani azt a minimális nyomást, és mire feltermeli, addig néhányat kell fordulnia a motornak.
itt (a fórumon) új vagyok, eddig csak (jó ideje) olvastalak titeket. most viszont eljött az idő, hogy írjak is:
fogytán van az anyagom, a trafóolaj pedig drága..
Székesfehérvár mennyiségfüggő vonzáskörzetében keresek bármilyen mennyiségű (szűretlen is tökéletes) étolajat, vagy nem dízelmotorból leengedett minden más egyéb fáradt olajat normális áron.
Cserébe sokrétű tapasztalatom van, amit innentől közkinccsé tudok tenni. Köszönöm.
Újfent egy nagy kérdésem van a hűtéssel kapcsolatban. 200 liter sör lehűtéséhez, mennyi vízre van szükség, mert ha csapi vizet áramoltatok keresztül a spirálon, akkor az ugye vissza sem megy a rendszerbe és valahol kifolyik, tehát nem áramlik át többször, hogy teljesen felmelegedjen, gondolom, 200 liter 100 fokos folyadékhoz, elég sok kell és az nem tűnik túl gazdaságosnak az 1000 Ft/m3-es víz+csatorna díjat nézve.
sziasztok.biztos volt mar de etolajos uzemre mely tipusok a legmegbizhatobbak? 2000cm -ig kellene. 1.9tdi szoba johet? vagy a turbo miatt nem? koszonom szepen
Szerintem nem sokáig bírja. A részecskeszűrős pedig biztosan hamar megadja magát mert a sima katalizátoros is van, hogy eldugul tőle. Azért nem használom el én sem. Nem tudom milyen lehetőség van az adó megfizetésére.