Sziasztok, èrdeklödnèk hogy mi a vèlemèny az 1.6 os benzines motorok rol, mert nem dicsèrtèk. Tapasztalat èrdeke,l nem az hogy ezt hallottam meg azt hallott! Èrdemes e venni 120 150000 km es autot. Ja ès a gyengèbbik vagy az erösebbik et nèzzem? Asszonynak lesz.. Persze 3008 ast. Köszi elöre is további szèp napot mindenkinek
Hiba jelenségem: indítás után "ESP off" üzenet jelenik meg a műszerfalon, és a GRIP-controll gombján. A következő indításnál eltűnik ugyan, de vissza-visszatérő jelenség. Amit még észrevettem, hogy a megszokott cca.5l-es fogyasztás helyett 6,3-6,5l-es a fogyasztása. Valaki tud valamit mondani erről? Köszönöm!
Van egy 2012-es 1.6 HDI. A múlt héten egy út alkalmával gyorsításkor a 2000 fordulat környékén kicsit berángatott az autó.2000 felett megszűnt, illetve -ezt kb.3-4 alkalom kivételével -nem csinálta többet.Hibalámpa nem jelzett. Mivel még 1 hónapig garancia van a kocsin elvittük szervizbe. Ott a computer kiírt egy hibát,mégpedig az üzemanyag befecskendező szelep hiba.Ezt 2 szelepre írta.Mondták,hogy mákom van,mert garanciában is csak 2 cserélhető egyszerre.A javítás egyébként majdnem 200 lenne,ha fizetni kellene.A félelmem csak az,hogy a másik kettő mikor megy tönkre,ha 125000 kilométernél már tönkrement kettő.Volt céges kocsim Renault, aminél 800 volt a javítás a porlasztók és a szivattyú miatt. Ez miatt hezitáltam a 3008-as miatt,de mindenki nyugtatott,hogy ez nem olyan motor és nem szokott vele gond lenni.Hát most tessék.Volt már valakinél ilyen?
Ugyanígy.Fejből most nem tudom,hogy egy vagy több csavar tartja,de mindegy is,csavard ki,hidd el menni fog,többször cseréltem már,két-három perc az egész....
A karosszérián lévőről beszélsz?Oldaláról lepattintod a fekete műa.takarót,10-es csőkulcsal megoldod a csavarokat,lámpatest kiemel,foglalatpanel füleket kiakasztod,utána hozzáférsz az izzókhoz.
A hátsó helyzetjelző izzót ki lehet cserélni azon a kis lukon keresztül ami a csomagtartó felnyitásánál egy fedőelem eltávolítása után látható? Oda szinte alig fér be valami...
Rásegítő fűtést írtam, az nem az ülésfűtés! Hanem a levegő befúvó fűtése. :) A részecske szűrő dugulás lehet, a hosszabb autópálya menet nem hoz megoldást. L
Sziasztok, lenne két kérdésem, hátha valaki találkozott már ezekkel. Az első, hogy az alváz szám alapján van benne rásegítő elektromos fűtés. Csak a hatását nem vettem eddig észre. Ezt lehet külön kell valahol kapcsolni? Van valakinek ilyen? Ill, megint előjött a részecskeszűrő hiba, mindig olyankor amikor párás a levegő. Érdekes, bár azért benne van 170000 km. Ezeknél a r.szűrőknél hatásos a tisztító folyadék amit lehet kapni? Használta már valaki? Lacila
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Az elmúlt hétvégén valaki(k) lebontotta a hátsó lökhárító előtt a csomagtér alatt lévő takaró elemet. Ha valaki tud ilyet vagy az ismerősi körében található bontott autó azt nagyon szépen megköszönném.
Kb. 20000km-et futott 1.6 e-hdi-m az autópályán 110-nél kigyújtotta az esp lámpát,
info kijelzőn asr/esp hibaüzenettel, majd rá kb. 5 sec.-re a motorhibakód lámpát is,
és elfogyott belőle az erő. Diagnosztikás megnézte, 2 hibakód volt benne, 1: motor nem kommunikál az ABS-sel, 2: 2-es henger befecskendező szelep jel
A második hibára koncentrált, mivel hallotta, hogy 3 hengerezik. Végigmért mindent, nem talált hibát, kitörölte a hibakódot. "Megjavult" az autó.
A szerelőnél egy BOSCH dignosztikai gépre is rá lett kötve a kocsi, mind a négy befecskendező fej azonos paraméterekkel üzemelt. Ergo a szerelőm nem akart plusz költségekbe verni,
azt mondta, ne vegyük ki a fejeket, töltsünk bele egy rendszertísztítót folyadékot. úgy is lett, másfél hétig vígan üzemelt a kocsi, majd nemrég ugyanezt eljátszotta. Többszöri leállítás,
újraindítás, majd csak simán gyújtáslrevétel, -ráadás után megint helyrejött.
Igaz ami igaz egy halódó aksi tud furcsa jelenségeket produkálni.A helyedben először megállnék egy akku kereskedőnél,vagy a szerelődnél,terheléses mérésre,az megmutatja,hogy döglődik-e.Kb egy ezrest kér majd,annyit megér a kizárása.
Ha ez még az eredeti,akár már aktuális is lehet,én is már ilyennel nyomom;
Kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Hátha van itt olyan akinek már volt hasonló problémája. 2010-es 3008-am van 1.6 hdi motorral. Az autó hideg időben reggeli indulásnál parking break faulty és esp faulty hibákat jelez egyszerre. Pár km megtétele után újraindítást követően a hiba megszűnik, majd ha sokáig nem indítom be (8-9 óra) ismét ezt jelzi indulásnál. Akksi probléma, feszültség ingadozás okozhat ilyen tüneteket szerintetek?