Tudom, hogy van már Lancia topik, csak ott nincsenek Kappa tulajok, akikkel meg lehetne vitatni a típust. Tervezem egy Kappa vételét, de szeretnék tulajdonosokkal értekezni róla, tesztek/népítélet alapján nagyon jó lehet, és nincs annyi hibája, mint amennyit egy olaszról gondolna az ember(egyébként imádom az olasz autókat), ugyanakkor több tulajdonos megkérdezése nem ezt támasztja alá.
Szóval Kappa tulajdonosok, légyszi segítsetek! Vegyek? Ne vegyek? Jöhet minden info! Képek eladó Kappák is jöhetnek, bármi, ami a típussal kapcsolatos!
Kösz előre is.
Igen, ez az időszak még a Bentley / Rolls fénykora. Aztán a Bentley a VAG csoporthoz került, a Rolls a BMW-hez, és új korszak kezdődött. Az új irányvonal is persze kitűnő autókat hozott, de a patinás, arisztokratikus feeling, kisugárzás (nálam) kicsit csökkent .. :-D
LP550-2 Lambo..... már be se tudnék szállni... vagy ha mégis, kiszállni nem :-DD
Szíp ótó. 2000-es évek elején beleültem Valkeréknél a szalonjukban pihiző limó Bentleybe vagy RR-ba, (sorry, túl régen volt), de egyvalami megmaradt - évjárata kb.'94, vételára újkorában 120 milla, magyar tulajjal.
Ha csak szántóföldi aranykoronát vesz belőle anno, ez a földtulajdon most 15-20 mrd-t érne (1ezer ft vs 150-200e/AK), nem számítva a szűk 30 év hasznát (bérlet, termelés, támogatások)... hát, remélem, ez csak fagyipénz volt akkoriban a tulajnak.
Szóval voltak jobb helyei azoknak a nehezen megkeresett filléreknek, de hát eccer élünk, nem számít, milyen borsos a reinkarnációs tanfolyam ára:-)
A ' tárlatvezetést - városnézést ....stb...' a jármű álló helyzetében, nem járó motornál képzeltem.
Elvből, sem, kérnék olyat, hogy Te , vigyél, engem, egy harmadik fél, gépkocsijával. ( asszonyt és autót , nem kérünk, és, nem adunk. kölcsön - középkori vietnámi közmondás, szabad magyar fordítása )
Pusztán megszemlélni szerettem volna a szobrot , egy műértő társaságában - ha lett volna rá, mód....
( sofőrszolgálat-koromban, volt szerencsém mulsanne typúshoz ....nem az én világom ...viszont jól fizető /érdekes , munka volt....nosztalgia OFF )
A viccet félretéve - tényleg érdekelt volna. Ez a gépkocsi, v a l ó b a n, a m i n ő s é g i autógyártás esszenciája, amikor még volt erre akarat.
Ha gondolod, és érdekel, megpróbálhatok összehozni neked egy hosszabb próbakört , a Bal1-ben, egy , nem túl gyors személygépkocsival .... szerintem, avval , élvezetesebb, majdnem 270-nel menni......
Elkéstél, elvitte a boldog tulajdonos. Szívesen megmutattam volna, álló helyzetben. Óriási kockázat ezzel furikázni, egy kis koccanás is szinte jóvá tehetetlen, mindenesetre sokmillió Forint. Bevállalhatatlan (nekem legalábbis).
Volt olyan eset, amikor egy Bentley tulaj (újabb modell) arra panaszkodott, hogy "270-nél alig gyorsul" a 730 lovas bringa.
Beült mellém egy régi barátom, egész véletlenül topic tátsunk, mentünk egy gyenge 280-at... (Régen volt, már elévült :-DDD ) Na. megfogadtam, inkább nem vállalunk többet ilyen feladatot, már csak a jogsim is eleve többet ér...
egy jelentős részük, romjaiból 'talpra állított' bontószökevény.....
sok olyan 'ember' van, aki többnek akar látszani.... de nincs mögötte semmi ($$$$$) ....ilyenkor (is) szokott bekövetkezni az általad tapasztalt jelenség....
példa:
tegyük fel, hogy ennek a pompás darabnak jók a papírjai és az alvázszám is kiáll egy komolyabb ellenőrzést:
Mivel ez egy nyilvános fórum, ezért : olvastam valahol a neten, hogy egy elvont = nem valós példával szemléltetve , egy 5-ösért (5000 Euro), egy hét múlva, egy sérülésmentes, saját lábán helyváltoztatni képes 'alkatrészbázis' beparkol a legálisan megvásárolt roncs mellé..... Némi lakatos plusz fényező munka.... csavarozás ---- kábelköteg átfűzés..... majd jön egy 'elektronikai varázsló' .....
és tadáááááááám.
Kész a 'patika ' GLC.
A példában szereplő kocsi öreg: 50.000 kmErstzulassung09/2017Leistung155 kW (211 PS)
Fiatalabb donorral (2022-2023 baujahr) ugyannyi 'munka' elvégzésével, komolyabb a realizálható profit ....állítólag.
a "Régen Minden IS Sokkal Jobb Volt!!" szekciónk jutott eszembe, amikor megláttam ezt a játékost a szervizben.
1993-ban a (sorozat gyártású) autók között a legdrágábbat úgy hívták, hogy Bentley Continental R. (Sokan a féltestvért, a Rolls Royce-ot gondolják "kékvérűbbnek", de az angol arisztokrácia gyakran inkább a Bentley-re szavazott, bár mindkét járgány egy alomból /Vickers / származott.) A Bentley C. induló ára 178,000 Font volt, amit lehetett nem kicsinykét (felfelé) tupírozni.
Ez a bringa 31 éves. Mai szemmel nehezen értelmezhető. Minden túlméretezett. 6,75 literes V8 motor, KE-Jetronic rendszerrel, feltöltővel. Bődületes nyomaték, 750 Nm nyomaték már 2000! fordulaton. A teljesítmény visszafogott, 390 Le, mert a motort élettartam megfontolásokból nem engedték magas fordulatszám tartományba, 4500 már tiltott mező! Ezek a motorok az 1800----2500 fordszámok között dolgoztak életciklusuk meghatározó részében.
A Conolly bőrkárpitnál jobbat nemigen találni. Újszerű ülések, a hátsók szinte vadonat újnak tűnnek. A legnagyobb hibát a műszerfalon találtam, (nyíl) kb. 2 mm, ki tudja, mi okozta. Összeszerelés minősége, felhasznált anyagok? Mint a világ (anno) legdrágább autójához illik.
Másrészt: sok más mellett pl. a Lancia Thema is már 8 évvel korábban elektronikus befecskendezést használt. (Bosch L, LE Jetronic), a KE Jet már nem volt korszerű. (OK, a MB pl. még tovább tartotta gyártásba.)
Egy gázfröccs alkalmával a Bentley több benzint lenyel, mint a mellette álló hibrid 50 km alatt kér :-DD A környezet szennyezésről meg ne is beszéljünk...
A komplett, a kék szinü csapágyas amit megveszel a boltban. Belsö átmérö 25. A kép elölsö részén már egy szétszedett görgörész látható. Megszabadult a csapágytol és a kölsö szijjal érintkezö résztöl. Amibe a csavar megy, az az eredeti görgö belseje, abba passzol a csavar átmérös része. Ezek 22mm-esek.
Viszont kezd megtelni a bakancsom, h nem kapok vezérlést jtd-hez jot! Ugyanis amik vannak abban a vezetö görgö belsö átméröje 25mm, nekünk viszont olyan kell ami 22mm-es. Ugyanis a felfogato csavar felfekvö felülete is ekkora, igy áll jol. Ebbe a csavarva kell késöbb beletekerni a hosszbordás szij vezetö görgöjét!
Urak! Tudom, hogy ez nem prémium minőség. De csak egy valaki jelezte, hogy kilazulnak az imbuszok benne. "Emlékszem erre a hulladékra, három inbusz hernyócsavar rögzíti, amik rendszeresen kilazulnak. Kulcsot kellett tartanom hozzá a középkonzolon. Itt a fórumon csinál valaki a gyárival megegyezőt, inkább azt vegyél helyette."
Elolvastam az eredeti határozati javaslatot. Ami az alábbi szennyblogon szerepel, az annyira durva ferdítése és félremagyarázása a szövegnek, hogy azt lehetetlen nem szándékosnak gondolni.
Nem-nem, bármit akarnak elérni, nem ajtóstul rontanak a házba.
Manapság úgy hívják ezt, érzékenyítés. Lassan elkezdik beszivárogtatni az emberek agyába, aztán egyik törvény és intézkedés követi a másikat, szépen fokozatosan.