Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vargamunka Creative Commons License 2017.10.20 0 0 2741

szerintem nem való napi 10-km re én ezert tartok egy benzinest (dieselem van )....de szép ezért megértem

Előzmény: WOT7 (2740)
WOT7 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 2740

SZIASZTOK!

 

Insigniát szeretnék napi 5km városban, és 1-2x 300km autópályán per hó.

Dieselben pazar a választék, 2.0 CDTI 160 vagy 194LE között választanék. 2012-est.170eKM

Benzinesben(automata) szinte semmi...

1:2014 1.6T 120eKM 170LE

2:2009 2.0T 222eKM 220LE

 

Benzin v diesel?

Benzinesnél mennyire sok a 222eKM? 

Köszi!

 

GMJ Creative Commons License 2017.10.19 0 0 2739

Üdvözlet!A motorkódot szeretném megtudni egy Insignia esetében. Az alvázszámban "S" jelöli, valaki tudja ez melyik motortípust jelölheti? (8. karakter az alvázszámban) Vin info-s oldalak ezt nem hozzák le.  Illetve azt megtudhatom ebből, hogy milyen típusú váltóval szerelték az autót? (pl. F40 vagy más) Hallottam elég rosszakat az Insignia váltójáról, kuplungjáról és ennek szeretnék utánajárni vétel előtt. Az autó egy 1950-es diesel hatfokozatú kézi váltóval szerelve.

piti1 Creative Commons License 2017.10.19 0 0 2738

Hi!

Kb. két hete megchippelték az Insigniámat (2010-es évjárat, 131 LE), azóta tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
Tökéletesen műkszik, semmi hibakód, elég ugi-bugri lett és nem veszem észre, hogy többet fogyasztana, igaz, hogy kevesebbet sem. :)
A próbaúton összekakadtunk egy zsír új Oktávia RS-el, ami nem tudott mefogni, pedig aszem az 184LE gyárilag.
Amikor beértünk lakott területre és mellém tudtak állni, csak néztek, mint hal a szatyorból, hogy mi volt ez, én meg vigyorogtam, mint akit b@szni visznek. :)
Még pályán nem volt alkalmam kipróbálni, de autóúton mentem vele 230-at (GPS szerint 218-at) azt elég könnyedén tudta.
0-ról 100-ra 9 másodperc körüli értékeket mértünk.
Remélem, hogy nem fog szétesni, mondjuk nem is padlózom neki állandóan, de élvezem a rugalmasságát.
A csávó már másik autómat (Opel Vivaro 114 LE) is csinálta, azzal eddig 80.000 km.-ert mentem probléma mentesen és bármikor beleugrik a 200-ba.
Remélem, hogy ez is tartós lesz.
Ha valakit érdekel, adok elérhetőséget, érti a dolgát és nem aranyárba dolgozik.

D_Attila Creative Commons License 2017.10.09 0 0 2737

Műszerfal alatt aztán meg zörög 😳 Ezektől a csörgő-zörgő hangoktól kivoltam előző autómnál is 😀 Jól gondolom, hogy antenna cseréhez meg kell bontani a tetőkárpitot? Van benne amúgy egy Bury nevű telefon/ tablet tartó, aminek két kábele megy be középkonzol jobb oldalánál,- egyik kábel gondolom tápot ad az eszköznek, másik meg a szélvédő jobb sarkában felül végződik egy antennaszerű valami. Az nem lehet, hogy nem is romlott el az tető gps antenna, hanen ennek a konzolnak a működtetéséhez át lett kötve? 🙄

Másik amire figyelmes lettem, hogy 20-29 C fok között ugyanazt a hőmérsékletet fújta, utána meg HI dőlt a meleg. Google rákeres, Insignia clubban ugyanezen bejegyzésre tanácsként akkumulátor saru lehúzás, resetelés megoldhatja a problémát,- és láss csodát. 24 C-től felfelé a befúvóhoz téve a kezem már érezhető a fokonkénti melegedés. 23 C-ig viszont szinte hideg (üzemmeleg állapotában). Ez normális? Előző autóm benzines volt és jóval kisebb,- ennek megfelelően a fűtéssel nem voltak ilyen anomáliák.

Egy hete van nálam az autó, lehet mindkét probléma adott volt már, amikor beleültem,- amiből ráadásul egyik könnyen megjavult,- de ez az Insignia elektronika tényleg ilyen problémás lesz? 😳

wongkok Creative Commons License 2017.10.09 0 0 2736

Műszerfalhoz, a szélvédő alá.

Ezt akartam irni az előbb is... :)

Előzmény: wongkok (2735)
wongkok Creative Commons License 2017.10.09 0 0 2735

Jobban jártál volna egy fejegység unlock-kal (örökös frissítés)... Na mindegy. A jelenlegi rossz antennát nem kell kiszedni, felesleges azért végig bontani mindent... Az újat a szélvédő mögé berakod és kész. A neten találsz 5 eFt -ért.

Előzmény: D_Attila (2734)
D_Attila Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2734

SD kártya csere - még a válaszod előtt - megoldódott 2017-18-as verziót kaptam 11 forintért, de köszönöm! Eladója is GPS antenna cserét mondott nagy valószínűséggel. Kérdésem, hogy a GPS antenna hol helyezkedik el? Tetőn a rádió antennában, vagy műszerfal mögött? Ha csere milyen költségre számítsak nagyjából, illetve hová érdemes vinni? Köszönöm!

wongkok Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2733

Ha nincs GPS jel akkor nagy valószínűséggel antenna csere...

Azért tudsz csak várost beütni mert az adott országhoz nincs térkép a navi kártyán (csak főbb útvonalak). Új kártyát kell vásárolnod a naviba. Ebben tudok segíteni, irj emailt.

Előzmény: D_Attila (2730)
feriboy01 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2732

Sziasztok,

 

Két hónapja vettem egy 2009-es évjáratú Opel Insignia 2.0 CDTI-t és szeretném megkérdezni, hogy ismer e valaki bármilyen (pontosan ehhez a típushoz gyárilag tartozó) alkatrész adatbankot, vagy olyan linket, ahol ezt el tudom érni. Gondolok itt olyanra, mint pl. ami a Ford-nál, BMW-nél, vagy Volswagen-nél van, hogy beírod a motor és alvázszám mellett a gyártási évet és gyakorlatilag darabokra tudod szedni a járművet és a legapróbb alkatrészt is azonosítani lehet. Ehhez még annyit, hogy letöltöttem az "Opel Vauxhall EPC" szoftvert, feltelepítettem minden modult, de amikor az URL linkre kellene mennem, hogy elérjem az alkatrész szervert, azt írja ki, hogy a cím nem elérhető.

 

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv!

vargamunka Creative Commons License 2017.10.08 0 0 2731

a futása szerint itt az idő ...+olajpumpa tömítés is ....érdemes ilyenkor végezni 

Előzmény: Dolby67 (2729)
D_Attila Creative Commons License 2017.10.07 0 0 2730

Sziasztok,

Héten vásároltam egy 2013-as Insigniat. Van benne felszereltség elég gazdagon.

Amivel problémám akadt:

1.) Opel eye kamera,- km óra és fordulatszám közötti konzolon elő sem lehet csalogatni a táblafelismerő funkciót, pedig elvileg tudnia kellene. Tükör alatt az eszköz ott van, az biztos.

2.) NAV600 van benne, de nem talál gps jelet, ennek megfelelően nem is működik. A kijelzőn mutatja is a GPS vonallal áthúzva piktogramot. A navigáció címválasztásánál nem értem miért csak várost tudok választani,- utca, szám mezők nem aktívak.

Segítséget előre is köszönöm!

Dolby67 Creative Commons License 2017.09.24 0 0 2729

Tisztelt Insigniások!

 

Egy 2011-es, közel 150000- km-es, 2.0 cdti 131-le.-s autóval szemezgetek. Nagyon tetszik, nagyon egybenlévőnek tűnik és jól megy. 

Azt kérem tőletek, adjatok tanácso(ka)t, mire figyeljek oda. Ti mit tennétek a helyemben?

A vezérlés cseréje -gondolom- lassan esedékes. Pontosan mikor?

 

Előre is köszönöm a segítségeket!

S10-es utas Creative Commons License 2017.09.21 0 0 2728

Szia,

csupán elő van készítve, valójában nincs benne. Felszereltség függő.

S10

Előzmény: piti1 (2724)
Spinki Creative Commons License 2017.09.21 0 0 2727

Sziasztok! 

Valakinek van esetleg tapasztalata a 194 lovas biturbo insigniárol. Érdemes e ilyet venni mert én most erre vagyok rákattanva,de nem tudok róla semmit. Előre is köszönöm ha valaki tud segíteni. 

wongkok Creative Commons License 2017.09.17 0 0 2726

Valószínű, hogy a szerelő jól mondta és tényleg nem tudja az autód. Nincs benne Bluetooth modul. Mikor az első tulaj megrendelte a szalonba az autót, nem kért bele (feláras).

Előzmény: piti1 (2724)
Zsozy87 Creative Commons License 2017.09.16 0 0 2725

Sziasztok!

 

Közeljövőben szeretnék vásárolni egy Insignia-t, ki is néztem egyet mégpedig egy 2015/10. Opel Insignia ST 2.0 CDTI Cosmo Automata, 170le, 44.000km.-el, Magyarországon először üzembehelyezett az autó. Kérdésem egyszerű, mitől kell tartanom? Minden vételi tanácsot elfogadok! :) A felhasználás vegyes, város, vidékezés, autópálya. Amit most tudok ha emellett az autó mellett döntök szeretném az olajcsere intervallumot levinni 10-15.000km-re.

Előre is köszönöm!

piti1 Creative Commons License 2017.09.14 0 0 2724

Üdvözlet minden fórumtársnak!

A mai napon én is Insignia tulajdonos lettem.
Egy 2010-es évjáratú autóra tettem szert, 194000 km-rel elég jó állapotban.
Jelenleg az ismerkedésnél tartunk és mindjárt egy problémám akadt.
Képtelen vagyok a telefonomat összepároztatni az autó rádiójával blutooth-on keresztűl.
A rádió leírása azt mondja, hogy nyomjam meg a konfig gombot, majd a phone menüben keresem meg a blutooth almenüt.
Na ez az én nagy problémám, mert sehol sem találok phone menüt.
A szerelő azt mondja, hogy az én autóm nem tudja.
Kicsit kételkedve hallgatom, mert a kormányon és a rádión is megvannak a telefon használatához szükséges gombok.
Ha valaki esetleg tud segíteni, hálám örökké üldözni fogja.

combi27 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 2723

Régebbi Opeleknél ki lehetett "villogtatni" a kocsiban  tárolt hibakódokat  a gyújtáskulcs és pedálok segítségével...

Szerintem Insigniánál is lehetséges ez, bár nem keresgettem a google-n...

Hibakód meg bármi lehet amit az elmúlt években eltárolt a kocsi egysége, akár egy pillanatnyi hiba miatt....Én elvinném azért szervizbe megnézettetni milyen hibákat tárolt el a kocsi egysége, mivel ezt más nepper is megnézheti..Törölni kellene mind (ha nem szükséges szervizelni) és akkor egy tiszta kocsit látna a nepper :D

 

 

Előzmény: lukacs72 (2722)
lukacs72 Creative Commons License 2017.08.15 0 0 2722

Kérlek titeket segítsen valaki infót adni a következő dologról.Bevittem Insigniám autókereskedésbe beszámoltatni nagyobb értékű autóba.A kereskedő természetesen nyomott árat mondott amit én azonnal elutasítottam és próbáltam távozni.Ő azért felajánlotta mégis megnézné jobban az autót mondva,meg fogunk egyezni! Beült a kocsiba ,én a kocsi mellett feleségemmel próbáltunk dőlőre jutni mi az az utolsó ár amiért odaadjuk.A kereskedő közben az autóban utólag fura módon nyomogatott mindent,gondoltam alaposan megnézi minden működik!Kiszállt,mondta ne állítsuk le a kocsit, jön a kollégája és megy egy próbakört.Jött mondom neki majd én vezetek ne hogy gond legyen és ekkor jött megint egy furcsaság.Mindenáron ő akart vezetni ,beült fura ,számomra szokatlan lámakapcsolás,fék gáz kombináció, után elindultunk! Ekkor sorra jöttek elő a hibacodok! Én ,aki nem autó hozzáértő azonnal mondtam forduljunk vissza itt valami nem stimmel!Visszaérve a kereskedőnek még én kezdtem magyarázkodni ,de ő rögtön rávágta kell az autó majd ők rendbehozzák de beszéljük át még egyszer az árat!Én azonnal mondtam nem viszem szervízbe megnézetni,mire ő csak erőltette volna a beszámítást de végül otthagytam!Elindultam hazafelé ,megálltam többszöri újraindítás után rendbejött minden,azóta is kifogástalanul működik!Kérdésem létezik ilyen nepper trükk? Ha igen, én nem fogom szó nélkül hagyni csak kellene valami bővebb infó amit a kereskedőnek az orra alá tudok dörgölni! Köszönöm előre is!

vargamunka Creative Commons License 2017.08.01 0 0 2721

mintha kipufogó hőmérséklet szondájára írtak volna hibát .... többen  .azért a vízre én ránéznék :)

 

Előzmény: maurer15 (2719)
skt15 Creative Commons License 2017.07.30 0 0 2720

Egy 2015-ös Insignia vàsàrlàsàn gondolkodom.

Az autò amit kinèztem sportfutòműves.

Milyen ez a magyar utakra?

Lehet-e làgyìtani ezeknek a kemènysègèn (ha esetleg kemèny)?

maurer15 Creative Commons License 2017.07.29 0 0 2719

Sziasztok!

 

Opel Insignia 2011/1 Sok kilométer, de eddig viszonylag probléma mentes. A mai napon tapasztaltam először, hogy a vízhőfok kijelző felugrott 130 fokra, a komputer azonnal visított. Azonnal megálltam. Viszont nemsokkal ezután visszaállt a normális hőfokra. Volt-e már valakinek ilyen tapasztalata. Válaszokat előre is köszönöm!

combi27 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 2718

nem mindegy hogy "érzed" hogy beteszi sebességbe vagy ránt egyet...nagyon nem...

 

több automatába is ültem és vezettem is őket, a nulla kilométerestől kezdve a több 100 ezret futottakig...

a vadi újban még érezni se érzed hogy beteszed valamelyik fokozatba, a sokat futottaknál van hogy változik a motorhang és érzed hogy kúszna a kocsi, van amelyiknél kicsi indulási érzet is van, van amelyiknél halk kattanást hallani...

 

ahhoz a szerelőhöz guminyomást mérni se vidd a kocsidat...

Előzmény: SirkPool (2717)
SirkPool Creative Commons License 2017.06.30 0 0 2717

Átnézte szerelő mielőtt megvettem... ő azt mondta hogy normális hogy érzem ahogy beteszi D-be... ezért kértem hogy tapasztalatból mondja meg valaki akinek ilyen Insigniája van hogy ő mennyire érzi ezt a saját autóján... :/

 

A szerelők ajánlását köszi... a dányihoz fogom vinni ha kell... róla már sok jót hallottam mástól is. 

Előzmény: combi27 (2716)
combi27 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 2716

Mondom a tutit :D

 

Elvinni menettesztes diagnosztikára egy profi váltószerelőhöz minél hamarabb...

Ugyan is a Aisin TF80SC váltójának a rákfenéje hogy a szeleptömb nagyon hamar kikopik... (akár 100 ezer km környékén is!

Ha nincs időben cserélve akkor viszi magával a teljes váltót ami kb 700-800 ezres számla..

Maga a szeleptömb és a cseréje olyan 250-260 ezer körül van...

 

ajánlanám 16.kerületben "a váltóst", de honlapján nincs kiírva a címe és telefonszáma..

ritka bunkó fazon de ért az automatákhoz.

 

Másik váltós Dány-ban van, Magyarország szerintem legjobb automata váltósa...

http://gearbox-hungary.hu/

 

 

siess sztem vele... de vétel előtt miért nem nézetted át?

Az automata váltó ha javítani kell nem olcsó mulatság..persze ha alkudtál az árból 4-500 ezret akkor nem lesz túl nagy bukta, ha a pénz megmaradt rá....

Előzmény: SirkPool (2715)
SirkPool Creative Commons License 2017.06.28 0 0 2715

Sziasztok!

 

2 hete van meg az Insigniám (2014 2.0 cdti 163 le automata), és lenne egy-két kérdésem...

 

- amikor P-ből beteszem D-be vagy R-be ránt egyet az autó... nem olyan nagyot hogy lefejelem a szélvédőt, de azért érezhető... mivel nem volt még automata váltós autóm ezért nem tudom hogy ez mennyire normális

- amikor nagyobb sebességről lassítok le, akkor kb 60-nál érezhető a visszaváltás egy kicsit itt is ránt az autó (ez nagyjából az mint mikor manuálisnál 4-ből 3-ba visszaváltok), a többi fokozatnál és más sebesség tartományoknál viszont ez nem érezhető... lehet ez is normális csak ugye nekem új

 

Ha valaki tudna ezekre mondani valamit tapasztalatból akkor azt nagyon megköszönném!

otto16V1,6i Creative Commons License 2017.06.10 0 0 2714

Köszi a hozzászólást.

 

Sajnos csak dízeleket lehet kapni és néztem egy verdát 2.0 cdti Edition 2009 évjáratú 268.564km állással automata váltós.

Szerintetek nem ölöm meg ha főleg város és havi párszor 50-100 km hosszabb utat mennék vele? Na meg egy normál állapotú kocsiért menyit szabad adni?

Illetve mik a típus hibák amiről tudni kéne?Ha lehet választ minél előbb mert hétfőn mennék megnézni.

KÖSZÖNÖM ELŐRE IS.

Előzmény: combi27 (2712)
VDaNi Creative Commons License 2017.06.09 -1 0 2713

Kevés km, 1 tulaj, itthoni, nagyon megbízható, azért. 1 karc volt összesen a hátsó lökösön.

Amúgy irányár volt, 2 nap múlva elvitték 3,7>3,2ért :)

Előzmény: combi27 (2708)
combi27 Creative Commons License 2017.06.05 0 0 2712

mi az a motor vagy évjárat amit valamiért kerülni kell

 

2.8 V6 turbó  :D egy állat motor, de csak a motor szervize akár fél milliónál is nagyobb tétel lehet...

Előzmény: otto16V1,6i (2710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!