Sziasztok! 123-as gazdik, barátok, rajongók (fekvőlámpás, ződcséges, W123, olajkályha) szakadjunk le a Mercedes-Benz topik-ról és nyissunk ennek a típusnak a kultikus állólámpáshoz hasonlóan topikot... Szóval jöhetnek képek, tapasztalatok, kérdések ... megmiegymás!
És akkor ebből a meghajtótengelyből 2 fajta van?Honnan lehet megkülönböztetni őket? Igazából az az 1 van ami benne van,de honnan lehet látni,hogy jó e ehhez az adagolóhoz vagy nem?
Egy olyan kérdésem lenne,hogy régi blokkos 300d-re föl lehet rakni az újabb fajta adagolót? A réginek van egy külön olajzócsöve,de az újabb fajtán ez nincs. Ez hogy kapja a kenést?
Amikor néztem hogy hol szivároghat, alig mertem megmozgatni, féltem hogy a kezemben marad valamelyik cső... :-)
Köszi a tanácsot! :-)
(még egy kérdés... Az megfelelő ha féktisztító spray-vel lefújom a gázolajos részeket, vagy vegyek Brigeciolt és menjek utánna mosóba...? Csak mert spray van itthon...
Nemtudom.A cső nem csúszott le,nem is jukas.A leállító mágneses biszbasz is működik mert hallom hogy behúz,hacsak nem rosszul zár.Az adagolónál ahova rámegy ott nem lehet hiba?
Üdv.Segítséget szeretnék kérni.Van egy 5 hengeres 3.0-es motorom amit ha elindítok,valamiért nem tudok leállítani.A folytószelep elvileg működik,mi lehet a gond?
Igen, az erősebb motoron mi is elgondolkodtunk, de egyelőre csak a nincs kizárva kategóriában van...
Ha mégis motorcsere, akkor viszont csak a háromezres jön szóba! :-)
Ellenben itt van még egy kérdés a jelenlegi felállásról...
A műszerfalon a kézi töltésállító kar (kézigáz) mely széria jellegzetessége? Minden 200 D ilyen? Vagy csak az 55 lovas ami '79-ig volt?
És akkor a kapaszkodós része a kérdésemnek... A w123 300D -ben is ilyen megoldású a gáz (van kézigáz vagy elektromos, mágnesszelepes vagy nem tudom...)
Azért kérdezem ezt, mert nagyon tetszik, nagyon szeretem ezt a megoldást! :-)
A helyedben elgondolkodnék egy erősebb motoron, ha már költeni kell rá, mondjuk egy 300D-t simán bele lehetne pakolni és csak a difit kéne kicserélned, persze akármilyen motort is veszel szinte alaphangon költeni kell rá 80 pénzt, de valamennyit a régi motorodból is ki tudsz árulni és így anyagilag valamivel előrébb vagy, mint egy felújítással, de persze csak akkor, ha jó cuccot veszel.