Sziasztok. Szemezgetek automata S80-as vásárlásával. (egyik fő tippem, mert nagy, biztonságos, erős, de nem drága autót keresek) Kétféle motor érdekelne, a T6 és a T5, a 272 és a 226 lovas. (ha jól írom a két faját, de Ti biztos be tudjátok azonosítani) Eszem inkább a 2 literes turbóra, szívem inkább a 2.8-as biturbóra hallgatna. De nem szeretném lapátolni a pénzt a kocsiba (volt egy rosszul sikerült Saab 9.5-ös kalandom), ezért megköszönnék egy rövid elemzést a kétféle motorról. A népítéleteket elolvasva (összeset :) a váltó mint horror jön ki, milyenek a tapasztalatok ? A 2 literes turbónál nagyobb-e a sansz, hogy jobb a váltója ? Van-e bevált Volvo automatát szerelő műhely ? Előre is köszi. Üdv. Mindenkinek.
De pontosan azt javasolták.... De szerencsére a központ utasította őket és ki is cserélték, de azonnal. Vicces volt hogy mindketten tudtuk hogy miért, de nem szóltak semmit.... Így kell ezt csinálni, ha valamit nem akarnak megjavítani, a gyártónak kell írni. Eddig bejött.
Nem javasoltak valami olyan okosat, hogy irányítsd oda valamelyik szellőzőrostélyt és fúvass oda a klímával...? :) Egyébként én pont így jártam, amikor szóltam, hogy a hátsó bizt.öv csévélőjében zörög valami. Tudják, más is mondta már, de ez van.
De ez még istenes, a kocsimban 60e km van, eddig lekopogom semmi szervizes-fizetős javítanivaló nem volt, az utastér csendes, a teljesítmény jó, szóval nem bántam meg a Volvot. Olyannyira, hogy most éppen az XC 60-assal kezdtem el szemezni messziről, bár akármilyen csere majd jövőre lesz.
Majd akkor nézzük meg a Volvo-minőséget, ha ne adj Isten tényleg kínaiak veszik meg a céget, és szép lassan minden részegység beszállítója Wang, Jang, Hong és társai lesznek...
Szóltam a szerelőnek, hogy nagyon melegedik a rádió/CD és tempomat gombok a kormányon, de annyira hogy már kellemetlen. Azt mondta hogy tudnak róla de nem tudnak mit csinálni vele... szép.
Rá szokott lenni írva, hogy milyen üzemanyag való abba a kocsiba. A tanksapka fedelén belül kell keresni a matricát. Érdemes ilyenkor odapillantani, és akkor nincs baj.
Hát igen, szándékosan küldtem a célszerzámok képét is.
Az a lényeg, hogy nem lett tele a motor, akkor komolyabb gondok lennének. Ha ezt megúszta a kocsi akkor homloktörlés....a csavar meg ne akadjon bele semmibe :P
Üdv! Nagyon szépen köszönöm a segítségedet! A célszerszám nélkül(otthon nincs a polcon) sajnos nem tudtam kiszedni a tank szervízfedelét a műanyag rideg és törik . Az autónak meg ma menni kellett , így nem a legelegánsabb megoldást választottam ,s kapott a tank egy leeresztőcsavart (M6). A robbantott ábrát nézve az lehetett a baj hogy a két tankrészt összekötő cső kis átmérőjű (normál használathoz lett méretezve), s amikor a üzemanyag-szivattyú kiürítette a nagyobb tankrészt, nem tudott kellő sebességgel utánafolyni az üzemanyag és innen már csak levegőt szipákolt a szivattyú.
Nekem is sikerült egyszer Barcelonában benzinesbe dízelt tankolnom, de ott direkt rákérdeztem a kölcsönzőben, és ők állították hogy benzines. (vagy fordítva, már nem emlékszem pontosan) A lényeg az hogy nem is mondtak semmit amikor 20-al visszadöcögtem hozzájuk, elismerték a hibát...
Üdv! S 60 D5-s Volvot telitankolták benzinnel (63 L ) 46 liternél nem tudok többet leszedni a saját benzin(gázolaj) pumpájával a dupla tank miatt . Ha van valakinek ötlete kérem segítsen . Előre is kösz !
Kis program ajánló Nektek is - ha van kedvetek gyertek.
Évzáró Sakál Zabbantás 2008
Sasfészek Étterem, Kecskemét 2008. 12.27. 15 óra
01. Ícsí 2 fő 02. mr sas 1 v 2 fő 03. kicsikó + charloteee (12, 65, 102; 11, 42, 96) 04. Pizo_S70 + Ilike 05. fargo, 2 fő 06. Bogyó + asszonka 07. PEPITA és egy elbűvölő kicsi angyal:))) 08. kopiteki 1 fő 09. Anna+1 (a kocsi darabokban, de 19-ig kiderül újra egyben lesz-e) 10. Volvo-mánia 1 oder 2fő 11. DaniS70 + élete párja + 1 újdonsült saki tulaj és párja (4 fő összesen) 12. JrCsG+Spé/Cica 13. Grapee + párja 14. Czimbi és oldalbordája 15. Joko 16. ubul 17. Hüjjjeliba 18. Garfield 19. Atgti 20. Cath555+1fő 21. tgs 22. gertibor 23. móki2
Eddig ~37 fő. Alakul :)
Étlapot tessék nézegetni...
Többféle étkezési utalványt, és üdülési csekket is elfogadnak...
-------------------------------------------------------------------------------------------- Találkozó: az első pihenőhely az M0 után az Inárcsi. Budapesttől 37 km.
Innen kb. 50 km a Sasfészek, az időben kb fél óra, tehát elég innen 14.30-kor elindulni.
Tudnátok ajánlani szakembert Budapesten, aki Volvo S80-ra szoftverfeltöltéssel megoldaná a D5 motor előmelegítő kályha átprogramozását, hogy állóhelyzeti fűtésként is működjék ?
Az autóban minden benne van ami kell. Már körüljártam a témát: csak a szoftveren/programozáson kell változtatni, de mindenhol elég "fájós" árakat mondtak ezért az 5-10 perces melóért :(
Előre is köszönöm a segítséget ;o)
- "Sima2 Volvo fórumba is "beleraktam" ezen hozzászólást -
Azért ne hasonlítsd a Rovert a Volvóhoz, az egy rakás xart gyártott, csak a gond volt az autóikkal. Nagyon közeli barátom szenvedését láttam az autóval, meg is szabadult tőle, most XC90 el jár. Azért az autóért nem sokan sírtak, szerintem, de a Volvo az más...
A Rover szomorú példája lebeg előttem... Tradicionális márka, de nem tömegautó. A Rover 75 szép is volt, elég sok van még ma is belőle a magyar utakon is. A cég mégis elszállt, és némi hezitálás után a kínaiak kezei közé került.
Én bevezetném tőzsdére a céget. Ha tényleg jók a pénzügyi eredményei akkor tuti venni fogják. Ha meg gáz a cég akkor meg mindegy ki veszi meg, ebben a helyzetben csodát csinálni.
A Ford igyekszik mindent eladni, hogy minél több kp-je legyen, amit majd eléget a korszerűtlen tengerentúli modellekkel. Igazán nem értem miért nem tanulnak az Európai részlegüktől, illetve akár a Volvótól... Nem féltem a Volvót, szerintem nem fogják hagyni hogy eltűnjön, ha senki más akkor a svéd kormány fog lépni. Nem rossz autók, csak azt nem értem miért nem rentábilis. Drágák, jók stb...
Hát igen, az alap Volvo fórum túl nagy és egyre kevésbé konkrét, plusz döntően régi típusokról van szó. Leginkább egy nagy baráti társaságnak tűnik, akik jól elvannak maguknak. Ami jó és derék dolog, de nem hatékony. Az "új" Volvo S80 pedig nem szaladgál ezrével az utakon, így a topic sem tud pörögni ezerrel.
Egyébként mit szóltok a Volvo céggel kapcsolatos csődhírekről és eladási spekulációkról? A Totalcar azt írja, 6 milliárdért kezdenék lassan kínálgatni, de egyelőre nem kell senkinek... :(