Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.09 0 0 4080

Valahol olvastam, hogy az új Sportage (még több elektronika, óriási érintőképernyő, csilivili megoldások, futurisztikus megjelenés ) belépő verziójának ára 24 ezer angol font, ami mostani árfolyamon 10,5 MHUF, a magyar ÁFA miatt valószínúleg még több lesz. Valakinek biztos megéri, de szerintem ebből nem fognak annyit eladni, mint a korábbi típusokból. Lassan eltűnnek a piacról a "normális" autók (a szalonauto.hu oldalon pl. most mindössze 17 Sportage és Hyundai I30 kombi van, nemrég ennek sokszorosa, a közeli KIA szalon udvara szinte kiürült), jönnek a futurisztikus csodák csillagászati áron. 

Előzmény: jollép (4079)
jollép Creative Commons License 2021.11.07 0 0 4079

Ez igaz.Szerintem is olyan 6-8 milla között éri/érte meg az árát.Most már talán nem is lehet kapni a ezt a modellt, de a legutolsó árlistán már elég brutál árakat láttam.

Bár azt mondják, ez a négy és félméteres SUV kategória most már lassan inkabb egy tizesnél fog kezdődni....:(

Előzmény: Amerigo61 (4078)
Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.07 0 0 4078

KIA ár-érték aránya 10 millió körül már nem olyan jó, illetve aki annyit szán egy új autóra, akkor már más márka is szóba jöhet ...

Előzmény: jollép (4077)
jollép Creative Commons License 2021.11.06 0 0 4077

Ez azért van, hogy vedd meg a 800.000-rel drágább Platinát, aztán ehhez még rendeld hozzá a 600 ezres biztonsági csomagot.

Ha Goldhoz lehetne biztonsági csomagot kérni, senki se venne Platinumot.

Igy a távtartó tempomatod kereken majd másfél millába kerül, ....egy kb. százezer forintos kütyü.

Százererért mindenki megvenné....( 

Előzmény: Amerigo61 (4075)
lapar Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4076

Én régebben 1,9 magas kisteherautóval jártam, nem volt gondom.

Ha a bejáratnál a "láncos jelzőn" nem akad fenn az ember, akkor be is perlheti őket, ha bent alacsonyabb lenne.

Előzmény: Amerigo61 (4074)
Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4075

Úgy gondoltam, hogy ha már ennyit kicsengetek az autóért, ennek bele kell férnie. Az viszont nem teszik, ahogyan a KIA meghatározta az egyes felszereltségekhez tartozó műszaki tartalmakat. Pl. deréktámasz a vezetőülésen csak a Gold-tól van, a safety funkciók egy része (ráfutás elleni védelem) meg csak a Gold felett, pedig életet menthet. Első LED fényszóró is csak a Gold-hoz rendelhető. Az első radar is csak Gold-tól van, pedig a parkolásnál nagy segítség. Navigáció szerintem felesleges, a többség amúgy is Waze-t használ. 

Előzmény: Sportage780 (4073)
Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4074

Erzsébet parkoló:

 

https://erzsebet-parkolo.hu/index.php/hu/

 

"Parkolónkban 1,7 m magasságkorlátozás van érvényben !"

 

A "pincében" van, a bejáratnál nem láttam magasságkorlátozásra utaló feliratot. Utólag belegondolva elég nagy merészség volt, hogy a behajtásnál nem ellenőriztem a tényleges magasságot, de megúsztam ... Tetőcsomagtartó nem volt az autón. Úgy rémlik, hogy a Sportage magasságán változtattak a korábbi verziókhoz képest.

Előzmény: sbojan (4071)
Sportage780 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4073

Gratulálok hozzá!

A LED fényszóróid kicsit irigylem.

Az egyik csereautóban olyan volt, bizony  „zongorázni lehet a különbséget” a hagyományoshoz képest.

Előzmény: Amerigo61 (4069)
Sportage780 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4072

Igen, most úgy néz ki, hogy megoldódott.

Ki kellett cserélni mind a 4 injektort, teljesen más lett az autó menetdinamikája és megszűnt a rángatás. Gyári támogatással sikerült megoldani a szervíznek.

Pozitív hozzáállásuk volt nekik és a képviseletnek is az ügyben, csak sajnos hosszas volt a procedúra.

A féléves autó kb. 1.5 hónapot volt eddig szervízben. Igaz kaptam mindig csererautót de azért örülök, hogy vége a dolognak.

Most úgy működik ahogy kell.

Előzmény: Amerigo61 (4070)
sbojan Creative Commons License 2021.11.05 0 0 4071

"...behajtottam olyan parkolóházba, ahol 170 cm a max megengedett magasság..."

Sprinday Health Club? Sík behajtó volt, vagy lefele hajtva kellett esetleg behajtani (kvázi egy pincébe)?

Elég ritka az ilyen alacsony belmagasságú nyilvános terem- vagy mélygarázs. Én a Sportage-dzsel 190 cm alatt szerintem nem is kockáztatnám meg abban az esetben, ha lefele hajtva lehet csak bemenni.

Jártam már úgy egy alacsonyabb kocsival plusz tetőcsomagtartóval, hogy 5 centivel magasabb volt a teremgarázs névleges magassága, mint a kocsim teljes magassága a csomagtartóval együtt, ráadásul vízszintesen kellett behajtani, tehát elvileg semmi sem fenyegetett. Aztán odabent jól hozzáértem egy, a benti "út" felett áthidaló betonelemhez - lett is egy szép dekorcsík a tetőcsomagtartómon. Ráadásul ha odabent tovább mentem volna a kocsival, lett volna még alacsonyabban is ez-az, szóval amit kint, a bejáratnál kiírnak mint megengedett magasságot, azt sokszor fenntartással kell kezelni...

Előzmény: Amerigo61 (4069)
Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.04 0 0 4070

A "check engine" problémát sikerült megoldani?

Előzmény: Sportage780 (4067)
Amerigo61 Creative Commons License 2021.11.04 0 0 4069

Igen, megjött a gép, azóta mentem vele több, mint 1000 km-t :-). Egyelőre minden szép és jó, az ajtók tökéletesen illeszkednek, nem találtam hibát másutt sem. Nagyon kényelmes elöl-hátul, jó vezetni, a motorja is halkan ketyeg. A menetdinamikájával nincs gondom (1.6 GDI), kb. ezt vártam, a defenzív vezetési stílusomhoz jól illeszkedik. A magas orrot még szokni kell, szerencsére a radar segít a parkolásnál (Gold felszereltség). A LED fényszóró nagyon jó, szerintem megéri azt rendelni hozzá. Az UVO-t még be kell üzemelnem, ugyan elkezdtem, de némi szerencsétlenkedés után valahol elakadtam. A navigációja elmegy, de inkább a Waze-t fogom használni. A fogyasztása vegyes használatban eddig 7,8 l. Amire figyelni kell, az a magassága: behajtottam olyan parkolóházba, ahol 170 cm a max megengedett magasság, a Sportage ennél csak 5 centivel alacsonyabb ...

Előzmény: Sportage780 (4067)
Dávid7667 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 4068

Sziasztok. Érdeklődni szeretnék hogy 2006 os Kia Sportaghez kiegészítőket árulo oldalt tudnátok mondani? Gondolok itt krom kilincsekre, krom ablakszegélyre, oldalso fellépőre, futó indexre, müanyag "dizájn" vadrácsra stb.

Előre is köszi. 

Sportage780 Creative Commons License 2021.10.25 0 0 4067

Megkaptad már az autódat?

Előzmény: Amerigo61 (4034)
lapar Creative Commons License 2021.10.23 0 0 4066

 

Igaz, a tel számot írtad, most visszakerestem.

Mindegy, mert azt is megtaláltam, hogy egyben szeretnéd eladni.

Előzmény: AWD_SL_Crdi (4065)
AWD_SL_Crdi Creative Commons License 2021.10.23 0 0 4065

Eltűntem? 
Az e-mail címem és telefonszámom is elérhető, meg az előző topikban is…

 

Előzmény: lapar (4064)
lapar Creative Commons License 2021.10.21 0 0 4064

Baszki, áprilisban írtam, hogy venném a szűrőt, de eltüntél.

Most meg már túl vagyok a cserén.

Előzmény: AWD_SL_Crdi (4063)
AWD_SL_Crdi Creative Commons License 2021.10.21 0 0 4063

Sziasztok! 
2014 2.0 crdi AWD SLS ékszij szett + üz.szűrő eladó !

30/906-29-58

 

 

jollép Creative Commons License 2021.10.21 0 0 4062

Gondolom az összeg jó nagy része munkadíj.(Kb. úgy az egyharmada lehet.) Azért azt elengedhetnék.

Előzmény: halilali1 (4060)
jollép Creative Commons License 2021.10.21 0 0 4061

Szia.Én annak gondolnám.Ha benzines a kocsid, még azt se lehet ráfogni hogy a rezonancia végezte ki az alkatrészt, mivelhogy dízeleknél tényleg hamar letérdelnek a főtengely, meg váltó, terepváltó szimmeringek.

Szerviz során nem jelezték korábban hogy szivárog alul? Azért az látszik.

 

Előzmény: halilali1 (4060)
halilali1 Creative Commons License 2021.10.20 0 0 4060

hat és féléves kocsiban tönkrement a hátsó szimmering tömítés és befolyt az olaj a kuplungba is (jav kb 230.000 ft )

szerintetek ez egy ebben a korban, rendszeres éves karbantartásnál, olajcsrénél 60 ezer kilométernél normális lehet? Lehet ez garanciális javítás?

yzz Creative Commons License 2021.10.14 0 0 4059

koszi mindenkinek a tippet kerek ugyben

sbojan Creative Commons License 2021.10.14 0 0 4058

Már kezdtem aggódni! :-)

 

És igen, tényleg van számos más valódi, elfogadható ok. Örülök, hogy ezt te is így látod.

Előzmény: lapar (4057)
lapar Creative Commons License 2021.10.14 0 0 4057

Igen de vicc volt (szmájli).

Tudom, hogy van rá más érv is. ( a divaton kívül)

Előzmény: sbojan (4056)
sbojan Creative Commons License 2021.10.14 0 0 4056

"Akkó meg minek? :-)"

 

Ezt hogy érted?

Hogy minek a SUV?

Előzmény: lapar (4055)
lapar Creative Commons License 2021.10.14 0 0 4055

Akkó meg minek? :-)

 

Azért durva terepezésre alkalmatlan (qrva kipufogó, meg dpf alul)

De azért arra jó, hogy belemehetek egy olyan sárba (hóba), amibe mással nem mernék. Vagy a Duna parton a vízig.

Emelkedőt nem szereti (ezért csodálkoztam rajtad, és írtam, hogy hosszú az 1-es)

Előzmény: sbojan (4054)
sbojan Creative Commons License 2021.10.13 0 0 4054

Á, a terepezés az egy külön világ. Én még földútra sem kanyarodok rá a kocsival...

Előzmény: lapar (4053)
lapar Creative Commons License 2021.10.13 0 0 4053

Azt hittem, az út nélküli nyàri hegyről beszéltél.

Előzmény: sbojan (4051)
jollép Creative Commons License 2021.10.13 0 0 4052

Egy biztos, a keréknyomás szenzor alaposan fokozza a helyzetet. Két garnitúránál ebből is két garnitúra kell, ráadásul a levett garnitúrát nem is tárolhatod a kocsid közelében, mivel bezavar a TPMS. (kérdem én, hogy akkor hol máshol tárolhatnád ha nem a garázsban???)

Négyévszakosra gyúrok én is, de addig el kéne fogyasztani az új nyárit, viszont addig jeges, havas úton nem használhatom a kocsit....

 

sbojan Creative Commons License 2021.10.13 0 0 4051

Huhh, ezt tuti nekem akartad írni? Én nem beszéltem, sőt, nem is gondoltam AWD-re sehol sem. Sima, hétköznapi emberek által járható közutakra gondoltam, amikor azt írtam, hogy a 4 évszakos gumik nem havas időben simán felmennek a hegyekbe is. Meg le is jönnek, persze...

Előzmény: lapar (4050)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!