Nemsokára autót cserélnék és azt vettem észre hogy egy oktávia közel annyiba kerül mint egy 508-as.
Külsőre jobban tetszik. A neten lévő tesztekből sok hasznosat nem lehet megtudni, csak annyi hogy kicsit szűkös hátul a hely, de nekem ez probléma, mert 5 felnőttel szinte sose utazok, a gyerkek meg gondolom elférnek...
Aki használ ilyet tudna írni saját tapasztalot plusz/minusz ami a normál, napi használhathoz tartozik.
Kapcsold be a klímát és vedd ki az automata funkciót. Nyomd meg a "mono" gombot Ezek után manuálisan vezéreld, úgy, hogy a hőfokot vidd min.-ra és mindig csak egy felé irányítsd a levegőt és úgy figyeld, hogy melyik fúvókára milyen hőmérsékletű levegő megy. Ha marad a jelenség, vagyis a középső fúvóka felé nem megy hideg, akkor valamelyik csappantyú adta meg magát, vagy a központi légterelő nem működik normálisan. Vagy megakadt, vagy elfordult a fogaskerék. Teszteld a belső levegő keringetést is! Változik-e befúvás hangja, erőssége. Elképzelhető, hogy egy alapbeállítás segít, ha van ilyen a komfortelektronika vez. egységénél, de általában nem szokott segíteni. Hogy kézi vezérléssel lehet-e alaphelyzetbe állítani a csappantyúkat az 508-nál, azt sajnos nem tudom. Csappantyút/kat kell cserélni, a legrosszabb esetben. Ez nem is lenne gond, de általában a szellőzőrendszer köré építik az autót, vagyis műszerfal ki-be a legtöbb típusnál. :-(
Sziasztok Segitséget szeretnék kérni.van egy 508-as autóm.Olyan hiba jelentkezett,hogy be van kapcsolva a klíma,megy is ,hűt is rendesen ,de a műszerfalon a középső fúvókán forró levegőt nyom.Remélem ez csak egyedi eset ,vagy járt már valaki így?
Kérdésem lenne. Meg tudja-e valaki mondani, hogy mi ez? Mi a neve ennek a "szerkentyűnek"? Egy picit szivárog a hűtővizem, és csak itt látok vmi folyást.. Ez a vízhűtőbe menő felső csövön van rajta, és valami jeladó lehet, esetleg ez lenne a termosztát? Segítséget előre is köszi...
Birtokomba került egy 2012-es 508SW 2.0HDI sok az újdonság számomra és sok a kérdés.
A panoráma tető az tanítható-e? Jelenleg a teljesen nyitott állapot rendben van viszont a teljesen zárt állapothoz hiányzik vagy 2-3cm.Vagy ez milyen problémára utalhat?
RT6 Navival van szerelve ez magyarítható frissíthető?
A másik kellemetlen dolog a Karfa: A zsanér el van törve van valami javitó megoldás? a Bontókba mindenhol hiány ez típushiba?
Hát ha kérdezed (mert a kérdő mondat végén ? van ;-) ) akkor a külső visszapillantótükör fűtésére szoktak egy (12V-os) LED-et kötni. Amikor regenerál, világítani fog a LED. Természetesen amikor te kapcsolod be a hátsó ablakfűtést és amiatt világít, az nem számít regenerálásnak. :-P
Írtátok korábban többször is hogy Fehérvárt el kell kerülni messziről. Itt van konkrét kereskedő vagy úgy általában? Azért, mert találtam egy fehérvári gépet ami igen tetszetős.
Igen meg, az ár fix :) kérj ajánlatot. Az automata így is kicsit gondolkodik hirtelen gázadáskor meg a nyomatékot is szépen adagolja, kímélve a váltót, szóval tuning van sok féle, lehet ettől sokkal jobbat is, de a lényeg az, hogy az autó élettartama ne csökkenjen, semmit ne hajtsunk túl, csak használjuk ki azt ami benne benne rejlik. 230LE 520Nm nyomaték és megtartva a gyári nyomaték görbét 2000-3000ford között van a csúcs és aztán szépen esik úgy mint a gyári állapotban, alul meg csak óvatosan van emelve mert a kenési rendszert itt is figyelemebe kell venni, tartani kell a gyári görbét ésszel emelve. Nekem megérte mert ennyivel többért még messze nincs ilyen teljesítmény, azok 5mill fölött kezdődnek használtban...
Sziasztok. Kérdezni szeretnék. Van egy 2016-os Rxh hibrid 508-asom. Automata váltóban mennyi km itán kell olajat cserélni? Semmi adatot nem találtam erre, csak sok-sok fotelszerelő okosságát. Köszi előre is
Ilyenem van, hibátlan :) nézesd meg az alját, hogy olajos-e, próbáld ki hidegen melegen az automatát, ne rántson váltáskor, vagy ha P-D-be teszed, tudd meg volt-e benne olajcsere (váltó). Ha jól megy és minden rendben vele akkor nem kell félni tőle, nekem 1éve van meg kicsit rántott a váltásnál amikor megvettem de egy full olajcsere a váltóban észrevehetetlenné tette a váltást, nagy szervíz óta nincs semmi hibám eddig szerencsére. Nézesd meg olyannal aki már látott ilyet vagy tudja mire kell figyeljen ha nem ismered az automata váltókat. A rigotech-nél kapott az enyém egy kis teljesítmény optimalizálást mert kicsit lusti az automatával sajnos, nem érezni azt a teljesítményt, de azóta harap mint a veszedelem ha kell. :)
Sziasztok!Van egy 508 4x4 hibrid Peugeottom ami induláskor huzatom és egy nagyot roppanik valami,kanyarba szintén utána menetközben semmi.Ha valaki tudna segíteni megköszönném!