Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2020.09.23 0 0 23037

rentha92 Creative Commons License 2020.09.22 0 2 23036

kkn Creative Commons License 2020.09.10 0 1 23035

kkn Creative Commons License 2020.08.28 0 2 23034

vargachris Creative Commons License 2020.08.21 0 0 23033

És vajon eladó? :-)

(a rendszámából következtetek...)

Előzmény: R100 (23030)
pizo Creative Commons License 2020.08.19 0 0 23032

16. kerület

 

Zoli

Előzmény: R100 (23030)
Quattroman Creative Commons License 2020.08.19 0 0 23031

egyik sem

Typ3 Variant

Előzmény: R100 (23030)
R100 Creative Commons License 2020.08.19 0 2 23030

411,412?

Ami a Bogárnál bonyolultabb azt már keverem.

Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.08.12 0 0 23029

Én meg csak ültem rajta, be se indítottam:)

 

Előzmény: vargachris (23028)
vargachris Creative Commons License 2020.08.11 0 0 23028

Tökéletes! Nekem csak ilyen homályosra sikerült:

Előzmény: Sinbiciklis1 (23027)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.08.11 0 0 23027

Ez jó lesz?:)

Előzmény: vargachris (23025)
Fradista Utazó Creative Commons License 2020.08.10 0 4 23026

Ez az orvosi rendelő előtt állt.

vargachris Creative Commons License 2020.08.10 0 0 23025

Igen, és mégsem focicsapat. ;D

Sajnos az elejéről nem sikerült még ennyire éles képet sem kivágnom. Videót készítettem róla, abból metszettem képeket.

Előzmény: Sinbiciklis1 (23024)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2020.08.10 0 0 23024

U 28

Előzmény: vargachris (23023)
vargachris Creative Commons License 2020.08.09 0 0 23023

Már többször láttam a faluban, de ma sikerült elcsípnem.

Csak felületesen néztem utána a történelmének, ha jól vettem ki, 1970-ben állították le a típus(család) gyártását. Tehát min. 50 éves.

Köny Creative Commons License 2020.07.22 0 1 23022

drotszamaras Creative Commons License 2020.07.22 0 5 23021

 Mária nosztrán álldogál . 

.

Quattroman Creative Commons License 2020.07.03 0 0 23020

biztos hogy nincs fenn. még akkor vontam ki a forgalomból amikor nem kellett félévente bactatni, de mégsem végleges kivonás volt. BYE.....

Előzmény: CharlieNK (23019)
CharlieNK Creative Commons License 2020.07.03 0 0 23019

Rendszámára emlékszel? Nincs fönn az autó ügyfélkapun?

Előzmény: Quattroman (23017)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.01 0 0 23018

az a baj ezzel a wiki adatokkal hogy bárki beleírhat és sok dolog kimarad vagy nem úgy van.

sokan pedig szentírásként kezelik.

még mindig van egy 5seb váltóm B2 1,6D-hez,  egy 5seb 2.0 5hengeres Coupe '81-hez,

egy Quattro váltó -diffi- hátsó traktus öthengeres coupehoz '86ig a váltóhoz egy rövidített áttételsor, (a nyelestengely és a csőtengely a módosított 3. 4.) sebességgel és egy dupla munkahengeres szervónélküli  Gr B pedálbakom. :-)

Előzmény: Quattroman (23017)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.01 0 0 23017

az biztos hogy nem volt kat rajta.

 ha egyszer a kezembe kerül a forgalmi (fogalmam sincs hol van) akkor majd tudok adatokat

Előzmény: Quattroman (23016)
Quattroman Creative Commons License 2020.07.01 0 0 23016

1,6 volt karbival és 3seb automatával.

a váltó automatika része szinte teljesen ugyanaz volt mint a golfokon

Előzmény: kkn (23015)
kkn Creative Commons License 2020.07.01 0 0 23015

Neked milyen motor volt? Hülyül egyideje tableten a fórum, csak három hozzászólást tölt be, a többit nem látom

 

"

4000 (1980–1987) és 4000 5+5Szerkesztés

Az Audi 4000 1980-ban mutatkozott be Észak-Amerikában, 1588 cm³-es, 76 lóerős (57 kW) motorral,[13] amit azonban sokan zajosnak és gyengének tartottak, főleg az autó áráért cserébe. Az Audi ehhez a motorhoz nem fejlesztett megfelelő automata sebességváltót, így eleinte csak négysebességes manuális váltóval volt kapható.[14] 1981-ben a 4000 egy hosszú löketű 1,7 literes motort kapott, amihez az alapárért cserébe egy új, ötsebességes kézi sebességváltó járt,[13] de felárért háromsebességes automata is kérhető volt hozzá. Az új motor károsanyag-kibocsátását egy háromutas katalizátor csökkentette, így azonban a teljesítménye mindössze 74 lóerő (55 kW) volt, a nagyobb nyomaték és az új sebességváltók miatt azonban nem érződött olyan erőtlennek, mint a korábbi, 1,6 literes egység és üzemanyag-fogyasztása is kedvezőbb volt.[15]

Az 1981-es modellévben az amerikai piacon bemutattak egy Audi 4000 5+5 nevű változatot, ami az Audi 80-nal megegyező kétajtós szedán karosszériát kapott. Az Audi 5000-ben használt 2144 cm³-es, 100 lóerős (75 kW) motor került bele, valamint ötsebességes manuális sebességváltó, csakúgy, mint az Európában 1984-ben megjelent Audi 90-be. Az autó belsejébe olyan sportos kiegészítők kerültek, mint például egy olajnyomásmérő, továbbá egyedi könnyűfémfelnik kerültek rá. Emellett megjelent egy 4000S nevű variáns is, ami egy némileg szerényebben felszerelt, de így is sok extrával rendelkező négyajtós változat volt, amibe ugyanolyan motor került, de csak háromsebességes automata sebességváltóval volt megvásárolható.[14] Az Audi 5+5 név Ausztráliában egy négyajtós, 2144 cm³-es soros öthengeres motorral és ötsebességes kézi váltóval szerelt autót jelentett, melyhez automata váltó is rendelhető volt. Ez 1981 októbere és 1983 között volt elérhető az országban.[16] "

Előzmény: Quattroman (23013)
vt976 Creative Commons License 2020.06.30 0 0 23014

Köszönöm!

Előzmény: Quattroman (22998)
Quattroman Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23013

hát nem tudom,

az enyém '81es volt és mindezzel amit leírtam plusz a margarétamintás alufelni

Előzmény: kkn (23012)
kkn Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23012

Mondjuk wiki szerint a széria eleje még 1.6 motorral,  négyes manuális váltóval indult.

Dehát már az USA lökösök hiánya is kizáró tényező, hehe

Előzmény: Quattroman (23011)
Quattroman Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23011

a 4000 alapból klímás, becsúszó lökhárítós, a csomagtér padlóban hosszgerendákkal, kék (!) üveges, négy elektromos ablak, plüss belső, extra oldalvédelem az ajtókban, 3 kisműszer a boxban, extrán fémkapcsokkal teli szélvédőgumikeret, szervókormány és automata váltó...

Előzmény: kkn (23010)
kkn Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23010

Elnézegetve a képeket, az is lehet, hogy fateroménál csak valaki kerített a 80-ra egy másik típusjelzést. Sem oldaljelző nem volt, sem más rendszámtáblavilágítás, sem mérföldes óra. Köténylemez sem volt.

Csak a felirat hátul. Már arra sem emlékszem, a forgalmiba mi volt bejegyezve.

 

 

Előzmény: Quattroman (23008)
Quattroman Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23009

Előzmény: Quattroman (23008)
Quattroman Creative Commons License 2020.06.29 0 0 23008

4000 nekem is volt. (papíron még van is)

azon az eredeti 4 kiskocka volt ami átkerült egy törött '81es kupéra

Előzmény: kkn (23007)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!