UFO Civic középső kijelző hol látható értékekkel, hol nem....Érintkezés hibát hol keressem, tudtok rá ötletet? Most vettem -Safety Car Kft. csúnyán átvert a honosításnál....
Valakinek nincs esetleg egy fekete (b92p) első lökös vonószem takarója? Vezető oldali kellene. Bolti ára horror. Bontóban meg elzavarnak.... ( "Majd nem gondolod, hogy a jó lökhárítóból kiszedem neked??!! Mennyé oszt vegyé a bótban!!!!" )
Pontos tapasztalatom nincs a dologban, de pár dologra azért felhívnám a figyelmed. A kínai beépítő keret több dolog miatt is kérdéses. Milyen anyagból van? Nem fog majd elütni a színe, mintázata? Vajon adják majd hozzá a keret oldalán a fémlapokat is ahova a készüléket rögzíted? Ha valami gond van vele, hogy küldöd vissza? Itthon 8 napon belül minden szó nélkül lecserélheted.
A kábelekről viszont tudom, hogy kelleni fognak. A honda saját szabványt használ, így nem valószínű, hogy az általános iso szabvány szerint gyártott androidos cuccot csatlakoztatni tudod majd. Gondolok itt antenna kábel, kormány távirányító, hangszóró kimenet, ilyenek.
Frissen vásároltam egy 2008as TYPE S civicet, és szeretnék egy modern android alapú tolatóradarral ellátott navigációs/multimédia egységet beszerelni. Nem tudjátok mire lesz szükségem? Nyilván kelleni fog egy 2DIN-es keret, de ezek is léteznek kinából viszonylag olcsón, illetve európából mindenféle kábellel drágábban.
Sziasztok! Nem idevalósi a kocsim, de megkérdem hátha jár erre 5gen-es. Szóval 1994-es civic normál felhasználás mellett milyen motorolajat használjak? Szinti, félszinti, ásványi? 170 ezer km van benne.
Szervizben mesélték, hogy a jazzben hengerenként két gyertya van. És mivel iridiumost ír elő a gyár, valami 6 ezer ft darabja. Az 8 gyertya szor 6 ezer ft. Nem néztem utána, nincs jazzem, elhiszem amit mondanak.
Az 1.4 100 lovasba csak 4db gyertya megy, a 83-asba kell 8db. Mit kell megszorozni 12-vel? Bocs de ezt nem értem.
Én mentem a gyengébb és az erősebb 1.4-essel is. Előbbi valóban hatalmas csalódás, utóbbi, viszont átlagos közlekedésre vállalható. 1.4-1.8 között vegyesben kb. 1 liter különbség van fogyasztásban.
Sajnos mindegyik benzinmotor kompromisszum, az 1.4 (1.3) pici, az 1.8 már túl nagy. Egy 1.5-ös lenne ideális ebben a kaszniban.
A lényeget kihagytam. Az 1.4-es ( igazából 1.3-as) ugyanaz a motor mint a jazzben, és dupla gyertya van benne, iridiumos. Darabja nem is tudom mennyi, de drága. Megszorozva 12-vel még drágább. Annyival meg nem fogyaszt kevesebbet mint a nagyobb motor.
Ha 100 lóerős, akkor 1.4-es motor, az pedig elég harmatos. Abból a 1.8-as jó a 140 lóerővel. Keress kevés km-rel, szervízkönyveset. Nekem átlag 7 körül eszik itt városban, ráadásul automata. 100 ezernél váltóolaj csere, 120-nál gyertya csere kötelező. A motor láncos, jó konstrukció.
Nagyon típushibáról nem tudok, visszahívás sem volt rájuk. Olvasgass az interneten vásárlás előtt.
Sziasztok most vettem egy Honda Civic 2006 benzinest,a kérdésem az ,hogy felváltáskór ritkán megugrik az autó. Mintha nem reagálna a gázadásra(le akarna fulladni)a jelenség egy másodperc.Valami ötlet?Elore is köszi.
Olyan bán szeretném kérni a segítségét h adott 8gen 2008 1.8 benzin szintén ingadozik az alapjarat aztán gyári kihangosito teljesen nem reagál semmire sehogyan semmifajtakeppen és állandóan kidobja a hibakodot hogy p0420 katalizátor hatásfoka kuszobertek alatt remélem tudtok ezegben segíteni előre is köszönöm
Nekem legalább 5 éve van, de lehet hogy még régebben. Valószínű, hogy csak el van koszolódva a cd olvasó fej, ki kellene pucolni. Csak ugye ehhez le kellene bontani az egész műszerfalat.
Mivel kb. ugyanennyi ideje már otthon sem hallgatok cd-t nem hogy a kocsiban, így nem zavar különösebben.
"Kormány tekerésénél nyikorgó hangot mi okozhatja?" Első körben nézd meg a kormány szervó olaj szintjét. Sokan hallottak visító nyüszítő hangot mikor alacsonyan van. Feltöltés után általában elmúlik.
"Első kerekek felől súrlódó hangot hallok, mindig ua. Ponton? Féltengely csapágyra gyanakszom. Valaki tapasztalt hasonlót?" Nekem volt ilyen, a fék volt az. Mondjuk nálam segített a diagnosztikában az is, hogy pár fékezés után a hang megszűnt.