Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BmS1 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 89583

Nem a "hétköznapi emberek" a megcélzott réteg :-(

 

Mint kuriózum viszont érdekes belenézni olykor az ilyesmikbe.

Előzmény: fearfactoryüberalles (89581)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89582

megszemlélni szerettem volna a szobrot 

 

Igen, ez az időszak még a Bentley / Rolls fénykora.  Aztán a Bentley a VAG csoporthoz került, a Rolls a BMW-hez, és új korszak kezdődött. Az új irányvonal is persze kitűnő autókat hozott, de a patinás, arisztokratikus feeling, kisugárzás (nálam) kicsit csökkent .. :-D

 

LP550-2 Lambo.....    már be se tudnék szállni... vagy ha mégis, kiszállni nem    :-DD

Előzmény: TudatLan (89579)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89581

Szíp ótó. 2000-es évek elején beleültem Valkeréknél a szalonjukban pihiző limó Bentleybe vagy RR-ba, (sorry, túl régen volt), de egyvalami megmaradt - évjárata kb.'94, vételára újkorában 120 milla, magyar tulajjal.

 

Ha csak szántóföldi aranykoronát vesz belőle anno, ez a földtulajdon most 15-20 mrd-t érne (1ezer ft vs 150-200e/AK), nem számítva a szűk 30 év hasznát (bérlet, termelés, támogatások)... hát, remélem, ez csak fagyipénz volt akkoriban a tulajnak. 

 

Szóval voltak jobb helyei azoknak a nehezen megkeresett filléreknek, de hát eccer élünk, nem számít, milyen borsos a reinkarnációs tanfolyam ára:-)

Előzmény: BmS1 (89570)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89580

Bízom benne, hogy már látszik az alagút vége .... (készültségi fok nagyobb/egyenlő 90%)...

 

Előzmény: granturismo (89572)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.17 0 0 89579

Jó reggelt ...napot....estét  !

 

A ' tárlatvezetést - városnézést ....stb...' a jármű álló helyzetében, nem járó motornál képzeltem.

 

Elvből, sem, kérnék olyat, hogy Te , vigyél, engem, egy harmadik fél, gépkocsijával.  ( asszonyt és autót , nem kérünk, és, nem adunk. kölcsön - középkori vietnámi közmondás, szabad magyar fordítása )

 

Pusztán megszemlélni szerettem volna a szobrot , egy műértő társaságában - ha lett volna rá, mód....

 

( sofőrszolgálat-koromban, volt szerencsém mulsanne typúshoz ....nem az én világom ...viszont jól fizető /érdekes , munka volt....nosztalgia OFF )

 

A viccet félretéve - tényleg érdekelt volna.  Ez  a gépkocsi, v a l ó b a n, a  m i n ő s é g i   autógyártás esszenciája, amikor még volt erre akarat.

 

Ha gondolod, és érdekel, megpróbálhatok összehozni neked egy hosszabb próbakört , a Bal1-ben, egy , nem túl gyors személygépkocsival  .... szerintem, avval , élvezetesebb, majdnem 270-nel menni......

LP550-2 Balboni...   ♥    

BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89578

Tényleg. :-D

Az egyik oldali turbó volt cserés.  Elvileg (ha jól emléxem) papíron 330 a vége...

Előzmény: Adm (89577)
Adm Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89577

És 270-nél tényleg alig gyorsult? :)

Előzmény: BmS1 (89576)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89576

Elkéstél, elvitte a boldog tulajdonos.  Szívesen megmutattam volna, álló helyzetben. Óriási kockázat ezzel furikázni, egy kis koccanás is szinte jóvá tehetetlen, mindenesetre  sokmillió Forint. Bevállalhatatlan (nekem legalábbis).

 

Volt olyan eset, amikor egy Bentley tulaj (újabb modell) arra panaszkodott, hogy "270-nél alig gyorsul" a 730 lovas bringa. 

 

 

Beült mellém egy régi barátom, egész véletlenül  topic tátsunk, mentünk egy gyenge 280-at...  (Régen volt, már elévült :-DDD  )  Na. megfogadtam, inkább nem vállalunk többet ilyen feladatot, már csak a jogsim is eleve többet ér...  

 

Előzmény: Sütemények Réme (89574)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89575

....

 

egy jelentős részük, romjaiból 'talpra állított' bontószökevény.....

 

sok olyan 'ember' van, aki többnek akar látszani.... de nincs mögötte semmi ($$$$$) ....ilyenkor (is) szokott bekövetkezni az általad tapasztalt jelenség....

 

példa:

 

tegyük fel, hogy ennek a pompás darabnak jók a papírjai és az alvázszám is kiáll egy komolyabb ellenőrzést:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=380024543

Mercedes-Benz GLC 250CGI 4MATIC Exclusive*LED*Navi*Leder*1.844 €Ohne Bewertung1.550 € (Netto), 19% MwSt.

 

Mivel ez egy nyilvános fórum, ezért : olvastam valahol a neten, hogy egy elvont = nem valós példával szemléltetve , egy 5-ösért (5000 Euro), egy hét múlva, egy sérülésmentes, saját lábán helyváltoztatni képes 'alkatrészbázis' beparkol a legálisan megvásárolt roncs mellé..... Némi lakatos plusz fényező munka.... csavarozás ---- kábelköteg átfűzés.....  majd jön egy 'elektronikai varázsló'  .....

és tadáááááááám.

 

Kész a 'patika '  GLC.

 

A példában szereplő kocsi öreg: 50.000 kmErstzulassung09/2017Leistung155 kW (211 PS)

Fiatalabb donorral (2022-2023 baujahr) ugyannyi 'munka' elvégzésével, komolyabb a realizálható profit ....állítólag.

 

Szerinted? (kacsintós fej ikon)

 

Előzmény: MyKappa (89550)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89574

OFF ?

 

a tartósság túlméretezett szobránál,esetleg, nem volna lehetőség, egy élőszereplős - audio kommentáros, város nézésre ....azaz jármű mustrára?

 

ON

 

:-)

Előzmény: BmS1 (89573)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89573

Építkezek tavaly nyár óta. Cég mellett nem egyszerű:-(

 

Cég nélkül meg -szinte- lehetetlen. :-D

 

 

Előzmény: granturismo (89572)
granturismo Creative Commons License 2024.03.16 0 0 89572

Építkezek tavaly nyár óta. Cég mellett nem egyszerű:-(

Előzmény: Sütemények Réme (89571)
Sütemények Réme Creative Commons License 2024.03.15 0 0 89571

Nyugodjék békében.

 

Nagyon el vagy tűnve.....

:-(

Előzmény: granturismo (89569)
BmS1 Creative Commons License 2024.03.14 0 0 89570

Urak.

 

a "Régen Minden IS Sokkal Jobb Volt!!" szekciónk jutott eszembe, amikor megláttam ezt a játékost a szervizben.

 

1993-ban a (sorozat gyártású) autók között a legdrágábbat úgy hívták, hogy Bentley Continental R. (Sokan a féltestvért, a Rolls Royce-ot gondolják "kékvérűbbnek", de az angol arisztokrácia gyakran inkább a Bentley-re szavazott, bár mindkét járgány egy alomból  /Vickers / származott.) A Bentley C. induló ára 178,000 Font volt, amit lehetett nem kicsinykét (felfelé) tupírozni.

 

 

Ez a bringa 31 éves. Mai szemmel nehezen értelmezhető. Minden túlméretezett. 6,75 literes V8 motor, KE-Jetronic rendszerrel, feltöltővel. Bődületes nyomaték, 750 Nm nyomaték már 2000! fordulaton. A teljesítmény visszafogott, 390 Le, mert a motort élettartam megfontolásokból nem engedték magas fordulatszám tartományba, 4500 már tiltott mező! Ezek a motorok az 1800----2500 fordszámok között dolgoztak életciklusuk meghatározó részében.

 

 

A Conolly bőrkárpitnál jobbat nemigen találni. Újszerű ülések, a hátsók szinte vadonat újnak tűnnek. A legnagyobb hibát a műszerfalon találtam, (nyíl) kb. 2 mm, ki tudja, mi okozta. Összeszerelés minősége, felhasznált anyagok? Mint a világ (anno) legdrágább autójához illik.

 

Másrészt: sok más mellett pl. a Lancia Thema is már 8 évvel korábban elektronikus befecskendezést használt. (Bosch L,  LE Jetronic), a KE Jet már nem volt korszerű. (OK, a MB pl. még tovább tartotta gyártásba.)

 

Egy gázfröccs alkalmával a Bentley több benzint lenyel, mint a mellette álló hibrid 50 km alatt kér :-DD A környezet szennyezésről meg ne is beszéljünk...

 

 

 

granturismo Creative Commons License 2024.03.13 -1 0 89569

Meghalt a Gandini.:-(( Egy zseni volt tényleg.

downer Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89568

Hát vesszek meg, ha értem. :D

De az lehet az én bajom.

Nekem a benzinesen ugyanez a csavar meg ugyanez a féle görgő van, felcsavarozom vele aztán jónapot.

Előzmény: sooty (89566)
sooty Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89567

sooty Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89566

A komplett, a kék szinü csapágyas amit megveszel a boltban. Belsö átmérö 25. A kép elölsö részén már egy szétszedett görgörész látható. Megszabadult a csapágytol és a kölsö szijjal érintkezö résztöl. Amibe a csavar megy, az az eredeti görgö belseje, abba passzol a csavar átmérös része. Ezek 22mm-esek. 

sooty Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89565

sooty Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89564

Hát nem. Lefényképeztem érdekesség képp, csak nem birom felrakni a méret miatt. Majd otthon, este...

 

Előzmény: downer (89563)
downer Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89563

Ezt nem értem, nem mindegy mekkora a belső átmérője, úgysem annak a speckó csavarnak a szára tart.

Előzmény: sooty (89562)
sooty Creative Commons License 2024.03.11 0 0 89562

Igen, a helyén. A berakás volt problémásabb!

Viszont kezd megtelni a bakancsom, h nem kapok vezérlést jtd-hez jot! Ugyanis amik vannak abban a vezetö görgö belsö átméröje 25mm, nekünk viszont olyan kell ami 22mm-es. Ugyanis a felfogato csavar felfekvö felülete is ekkora, igy áll jol. Ebbe a csavarva kell késöbb beletekerni a hosszbordás szij vezetö görgöjét!

Előzmény: probody (89561)
probody Creative Commons License 2024.03.10 0 0 89561

Bontás nélkül cserélted a kis szilentet ?

Előzmény: sooty (89560)
sooty Creative Commons License 2024.03.08 0 0 89560

Na, hétvégi program....

 

 

Ezek ki lesznek cserélve- Na meg kap új olajat és a hozzá tartozó kiegészítőket. 

Ma kicseréltem a felső motortartó bakot ami a vezérlésnél van. Na, szívás volt!

DVlad Creative Commons License 2024.03.04 0 0 89559
Előzmény: DVlad (89558)
DVlad Creative Commons License 2024.03.04 -1 0 89558

Urak!
Tudom, hogy ez nem prémium minőség. De csak egy valaki jelezte, hogy kilazulnak az imbuszok benne. "Emlékszem erre a hulladékra, három inbusz hernyócsavar rögzíti, amik rendszeresen kilazulnak. Kulcsot kellett tartanom hozzá a középkonzolon. Itt a fórumon csinál valaki a gyárival megegyezőt, inkább azt vegyél helyette."

Szerintetek ez biztosan jó, működik a Kappában? https://www.autoalkatreszonline24.hu/carcommerce/13636429
Kb. 2 évente használom 2 alkalommal, tehát nem kell, hogy a legjobb legyen, csak működjön, annyi kell.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

Előzmény: DVlad (88461)
TudatLan Creative Commons License 2024.03.02 0 0 89557

Esetleg, megtisztelnél, bennünket, az eredeti javaslathoz vezető link-kel?

Grazie.

Előzmény: R. Scherbotsky (89556)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2024.03.02 0 1 89556

Elolvastam az eredeti határozati javaslatot. Ami az alábbi szennyblogon szerepel, az annyira durva ferdítése és félremagyarázása a szövegnek, hogy azt lehetetlen nem szándékosnak gondolni.

Előzmény: capa (89554)
downer Creative Commons License 2024.03.02 0 1 89555

Nem-nem, bármit akarnak elérni, nem ajtóstul rontanak a házba. 

Manapság úgy hívják ezt, érzékenyítés. Lassan elkezdik beszivárogtatni az emberek agyába, aztán egyik törvény és intézkedés követi a másikat, szépen fokozatosan. 

Előzmény: capa (89554)
capa Creative Commons License 2024.03.01 0 0 89554

A cikk célja a hangulatkeltés. Semmi egyéb. Brit forrás :-D

Előzmény: MyKappa (89553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!