Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R A S Z T A Creative Commons License 2015.09.05 0 0 2507

O.K! Értem! Köszi! :-)

Előzmény: csabais (2506)
csabais Creative Commons License 2015.09.04 0 0 2506

A kormány külön van.

Előzmény: R A S Z T A (2505)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.09.04 0 0 2505

Köszönöm a segítséget! :-)

Még egy...

A kormányszervó a fék és a kuplung egy tartályról üzemel?

Előzmény: csabais (2504)
csabais Creative Commons License 2015.09.04 0 0 2504

Valószínűleg a felső munkahenger karmantyúi eresztenek át. (nem mindig folyik kifelé)

A fékfolyadék tartálya ennek is.

Előzmény: R A S Z T A (2503)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.09.04 0 0 2503

Sziasztok! :-)

 

Újabb problémám van...

 

A kuplungpedál néha a teljes út felén vagy alsó 2/3-án marad, ott kemény... Pumpálásra keményedik fel a teljes pedálút-hosszon...

Gondolom levegős... De... Lehet hogy csak kevés benne a folyadék? Ha igen, az esetleg szivárgás miatt?

Hol lehet az olajat utántölteni...? ( addig is amíg nem tudok szerelőhöz menni... Kb egy hét)

A kocsi 1984-es de a motor a '79-ig szerelt 55 lovas 200 D...

 

A segítséget előre is köszönöm! :-)

loboncos Creative Commons License 2015.08.15 0 0 2502

És akkor ebből a meghajtótengelyből 2 fajta van?Honnan lehet megkülönböztetni őket? Igazából az az 1 van ami benne van,de honnan lehet látni,hogy jó e ehhez az adagolóhoz vagy nem?

Előzmény: csabais (2501)
csabais Creative Commons License 2015.08.15 0 0 2501

Ha kicseréled a meghajtó tengelyt is akkor fel tudod rakni.

Előzmény: loboncos (2500)
loboncos Creative Commons License 2015.08.15 0 0 2500

Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne,hogy régi blokkos 300d-re föl lehet rakni az újabb fajta adagolót? A réginek van egy külön olajzócsöve,de az újabb fajtán ez nincs. Ez hogy kapja a kenést?

R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.31 0 0 2499

Köszi a tippet! :-)

Előzmény: t.zsolti (2498)
t.zsolti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 2498

lemoshatod hideg zsíroldóval/benzinnel/féktisztítóval, de sokat ne költs rá mert a meleg motorról 1-2 hét alatt elpárolog a g.o.

Előzmény: R A S Z T A (2496)
t.zsolti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 2497

lehet autós boltban kapni, DE kb 1 év alatt szét málik a végelem ami gumiból van.

 

Előzmény: R A S Z T A (2492)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2496

Nem gondoltam hogy csak úgy bele van dugva...

Amikor néztem hogy hol szivároghat, alig mertem megmozgatni, féltem hogy a kezemben marad valamelyik cső... :-)

 

Köszi a tanácsot! :-)

 

(még egy kérdés... Az megfelelő ha féktisztító spray-vel lefújom a gázolajos részeket, vagy vegyek Brigeciolt és menjek utánna mosóba...? Csak mert spray van itthon...

Vagy ne legyek hülye? :-D )

Előzmény: csabais (2495)
csabais Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2495

Gyári is hasonló, egy recésre esztergált fémdarab van beledugva. Vagy egy fenekelt gumicső.

Lehúzod, és rádugod az újat.

Előzmény: R A S Z T A (2494)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2494

O.K! :-)

Szerinted csak az a baj...?

Bár nekem is úgy tűnik mintha az a "szakszerű" ledugózás adta volna meg magát...

Csak ki kell húzni azt a csőcsonkot és a dugót benyomni a helyére? Vagy komolyabb munkát igényel?

Előzmény: csabais (2493)
csabais Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2493

Menj be egy merciboltba, és kérj egy gumidugót a porlasztóra.   (Résolajcsődugó)

Előzmény: R A S Z T A (2492)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2492

Sziasztok! :-)

Nem tudom a fotón mennyire látszik, szivárog, csak könnyezik a gázolaj a negyedik hengernél...

Szerintem a résolaj (vagy visszafolyócső?) a bűnös...

Szerintetek mekkora macera / munka ezt kijavítani?

(nem, nem én akarom, csak tudni szeretném mire számítsak, mint időben, mint pénzben...)

Jha igen... Az a cső ledugózás a csavarral nem tűnik túl szakszerűnek... 

 

t.zsolti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2491

akkor elsőre iktasd ki a szelepet egy darab csővel.

Előzmény: Viking 81 (2490)
Viking 81 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 2490

Egy terepjáróba építettem be,a mágnesszelepet is én raktam be.Működött is eddíg nem volt baj de most nem tudom mivan.

 

Előzmény: t.zsolti (2489)
t.zsolti Creative Commons License 2015.07.28 0 0 2489

milyen autó??

mert a 123-asban nincs leállító mágnes.

Előzmény: Viking 81 (2488)
Viking 81 Creative Commons License 2015.07.28 0 0 2488

Nemtudom.A cső nem csúszott le,nem is jukas.A leállító mágneses biszbasz is működik mert hallom hogy behúz,hacsak nem rosszul zár.Az adagolónál ahova rámegy ott nem lehet hiba?

t.zsolti Creative Commons License 2015.07.27 0 0 2487

nincs vákum/ nem jó a leállító szelence/lecsúszott a cső a "gyújtás kapcsolóról ( nincs vákum )/

Előzmény: Viking 81 (2486)
Viking 81 Creative Commons License 2015.07.27 0 0 2486

Üdv.Segítséget szeretnék kérni.Van egy 5 hengeres 3.0-es motorom amit ha elindítok,valamiért nem tudok leállítani.A folytószelep elvileg működik,mi lehet a gond?

gyurikaur Creative Commons License 2015.07.21 0 0 2485

 

Tiszteletem az Uarknak!

 

Eladó volna rengeteg alkatrészem!

Legjobban annak örülnék ha egyben kelne el......

 

Diffik (abs-s is van),gardánok,adagolók (4-5),generátorok,önindítók,kuplungos ventillátorok,jeladós fékbetétek(új),kuplung tárcsák-szerkezetek,szervó,kormánymű,kormányoszlop,pedálsor,lendkerék,sok apróság....

bontott 2,4-s teherautó motor,5 hengeres felújításra váró blokk, benzines 2,3-s hengerfej gyújtás

 

képeket tudok e-mailben tudok küldeni,de mjd rakok fel ide is!

 

70/453-6742

R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2484

A gyengeség fogalma relatív egy 1.4 benzines Ford Escort után, meg egy 430 lovas Daf 95XF után... :-D

Nem tudom hova soroljam az erejét, de valószínűleg gyenge...

A kompresszió nem rózsás... :-(

1 henger: 18

2: 24

3: 25

4: 18 bar...

Mennyi is volna jó...? 30-35?

Az elmúlt télen nem is volt tél, a nulla, mínusz 5-10 fokban második harmadik indításra kapta el 2-3 henger, hosszas izzítás és tekerés után...

Szerintem ez már megérett egy generálra...

Előzmény: Ádi F. (2483)
Ádi F. Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2483

Egyébként miért kellene generálozni a motorod gyenge, vagy nehezen indul?

Előzmény: R A S Z T A (2480)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2482

Értem! Köszönöm az infót! :-)

Előzmény: csabais (2481)
csabais Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2481

Ez az úgynevezett "csúzlis" indítású.  Csak 79 ig volt, és csak a 200-240-es motorokkal.

A 300-as már kulccsal indult. 

Előzmény: R A S Z T A (2480)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.08 0 0 2480

Hello!

 

Igen, az erősebb motoron mi is elgondolkodtunk, de egyelőre csak a nincs kizárva kategóriában van...

Ha mégis motorcsere, akkor viszont csak a háromezres jön szóba! :-)

 

Ellenben itt van még egy kérdés a jelenlegi felállásról...

A műszerfalon a kézi töltésállító kar (kézigáz) mely széria jellegzetessége? Minden 200 D ilyen? Vagy csak az 55 lovas ami '79-ig volt?

És akkor a kapaszkodós része a kérdésemnek... A w123 300D -ben is ilyen megoldású a gáz (van kézigáz vagy elektromos, mágnesszelepes vagy nem tudom...)

 

Azért kérdezem ezt, mert nagyon tetszik, nagyon szeretem ezt a megoldást! :-)

 

Előzmény: Ádi F. (2479)
Ádi F. Creative Commons License 2015.07.07 0 0 2479

A helyedben elgondolkodnék egy erősebb motoron, ha már költeni kell rá, mondjuk egy 300D-t simán bele lehetne pakolni és csak a difit kéne kicserélned, persze akármilyen motort is veszel szinte alaphangon költeni kell rá 80 pénzt, de valamennyit a régi motorodból is ki tudsz árulni és így anyagilag valamivel előrébb vagy, mint egy felújítással, de persze csak akkor, ha jó cuccot veszel.

Előzmény: R A S Z T A (2477)
R A S Z T A Creative Commons License 2015.07.03 0 0 2478

Gyakorlatilag semmit nem számít, a lényeg tényleg az hogy  '76-'79 nomeg hogy 615 940

 

De a kíváncsiságom az határtalan... :-D

Előzmény: csabais (2474)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!