Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cobra46 Creative Commons License 2021.04.27 0 0 1046

TEB7A   BYPASS  RELAY-UTÁNFUTÓ elektronika lett végül is beszerelve..,időkényszer miatt .,stb csak a helyzetjelzőket kötöttem be., ez igy megoldódott.., utólag átgondolva már bántam hogy irányjelzőket és féket nem kötöttem be..,de nyügös lett volna visszabontani ..., azzal nyugtatom magam hogy aljazatbból 21W-os égővel percekig tesztelve normálisan müködtek..,

Érdekes hogy a TEB7A   BYPASS  RELAY-UTÁNFUTÓ elektronikára tápot adva .,már egy zümmerhangot ad állandóan.., eredetileg valami hibajelzésre szolgálhat talán?    Esetleg nem ismeri valaki ennek az okát és korrigálási lehetőségét ???

Előzmény: atuc (1045)
atuc Creative Commons License 2021.04.26 0 0 1045

MINDENKÉPPEN kell az elektronika.

Én olyan típusspecifikusat szoktam javasolni, mint ez: 

 

https://www.ecs-electronicsuk.co.uk/manual.php?f=PE07807MU.pdf  (Most hirtelen ezt találtam.)

 

Szinte csak össze kell dugni, nem kell szétbarmolni semmit.

 

 

Előzmény: cobra46 (1043)
barbon1 Creative Commons License 2021.04.26 0 0 1044

Elvileg megoldható,csak mi van akkor,ha véletlenül egyszer másik futó lesz rádugva ami nem LED-es,lesznek problémák.

Előzmény: cobra46 (1043)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 1043

Sziasztok!

 

Kérdésem: , CAN buszos autoknál ahol CAN - s utánfutó kontroll adapter szúkséges- ajánlott  .., az adapter beszerelése mellözhető ., ha az adott utánfutón az izzok LED  - s izzókra ki vannak cserélve???

 

Tapasztalatok???  Esetleg konkrétan P.Boxer .III- nál??   Hátsó lampák gyárilag LED - sek., elöl hagyományos.

 

A visszajelzés megoldásától most tekintsünk el., csak a  hibamentes  mükõdés volna fontos.

 

Köszönöm

cobra46 Creative Commons License 2021.04.25 0 0 1042

Tulajdonképpen egy tompitott hibás kapcsoló cserére szólr a megrendelés..., nem forsziroztam  ..,mert nem tartották "létfontosságunak"  a meglévő  ablaktörlő hibák orvoslását....,,

 

Egyébbként azóta utánaolvastam : A ütemszabályzó relé van ., de már nem különálló cserélhető modulként ..., hanem aZ UCH karoszériaelektronika alaplapjára van forrasztva.

 

üdv C

Előzmény: -csövi- (1041)
-csövi- Creative Commons License 2021.04.24 0 0 1041

Érdemes lenne a kapcsolót is kimérni ad-e jelet. Aztán megkeresni az intervallum relét valószínűleg van benne. Talán a biztosíték táblában? Biztosítékok jók egyébként mindegyik?

Előzmény: cobra46 (1040)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 1040

Köszi...

 

Folyamatosból vissza.,  először szakasosba kapcsolva : ott áll meg ahol volt éppen visszakapcsoláskor. Innét továbbkapcsolva  Off állásba.,  már jól müködik a végállás funkció!!!

 

A Motoron minden vezetéken mérhetö valamilyen  " funkció"., egy kivételével., feltételezhetem hogy ezen kellene lenni a szakaszosnak???

 

Van test.., +15.., kapcsolt ÷ az egyik folyamatosnak..., kapcsolt plusz a II.  Folyamatos sebességnek..

 

 

Ugy tünik mintha  kormányburkolat mögött- alatt mintha hallanék valami kattogás szerüséget..., mondom úgy tünik...

 

 SZAKASZOSBAN:   Motoron nincs semmi jel., csak plusz és mimusz!!!!!

Előzmény: cobra46 (1039)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 1039

Köszi...

 

Folyamatosból vissza.,  először szakasosba kapcsolva : ott áll meg ahol volt éppen visszakapcsoláskor. Innét továbbkapcsolva  Off állásba.,  már jól müködik a végállás funkció!!!

 

A Motoron minden vezetéken mérhetö valamilyen  " funkció"., egy kivételével., feltételezhetem hogy ezen kellene lenni a szakaszosnak???

 

Van test.., +15.., kapcsolt ÷ az egyik folyamatosnak..., kapcsolt plusz a II.  Folyamatos sebességnek..

 

 

Ugy tünik mintha  kormányburkolat mögött- alatt mintha hallanék valami kattogás szerüséget..., mondom úgy tünik...

 

 

Üdv  C

., 

 

Előzmény: -csövi- (1038)
-csövi- Creative Commons License 2021.04.24 0 0 1038

Szia. Tehát akkor lassú folyamatos törlésből úgy állítod meg, hogy vissza kapcsolsz szakaszosra? Akkor megáll a szélén és ha kikapcsolod teljesen akkor megy a helyére? Mert ez így nem lehet baj, hiszen a szakasos nem működik. Én a kapcsolót nézném meg először, hogy off-ból szakaszosra kapcsolva ad-e ki valami jelet. A motornál is rá lehetne mérni, hogy szakaszos állásba kapcsolva kap-e valami feszültséget? Ha a kapcsoló ad ki jelet de a motornál nem jelenik meg akkor van közte valami ami rossz. Ha a motor megkapja a feszültséget de mégsem töröl szakaszosan akkor a motor rossz.

Előzmény: cobra46 (1037)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.24 0 0 1037

Sziasztok!

 

Egy jó ötlet esetleg???

Renault Traficc1.9Dci  .2005. 

 

Egyáltalán Nincs szakaszos ablaktörlőszabályzás!

 

Ezt csinálja : Üresből lehuzom szakaszosba : Semmi se történik ., továbbhhuzom lassu fokozatba ,akkor lassu fokozat  müködik., de ha ebbe a lassu fokazatba pl bal szélen állitom meg a lapátokat .,akkor ott állnak meg ahol kikapcsoltam és nem mennek  vissaza végállásba!!  Csak akkor mennek  vissza végállásba ha a kikapcsolt állásba tolom vissza a kapcsolot!!!

 

Mi lehet a baj?? Lehet külön ablaktörlő ütemszabályzó reléje valahol?  Vagy már Bsi vezérli a fokozatot?   vagy esetleg végálláskapcsoló lehet rossz???

 

Van ilyen hibakód : DF097 ..., " kb Első ablaktörlő parkoló áramkör, rövidzárlat."

 

köszi minden segitséget!!!

Előzmény: -csövi- (1036)
-csövi- Creative Commons License 2021.04.20 0 0 1036

Örülök, hogy alakul. Igen mondjuk a pontos diagnosztikához egyesével kellene cserélni a dolgokat és próbálni  úgy lehetne megállapítani mi volt a hibás de megértem ha nem akarsz vele szarakodni :)

Előzmény: Octi19 (1035)
Octi19 Creative Commons License 2021.04.20 0 0 1035

...na, megjöttek az alkatrészek és kicseréltem mindent. Nem szívtam vele külön-külön, inkább minden ment a levesbe. Még nincs rajta hűtő, ezért csak egy rövid időre indítottam be, és pár gázfröccsöt kapott, ez alatt nem durrogott és amikor a strobival néztem az sem hagyott ki, mint múltkor. Szerintem a trafó volt a hibás esetleg a kondi.

Pár napon belül felmegy rá a hűtő is, akkor lesz alaposan tesztelve.

Előzmény: -csövi- (1026)
barbon1 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 1034

A Phedra szerkezetileg egy francia kóc-móc,annak megfelelő elektronikával és a nyűgjeivel,de gondolom ezzel nem mondtam újat.

Előzmény: Seficsabi (1032)
cobra46 Creative Commons License 2021.04.19 0 0 1033

KM-KM?????? mennyi van a generátorban???

 

Az hogy 1-vagy 2 tüs most nem számit...

 

ha letudod olvasni  Gencsi számot.., megirjuk hogy., hagyományos vagy ECU vezérelt a generátor..., és mit -hogyan tovább

 

remélhetőleg kompatibils generátor került vissza.....

Előzmény: Seficsabi (1032)
Seficsabi Creative Commons License 2021.04.17 0 0 1032

Sziasztok!

Lancia phedra 2.2 hdi

Motorcsere volt. Tudomásom szerint egy szál megy rá a generátorra, viszont a generátor 2 éirntkezős. Töltés van amennyi kell, megnézték.

Viszont elindíom és egy kis idő múlva kivillan a töltésjelző lámpa. Leállítom és megint jó! Egy darabig. 

Köszi.

jollép Creative Commons License 2021.04.09 0 0 1031

köszi.

Előzmény: -csövi- (1029)
Freyy man Creative Commons License 2021.04.07 0 0 1030

Sziasztok!

 

SX4 (2013 gyártás) japán kiadás távirányítója állandóan elfelejti a jelet, nem működik a távirányító. "Izgalmas" mindíg újraprogramozni, de azért ez normális, mit lehet tenni?

-csövi- Creative Commons License 2021.04.07 0 0 1029

Azt kellene tudni, hogy végállás kapcsoló van, vagy a motor áramfelvételét figyeli az elektronika.... Az autó típusa szerint kellene rákeresni you tube-n vagy fórumokon valószínúleg volt már ilyen hiba másnál is szoktak feltenni viedót vagy leírást a megoldásról, működésről, szétszedésről.

Előzmény: jollép (1028)
jollép Creative Commons License 2021.04.07 0 0 1028

Üdvözlöm a szakembereket!

Az alábbi hiba miatt kérnék segítséget.2008-as évjáratú autómban a külső-belső levegőkeringetés zsaluját mozgató motorka a végállásban nem áll le, hanem még tovább "darál" vagy 5 másodpercig.Ugyanezt csinálja néha szimplán a motor beindításakor is.A kérdés az lenne hogy egy új motor (kb. 20ezer ft.) megoldja-e a problémát, vagy máshol van a hiba? Köszönöm.

Octi19 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 1027

Vettünk egy új trafót, egy kondit, egy új elektronikát és 8db új gyertyát, ezek szállítással együtt alig 150 dollárba kerültek. Április 9-re jelezték elő a szállítást. Majd referálok az eredményekről!

Előzmény: -csövi- (1026)
-csövi- Creative Commons License 2021.03.30 0 0 1026

Oké majd írd meg mi lett a vége kíváncsi vagyok.

Előzmény: Octi19 (1025)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.30 0 0 1025

A töltés rendben van, 14,4V! ...én is a trafóra gyanakszom, de úgy döntöttünk, hogy megrendelünk mindent, mert nem kirívóan drága. Egy trafó olyan 40 dollár körül van, a gyújtásvezérlő megint kb ennyi, egy kondi(vagy ellenállás vagy mi) meg 3-5 dollár, és egy hét alatt megjön.

Előzmény: -csövi- (1024)
-csövi- Creative Commons License 2021.03.30 0 0 1024

Talán a trafót cserélném ki hátha az. Esetleg egy töltést is kellene mérni lehet alacsony az akku feszültség azért nem ad rendes gyújtást?

Előzmény: Octi19 (1023)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 1023

A karbin nincs túl sok állítási lehetőség, (Edelbrock 1411-es karbi)az úszószintet beállítottam, tényleg sokat kapott és kormosak voltak a gyertyák, de már kezdenek barnulni. De azzal kezdődött a dolog, hogy egyik pillanatról a másikra elkezdett egyenetlenül járni és durrogni mindkét irányba, karburátor és kipufogó irányba is, addig szépen járt! (bár sokat kapott, de nem durrogott!) Ezután kezdtem el szórakozni vele. Beállítottam a karbit, kicseréltem az elosztót (mindenestől, és kipróbáltam nagy rotorral, nagy fedéllel és kis rotorral és fedéllel is) új kábeleket is kapott, de semmire nem reagált, maradt az egyenetlen járás és a durrogás. Az biztos, hogy ki-ki hagy a gyújtás. Ezt a stroboszkóp is mutatja. (bár nem egy minőségi darab, de azért nem szabadna kihagynia a villogásnak) Már csak a trafó, a kondi(vagy ellenállás, vagy mi) és a gyújtásvezérlő van hátra. Nem is túl drágák ezek, kb 100-150USD az összes, csak nehéz beazonosítani, hogy melyik is kell pontosan, mert mint mondtam ez nem egy autóban van, hanem egy szedett-vedett egyedi motor. (egyébként egy csörlőben van és vitorlázó repülőket húzunk vele)

Előzmény: -csövi- (1022)
-csövi- Creative Commons License 2021.03.29 0 0 1022

Szerintem nem ezekkel lesz a baj. Esetleg lehet karbi beállítás is ha túl sokat kap lekormol a gyertya bár azt mondtad az új. Esetleg szelephézagot is kellene mérni de az is új... Akkor csak az elosztófedél-rotor lehet rossz. Talán még annyit lehetne kipróbálni, hogy tök sötétben járatod akkor látszik ha valahol áthúz a gyertyakábel vagy pipa.

Előzmény: Octi19 (1021)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 1021

Nem, nem megszakítós hanem valamilyen jeladós cucc. A rotor tengelyén van egy ilyen: https://www.rockauto.com/info/154/LX-206_Front__ra_p.jpg és ezze szemben meg egy ilyen: https://www.rockauto.com/info/903/4P1189__ra_p.jpg

Ez valamilyen indukciós jeladós cucc. Van a rendszerben még egy vezérlő elektronika (ez egy műgyantával kiöntött alu doboz, 6 vezetékkel): https://www.rockauto.com/info/154/LX-201_Front__ra_p.jpg és egy trafó amin van egy kondenzátor szerű valami, de a trafókra ellenállás (resistor) van írva, vagy az, hogy "with external resistor", vagy az, hogy "requires external resistor"

Előzmény: -csövi- (1020)
-csövi- Creative Commons License 2021.03.29 0 0 1020

Hello. Tehát akkor megszakító van benne ami egy elektronikát vezérel?

Előzmény: Octi19 (1019)
Octi19 Creative Commons License 2021.03.29 0 0 1019

Üdv minden kedves topiklakónak!

 

Van egy eléggé különleges, de meglehetősen szedett-vedett motorral egy kis afférom. A motor egy szívó benzines, 7,5l-es Ford V8. Egyik pillanatról a másikra el kezdett durrogni a szívó és a kipufogó oldalra is és egyenetlenül jár. Eddig kicseréltem a komplett elosztót, a gyertyakábeleket és a gyertyákat. (a motor teljesen új, az USA-ból vásároltuk előszerelt motorként (olajteknőtől a csupasz szelepelt hengerfejig volt szerelve, burkolatok, segédberendezések nélkül, a hiányzó részeket egy másik motorról kapta meg)

A gyújtást egy stroboszkóppal állítottam be rajta és akkor figyeltem fel rá, hogy ki-ki maradnak villanások, tehát valamitől kihagy a gyújtása. Ezen egy elektronikus gyújtásvezérlő modul van, de én ezekhez nem nagyon értek. Kérdésem lenne azokhoz akik láttak már ilyet, vagy az elvekkel tisztában vannak: Ilyen kihagyó gyújtás az inkább trafó, kondenzátor, vagy vezérlőmodul hibára szokott utalni? (netes keresések alapján úgy néz ki, hogy a vezérlő modul ha haldoklik akkor nem kihagy, hanem leáll és nem indul egy ideig, de nagyon nehezen találok infókat erről)

-csövi- Creative Commons License 2021.02.25 0 0 1018

Igen a relével lehet a gond. Azt kellene kideríteni, hogy amivel lezárod (gondolom távirányítóval) az gyári-e vagy utólagos beszerelésű. Ha utólagos akkor nagy vaószínűséggel a kormányoszlop alatt pedálok felett lesz egy fekete szürke dobozka ami a riasztó-központizár vezérlő és abban lesz relé ami az indexeket villogtatja. Ha gyári akkor máshol lesz de azt nem tudom. Hallgatni kell hol kattog és ott keresgélni.

Előzmény: Anna2. 0 (1017)
Anna2. 0 Creative Commons License 2021.02.25 0 0 1017

Sziasztok. 

Egy Volkswagen Golf 4 autóról lenne szó.

A probléma az, hogy amikor lezárom az autót a bal oldali index úgy marad.

Ennek mi lehet az oka, hogyan lehetne orvosolni? 😊

Esetleg a relével lehet a gond?

Előre is köszönöm a válaszokat! 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!