Az elobbiben igazad van, azokra tenyleg jo lenne. Utobbi mar inkabb erzelmi kerdes, en szeretem azt az erdot, takaritottunk is mar benne, van parkerdo resze is, nem akarok autpalyat a kozepere, ennyi.
Én azt gondolom, hogy a x és xvii kerületeknek csinálna jó elérést az M0-hoz észak, nyugati irányba, az M31-en keresztül az M3-nak. A külső kőbányai iparterületek forgalmának (ami erre tart) nem kéne lakott területeken mennie. Az erdőre térve, annak szélén menne el, most ott van egy egész széles irtás is. A másik, hogy sajnos nem sok sajnálni való van rajta, mert iszonyat sok szemetet hordanak ki oda. :(
Ha nem erint lakott reszt (ott talan nem ha jol tudom), akkor lehetne, de szerintem ez max. a Cinkotain konnyitene valamelyest, a Pestire vezet ra, azon amennyit konnyitene, ugyanannyit ra is hordana szerintem. Viszont, ennek igy, folytatas nelkul nem lenne ertelme szerintem. Aki E-D iranyba menne, az minek menjen ra, vagy kint M0, vagy bent valamelyik korut. Atmeno forgalmat ebben a formaban nem tudna vonzani, levezetni. A tagabb kornyeknek lehetne jo, de arra meg nem tul celszeru egy 2x2 savos torzot csinalni... De en nem ertek hozza. Nekem hozzank (Gyomroi fele folytatas) nem kell. En speciel jobban sajnalnam a temeto mogotti erdot. Mert hogy ott biztos nem vinnek alagutba (kiveve ha haver a kivitelezo es csinalnak olyat mint az M6, vagy a Koroshegyi volgyhid), azt csak a lakott teruletekre es a Peterhalmi erdore terveztek, ha nem tevedek.
Mondjuk ennek a szakasz folytatásának is lehetne értelme, mondjuk a Pesti út és a Gyömrői közt, DE KIZÁRÓLAG AZ EREDETI, TEMETŐ ALATTI NYOMVONALON, nem a lakóházak mellett. Ez a jótékonyan hatna a Kozma utcára a X. kerületben és a Lőrinci, Baros utcákra a XVII. kerületben. Hozzáteszem, az M0K elkészülte óta nagyságrenddel lett jobb a Csévéző, Lőrinci, Táncsics, Bakancsos, Cinkotai, Szlovák utak átjárhatóságára.
Egyszer, valami értelmes módon, bizonyos részei hasznosak lehetnének... Ami elsőként érdemes lenne megépítésre, az mondjuk a Pesti út és M0K közé eső rész. Az nagyban tehermentesíthetné a 17. kerület fő útjait a sok "mocsok" útszétcsesző kamiontól. Kímélné a Pesti és Cinkotai utakat, a 17 bizonyos részeinek és 10-nek jó elérést biztosítana a 0-áshoz.
Szerintem semmi. Eltunt a politika sullyesztojeben, mint az expo, vagy mas ilyen nagyberuhazas, a penzugyi helyzet alapjan jopar evtizedre. Legalabbis nagyon remelem...
Voltam szombaton a Kopaszi gaton Elo duna fesztivalon, az FCSM mindenfele erdekes dolgot mutatott gyerekeknek (viztisztitas, onjaro csogorenyek, meg ilyenek), ott kerdeztem egy illetekesnek tuno nenit, hogy az iszap deponalasrol mit tud, mert hogy a Csery-telep ugye kiesett. (az egesz fesztival a csepeli szennyviztisztito elkeszultet unnepelte, bar meg csak tesztuzem megy)
Azt mondta, hogy nagyon nagy penz, ezert meg nem szuletett dontes, nem tudjak mit fognak vele csinalni. Ha beindul a rendes uzem, akkor megy - nyilvan ugyanugy teherautokkal - oda, ahova eddig is ment a tobb kisebb teleprol, ami ha jol remlik Csomad volt.
Egy ilyen egyeztetés ráférne a XVIII. kerületre is, mert a jelenlegi csönd nem egyenlő a szándéktól való elállással. Félő, hogy csak altatva van az ügy, úgyhogy figyelni kell nagyon a hírekre... legalábbis ameddig a mostani kerületi vezetés van hatalmon, addig nagyon észnél kell legyünk.
Amit a 1221-ben az Auchanról írtam, az hangzott el az általad említett szakasszal kapcsolatban. Megépíteni meg akarják, de sok múlik az Auchan szándékán - azt viszont most nem ismeri senki.
Megnéztem, még a 20 m is soknak tűnik, maga az utca nem lehet szélesebb 4 méternél. Már 20 méter esetén is jócskán bele kéne vágni az erdőbe, és telkeket kéne kisajátítani. Persze, nem tudom mindez mekkora valós akadályt jelentene, ha valóban meg akarnák valósítani..
Egyetértek, ezek valóban rémlátomások! Viszont tudomásom szerint máig is az a terv a legutolsó, amely 40 méter szélességben aszfaltútként ábrázolja ezt az utcát. Emlékszel, fórumokon mutatták, kétszer olyan vaskosan sráfozott útszakaszként, mint a Halomi út. Akármilyen őrült és idióta elképzelés is.
Akkor azt mondták, az újabb tervekben már nem így lesz benne. De látott valaki újabbat?
Itt szerintem rémeket látsz. Nem lehet belőle Halomi utat csinálni, mert egyfelől nincs meg hozzá a szélesség, másrészt nincs elvezetési lehetősége sem a Lakitelek utca felé, harmadrészt meg nem látom értelmét a Halomitól 300 méterre egy újabb Halomi utat létrehozni. Különösen úgy, hogy az erdő, a kirándulók és a közeli házak miatt - a Mályinka utcához hasonlóan - ezt is tele kellene rakni fekvőrendőrrel.
Szerintem nem lógna ki a Lakitelek utcáig, de terveket én nem láttam. A Flór F-ből simán lehet Halomi utat csinálni, max az épületek nem bírnák.
Talán nem is a Péterhalmi út konkurenciájaként, hanem kiegészítőjeként gondolnak rá, hiszen az Imre felé vezeti el a forgalmat, míg itt a másik irányba is lehetne menni, két irányból is megközelíthetővé téve a lakóparkot. Hurrá!
Maga az ötlet is abnormális, nyilván véget érne az a szolid kertvárosi, erdőközeli jellege, de azért szörnyen illogikus és ostoba ötletekkel eddig is teli voltak a helyi döntéshozóink, vagy nem?
Csak a pánik elkerülése végett: ebben a pillanatban is talajgyalu dolgozik a Flór utcán. De megkérdeztem a kezelőjét, azt mondta, hogy ez csak a szokásos karbantartás, szó sincs aszfaltozásról.
Úgy gondolod, hogy ez a lakótelep kilógna a Lakitelek utcáig? Meg hát, akárhogyan is nézem, a Flór utcából maximum olyan kertvárosi utcát lehet csinálni, amilyen a Kétújfalu, vagy a Mályinka utcák. (Még ezzel is életveszélyes lesz, nyilván tele kell majd rakni fekvőrendőrökkel meg sebességkorlátozó táblákkal.) Hol tudna ez a megközelítés konkurálni a lokális főútként viselkedő Péterhalmi úttal?
Ez megint olyasmi, amit nem igazán értek. Miért a Flóron akarnak szállítani - melyet pluszban le kell aszfaltozni - amikor a Péterhalmi már ott van? Ráadásul a Péterhalmiról a Cséry-telep felé is jobban ki tudnak menni, meg Gyál felé is.
Nos, ismét lakossági fórum, négy témában, köztük a KKK is.
Helyszín: Dráva utcai óvoda (Dráva u. Sas u. sarok) Időpont: 2009. június 2. 18.00 MC: Galgóczy Zoltán + a kerület vezetése
Súlyponti eltolódás érzékelhető: már nem a bukott Cséry-telep a KKK mozgatórugója, hanem a Darugyár helyén épülő gigalakópark. A tervek szerint megnyitják, sőt aszfaltot kaphat a Flór F. utca, mivel az építési törmeléket, illetve építőanyagokat azon szállítanák a teherautók. Már elképzelni is csodás.