Nincs nyomásérzékelő szenzor. A vezérlő nem méri az üzemanyag nyomást. Az szerintem egy alapbeállítás, valami olyan mint a diselnél az izzítás. Az a folyamat csak azt segíti elő, hogy az indításkor már legyen rendes nyomás a rendszerben. Lehetséges, hogy beragad a program és ez okozza azt, hogy megy. Bár én nem szoktam hallani/halgatni mert elöl is ott a ventilátor és az viszont állandóan megy. Gondolom nem hagyod órákig álló motorral gyújtáson az autót?
Szia! Üza szivatyú kicserélve, szűrő kicserélve. A szűrőben rengeteg szemét volt.
Az alapjárat kisimúlt, gázadásra azonnal reagál, de tízből egyszer gyújtás ráadása után nem áll le a szivattyú. Mi vezérli azt, hogy leáljon? Mi érzékeli, ha megvan a nyomás? Cseréljem ki elsőkörre a mágneskapcsolót?
Üzemanyag pumpa kiszerelve! Apró fémforgácsok a szürőházban és a tank ajján is látható.
A tömítőgumi tropa olyan mint a takony szét ette ez a benzin. Kérdésem az lenne mekkora nyomást kell tudnia a szivattyúnak mert van több fajta nyomással rendelkező?
Egyébként Audi/ Volskwagen tipus van benne borsos árrall.:-(
52424 hozzászólás! Már meg vette és arról készült a fénykép is! Az alapkérdés az volt mivel lehet kiváltani mert pont az FM transmittel túll zajos volt. Ezeknél a hátsó antennás elrendezés miatt amúgy sem szerencsés az ilyen kütyü.
Ja! Az elsőn nem biztos, hogy megy a zene átjátszás! Bár még nem próbáltam ilyen kütyüket de lehet csak a hívásnál van kimenő hang, és azt sem tudom a hívásig tudod-e használni a rádiót? Mert ugye minden néma lesz ha bedugsz egy jack dugót a régi rádióknál így oldották meg a prioritás kérdését.
Neked lesz:-) Szerintem a lényeg ezeknél, hogy mennyire van útban. Esetleg váltáskor vagy egy rossz mozdulat takarításkor és le lehet amortizálni a rádiót és a cuccot is. Lehet egészségesebb lenne egy derékszögű csatlakozóra cseréni azt a hosszú kiállót.Bár ha elfér akkor...
Ez még jobb ezzel mindegyik vásárló meg volt elégedve. Ha recsegne a rádió amikor be van dugva a szivargyújtós töltőbe akkor azt írták másik oldalon ,hogy power bankba kell dugni és akkor garantáltan nincs sercegéses alapzaj .
Szia! Az lesz a gond! Annak nem kellene ingadozni főleg úgy, hogy leesik. Mert ugye ilyenkor az injektorok már nem engedik át azt a mennyiséget ami a működéshez szükséges, ráadásul ilyenkor nem porlaszt hanem csak pisál befele az injektor. A szűrőre én(!) nem gyanakodnék inkább a szivattyú, vagy a ház repedése miatt veszik el. Ha lezárod a visszafolyó csövet akkor akár 5-6bar nyomásnak is kellene lenni, hiszen a szivattyú több üzemanyagot szállít mint amennyit a motor felhasználhat. Pontosan azért van a nyomástartó szelep és a visszavezetés.
Nekem már az előzőben is és ebben is androidos fejegység van. Nagyon nem kell állogatni van rajta ~30 órányi zene reklám nélkül ;-) De a rádió helye át lett alakítva 2DIN-es fejegységhez. Nagyjából a hamutartót kukáztam és meglett a hely, mivel úgysincs rá szükség...... A második autónál már megvolt A-Z-ig egy nap alatt a bekötéssel együtt minden. Így rádió, GPS, zene, videó, kihangosító, DVR, stb egy helyen nem kell külön kütyü az autóba.
A Feliciába van egy 18 éves Panasonic rádió azt hogyan tudnám összekötni a telefonnal ,hogy a megadance rádiót menet közben is tudjam hallgatni. A rádión van aux bemenet . Kaptam egy fm transzmittert amit be kellett dugni a szivargyújtóba majd kiválasztani egy csatornát fm 88.5 de itt akkora alapzaja van a rádiónak mint egy gőzmozdonynak. Mi lenne a megoldás? Kinek mi jött be?
Elméletileg ezt hivatott csökkenteni az a fekete doboz a motortér jobb oldalán hátul. De ha állandóan levegős akkor még lehet esetleg repedt az ac valahol. A nyomástartót megnézted mekkora értéken enged át? Úgy emlékeztem, hogy az is szétszedhető.