346 nem volt platósban csak vízszállíto/üzemanyagos/aggregátoros műhelykocsi. A sima platós 344 súlya 5700kg a plató súlya kb 300kg. Mini nyerges el tudja vinni vagy egy 12T autómentő.
Régi olvasója vagyok a topiknak, nagyon szeretem! Most értem oda hogy be szálljak egy kérdéssel. Azt szeretném tudni hogy kb mennyi a súlya egy 346-osnak plató nélkül? (Tréler végett kell) Előre is köszönöm!!
Klasszak! :-) Ezek az Atlas modell átépítései? Én is tervezek pár átalakítást (EZF-ek, tartály, ponyva nélküli platós korai/késői), csak most leállt a projekt...
Ez miért nincs ott a többi 1/43-as között, ha már nagyban megvan a testvérkéje? :D
1:24.es Csepel modellről nem tudok,nekem a "G"-s vasutamhoz (1:22,5)vannak Csepelek.Azok 1:20-as méretarányúak.Aztán van egy 1:10-es platós is.Ezeket Poór Ernő bátyám építette Zagyvaszántóról.
Az 1:43-as Csepeljeim többségét a MILI model készítette,de vannak Boldi féle Csepeljeim is.
eloszor es Mindenkinek Kellemes Unnepeket kivanok!
nem hagy alabb a lelkesedesem ilyen idoszakban sem, es volna egy regi 1951-68 kozotti gyartasu vas, amelybe bosch va4 tipusu adagolo van. korabban szetszedtek es nem tudtak jol osszerakni, raadasul az egyik kart is elhanytak. talalkozott mar valaki ilyen adagoloval, vagy tud olyan adagolost aki ismerheti ezt a regi bosch adagolot es tudna segiteni nekunk?
Hányódik a polcomon 3 db csepel 344 fényszóró keret, két krómozott, egy festett (alatta krómózott), nem rozsdásak, nem horpadtak, de egy kis tisztítás rájuk fér.
Ha érdekel valakit irjon az srgt.fuel@gmail.com-ra,
Köszönöm szépen ,hogy betetted a képeket! Igen,ilyenkor télen ez járja az erdőn,ismerős nekem is. Meg van terhelve ,cudar helyeken el tud menni! Amíg a hidak nem fekszenek föl ,addig nincs baj! Kellemes ünneplést kívánok!
Köszönöm szépen, hogy segített! Csak a képeket szerettem volna megosztani a többi műkedvelővel. Többet már nem alkalmatlankodom ! Tisztelettel: Feggabi