Bocsi, 5 napot nyaralni voltam, ezért nem válaszoltam, és döbbenet, de Tiszafüreden nincs McDonald"s, meg wi-fi sem....
Szóval egy 2005 év végi 1.2-es gépet vettem, kevés kilométerrel, és az előéletéről is elég sokat tudok, mert a tulajdonosa fórumozott, és tök véletlenül ráismertem. Igaz, hogy csak vétel után két hónappal találtam ezt a fórumot...Nem ezt akartam eredetileg, hanem diesel Picasso-t, vagy Scenic-et, esetleg Hyundai Matrixot, de azok a szomorú karikatúrák, csillaghajós távolságról visszatekert órával nem tetszettek... Most, 2000 km után 6.3 az átlagom, és ez többnyire Budapest...Folyt. köv.
Üdv! Vevő lennék 4 db 185/60 R15-ös (vagy váltója) nyári gumira, esetleg felnivel(bár a Modus ET-je nekem nem jó). Min 50%, max 4 év. Ha valakinél van felesleges, írjon rám! Köszi!
Most regisztráltam, mint ujdonsült használt Modus tulajdonos. Él még ez a fórum? Utoljára elsején volt mozgás rajta...Mindenképpen szép napot annak, aki olvassa...rebelpeak
Nekem tavaly 35 ezerért cserélték a trafót márkaszervizben, de az utángyártott volt. A 4db gyertya 8-10 ezer Ft körül lehet, plusz a munkadíj. Ez talán így olcsóbbra jön ki, de nagyban függ a szerviztől. Mondjuk az nagyon pozitív, hogy azonnal fogadtak és még alkatrészt is tudtak szerezni.
A gyújtótrafó és a kábelek is egyben voltak. Most olyat tettek bele, hogy a trafóról a kábeleket le lehet választani. Így ha valamelyik el is száll, nem kell az egészet cserélni.
Szerintem is korrekt a fogyasztás, főleg ha azt nézem, hogy mindez 120-130-as tempónál. Az átlagom 88 km/h óra volt 7 óra alatt.
Szerinted itthon kb. mennyi lett volna a 4 gyertya, a trafó (valami frankóbbat tettek bele, a márkáját nem mondták meg) és a kábelek szakszervízben való cseréje? Lehet, hogy még olcsóbban is kijöttem? (Persze ennek akkor nem annyira örültem.)
Tegnap sikeresen hazaértünk az új trafónak köszönhetően! Az autópályán a forróságban azért adták meg magukat a nagy autók is rendesen! Egy csomó autómentőt láttunk! Még jó, hogy nem jártam én is így!
7,1 l/100 km, négy személy, tetőbox, full megpakolva és végig klíma.
Én is így jártam 2012-ben. Alig hűtött a klíma, így elvittem Bp-en egy maszek klímáshoz. 14 ezer Ft volt az ellenőrzés, festés és a feltöltés. Később a szerelőm a festésnek köszönhetően megtalálta, hogy hol szivárog a gáz. Sajnos ha a klímahűtőt kell cserélni, csak az alkatrész kerül 100 ezer Ft-ba.
Nem irigyellek, de azért szerencsésen megúsztad. Nekem Magyarországon alig bírtak 1 nap alatt trafót szerezni. Sajnos nekem az a tapasztalatom, hogy kilométertől függetlenül 5-6 év környékén kezdenek sorban "elfáradni" az alkatrészek, és ez nem Renault betegség. Más márkáknál, a Suzukinál is tapasztaltam ilyet.
Horvátországi nyaralásunk x-edik napján egy rövid kirándulásra mentünk volna, de az autó kikanyarodva a főutra nem akart menni. Nagyon kevés benzinem volt, mindenképpen tankolni szerettem volna. A kút cca. 3-4 km-re. Nem igaz, hogy kifogyott! Ennyire nem lehetek balfék és ennyire nem is engedtem kiürülni. Gondoltam hülye vagyok, hogy nem tankoltam előbb és felkapott valami üledéket! Éreztem, hogy egy henger megáll. Begurultam a kútra, gyorsan teletankoltam, de alig bírtam odébbgurulni! Erő semmi az autóba. Kinnt 35 fok, hátul két gyerek, izgulás. A nagy forgalomban örültem, hogy tudok haladni. Sibenik szélén voltam és emlékeztem rá, hogy a környéken van egy Renault szervíz. Megkérdeztem egy autómosónál, azt mondták igen van. Kb. 2 km. Ép hogy elevickéltem és szerintem már csak két henger ment. A fedélzeti írta az emisszió és az injektor problémát. Hála istennek elértem a szervízt. Nagyon segítőkészek voltak. 5-10 perc múlva már szétszedve az eleje. Már hozták is a 4 gyertyát és az új trafót. Jó, hogy egy hónapja itt is beszéltünk róla! Meg se néztek semmit! Rögtön tudták, hogy mi a gond! Csere és már ment is az autó. Igaz, hogy 61e Ft-nyi Kunába fáj, de örülhetek, hogy nem három nap múlva, hazafelé az autópályán történt velünk meg mindez! Hanem pár km-re egy hivatalos Renault szervíztől! Nem örülök ilyenkor a Modusnak! Sokba van ez már, és csak most értem el vele az 55.600-dik km-ert! Más autó is ilyen költséges? A végén veszek egy Suzukit!
Nekem ugyanez a hibajelenség jött elő kb. 15 ezer km után a legváratlanabb pillanatban. Soha nem találtak semmit. A Clio 16V fórumon azt írta egy márkatárs, hogy nála a gyújtókábel vagy pipa húzott át. Valami gumis szalaggal betekerték és jó lett.
Nálam ritkán jött elő a hiba, ilyenkor visszaváltottam, és figyeltem rá, hogy 2000 alá ne essen a fordulat.
207 ezer km-nél durván elkezdett rángatni, felvillant a sárga lámpa és környezetvédelmi hibát írt ki. Kb. 50 km-enként újra előjött a hiba. Ekkor a szervizben azt mondták, hogy trafóhiba. Nagyon nehezen tudtak szerezni, és csak utángyártottat. Mivel rövidebbek voltak a kábelek, alig bírták belevarázsolni, de sikerült. Utána 3 ezer km-t mentem vele, nem volt gond.
Pedig az gyujtótrafó lesz szerintem is,ha már alapjáraton is csinálja akkor a kábelok lehuzsával sorba meg lehet állapítani melyik xar! A márkája is sok minderol árulkodik.a Sagem márkájúak szoktak meghalni,az NGK,Beru már megbízhatóak.
1.2-es 75 lovas modusom kb 1600-1800 fordulaton folyamatosan réngat kissebb és nagyobb fordulaton semmi gond.
Gyertyát már cseréltem (egyébként csak 55.e van a kocsiban) ez nem segített.
A szerelő a számítógépen nem látott semmit. És azt mondta a következő "tipp" a trafó lenne de az sem biztos, hogy megoldás. (fölöslegesen meg nam adnék ki érte pénzt)
Ha esetleg volt már valakinek hasonnló gondja az kérem segítsen.