Üdv. Válto olaj szint jó, vettem pálcát bele. Vállto olajból csak kb 3.5 liter jött le nagyon fekete volt az olaj. Gindoltam ha mégegyszer leengedem mindenhonnan talán megjavul a válto. Allitolag a váltot hibákat lehet törölni manuálisan?
Én is kellemes ünnepeket mindenkinek ....Ha leengedés előtt biztos megvolt a tökéletes mennyiség benne,akkor jónak kellene lenni. De mivel nem ismeretes a korábbi szint,igy mindenképpen mérni kellene szerintem. Ha netán alacsonyabb a szint,plussz "higabb" az új olaj,eredményezhet hasonló tünetet.Erőteljes emelkedőn fölfelé nem rángat véletlen? Mert akkor biztosan kevés a szint:-)) Már jártam igy ,hogy ez a jelenség figyelmeztetett,hogy trehány vagyok:-)
Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek. Kérdezném hátha tudja valaki: ml 430 2000évjárat. Váltoból lejön kb 3liter wandleren van leengedő lejön belőle kb 3 liter, visszaöntök 6 liter válto olajat és beinditom és ennyi? Most kezdte el hogy felváltásnál üt egyet a válto , lehet érezni. Remélem elmulik
Igen, ez szó szerint durva! :-D Jelenleg hosszabb távra nem is merem még használni, az kellene még, hogy esetleg autópályán ezt produkálja.
Sajnos kezdem azt érezni, hogy belenyúltam a vásárláskor a "feneketlen kútba". 2 éve van nálam, rengeteg szervizelés és még mindig nem akarja az igazságot.
Ha már így belemélyedtünk, esetleg van valakinek tapasztalata, információja ML 230 -al kapcsolatban?
Nem trailerezésre lenne használva. Sőt, még futót is csak ritkán húzna.
A hibafeltárás az ü.a. rendszerrel kezdődöt amely során minden ki lett cserélve, ac pumpa & szűrő stb.. azért is írtam, hogy mire eljutottunk oda, hogy főtengely jeladó csere addigra több mint fél millámba fájt a dolog sajnos. :-)
Üdv mindenkinek. Végre beázás mentes ml430 w163. Jöhetne a tuning. Tuning box-ot használt valaki, lehet érezni müködik? Német oldalon tuning box 90 euro, Chip tuning telepitő 140 euro. Esetleg tapasztalatok? V8-hoz nem találta eladó használt kompresszort motorhoz igy ez pihi.
Tetőablak összefolyónál levegővel atfulyattam, semmi. Alul a küszöbnél van egy gumi kifolyó azt is kipucoltam. Ablaktörlöknél is van összefolyó azt is kipucoltam szmetyi eltömöti. Végül megtaláltam, müszerfal alatt lejön a gumicső és belemegy egy gumikönyökbe ami kivezeti a vizet kivülre. Ez a gumi elfárad és szét csuszik.
Üdv mindenkinek. ML w163 2000évjáratu. Mindig beázik alul a lábtérnél elől mindkét oldalt. Elől az ablaktörlő lapátoknál volt egy vihlevezető cső állt ott a sáros trutyi teljesen kipucoltam , utána folyt ki a viz alul szépen. De még mindig beázik. Esetleg valami ötlet. Köszönöm.
Ki kéne olvasni a hibatárolóját. Így látatlanban sok minden lehet, elkezdve az üzemanyagpumpával, szűrővel, stb , stb. Én fogadnék rá egy ezresben, hogy üanyag gondja lehet :-D
ml 270 cdi nél a motor megállítása után berángat a motor. Már így vettem. erről mit gondoltok, gondolom ez így nem ok - remélem a bak csere megoldja...
Megpróbálkozom itt a fórumon a jelen problémával, hátha esetleg valaki beleesett ebbe és sikerült megoldást találnia. Nekem sajnos ez még nem jött össze, pedig hetek óta szerelőhöz járkálok.
Egy 2000-es évjáratú ML 320 benzines típusról van szó.
Egyik napról a másikra a motor üzemmeleg állapotban nem indul, csak teker. Kb. 1 óra állás után mikor már nem üzemmeleg ismét beindul, de amint eléri az üzemi hőfokot MENET közben azonnal leáll, gyújtás marad. Motorvezérlő hőgomba cserélve lett, diagnosztika hibát nem jelez illetve check lámpa sem világít.
Sajnos nem tudok számokkal szolgálni. Tettünk be egyet egy barátommal, magunknak, 320-ba. Illetve ő tette az övébe, csak kicsit segítettem benne. Nagyot tolt rajta az alsó tartományban. De azt, hogy konkrétan hány LE, meg az árat még a 320 esetében sem tudom.
A legnagyobb kérdés, hogy mennyiért tudsz AMG kompresszort venni?!
Sziasztok! 163as 270cdiről szeretnék kérdezni, szerintem elég alap dolgokat, de mi nem tudjuk. A szívócsőben a turbó után vannak érzékelők, jeladók, ha vki sorban leírná, hogy mik ezek azt megköszönném. És mégegy. Nagyobb diesel motort lehet bele tenni, nagyobb átalakítások nélkül? Köszi előre is!
Üdv mindenkinek. Mercedes ml430 2000 évjáratú. Valaki tudja mikor kell vezérlést: vezetőket, feszitőt , láncot cserélni? Neten olvastam 300ezernél, valaki irta mig nem csörög nem kell foglalkozni vele. Mi az előirás? Köszönöm.
Valami szorulhat-feszülhet. Hidegen nyilván jobban,mint melegen,amikor tágulnak az anyagok. Kapd le az ajtóboritást-fóliát,és végére lehet járni. Lehet csak az üveg alatt a sin "zsirmérgrzésben" szenved:-)
Üdv Tisztelt Fórumosok! V.ki megtudná mondani miért van az , hogy télen, vagy hidegben nem ,vagy csak nagyon lassan működik az ablakemelő W163-bab? Megjött a meleg és megjavult a jobb oldali.