Nagyon ajánlom őket minden Hiace tulajnak. Szinte minden bontott alkatrész van náluk raktáron, az újak pedig sokszor fele annyiba kerülnek mint az alkatrész nagykereknél. Pl. Hiace D4-D komplett Japán kuplung szettet pontosan fele annyiért ajánlottak, mint az összes nagykerben a listaár.
Valamint szerelnek is, és csak Hiace-t. Amit másutt összegányoltak nekem, azt ők valóban hozzáértéssel kibogozták.
Na, de nem is ezért írtam, hanem mert van egy eladó 2002-es, D4-D-s, 88 lóerős, légkondis, 9 személyes buszom eladó. Ha valakit érdekel, itt talál részleteket és további fényképeket:használtautó
Mindenképp megéri lekérdezni az árakat a pepeparts.hu .-n keresztől. Mindenkivel kapcsolatba vagyunk (belföld, külföld) igy sokszor előfordul hogy hiába van 30% kedvezményed a lángnál, ha más partneren keresztül a kisker ár alacsonyabb mint a lángnál amiből lejön a kedvezmény, igy olcsóbban tudom adni ugyanazt az alkatrészt mintha 30%.-od lenne a lángnál.
Minden tipusú autoalkatrész ker., továbbá Toyota szaküzlet, bontó és szervíz vagyunk.
Kérdezzetek itt vagy privát üzenetben írjatok bizalommal bármivel kapcsolatban!
Én általában a lángnál szoktam alkatrészeket venni.
Szerintem kifejezetten olcsó, utángyártott japán alkatrészeket lehet kapni a hiace-hoz.
Ha egy komplett vezérlés cserét megúszok 20-ból, akkor az sezrintem nem mondható drágának.
Persze vannak húzósabb alkatrészek is, de szerintem a kopó alkatrészek kifejezetten olcsók hozzá, és tényleg japánok, mert nem csak a dobozára van ráírva.
Persze ez inkább a régi szívókra jellemző, a d4d-sekhez nem tudom az árakat.
Én kifejezetten ilyet vagy szívó transitot kerestem annak idején, mert ezekre írták/mondták a legjobbakat.
Nemrég kellet cserélnem kuplungtárcsát, egy tömítést meg a két csapágyat (nyelestengelyi, kinyomó), azt is megúsztam 27-ből. Ha azt nézem, hogy a régi Lagunámba csak egy feszítőgörgő került 56 ezerbe a teljes szíjhajtás meg 150 ezer(nem vicc) lett volna, akkor egy rossz szavam se lehet.
Hát én sokkal olcsóbban. Én 30k-ért vettem a lángnál a kettőt.
Igaz, hogy én a legolcsóbbat vettem, mert hirtelen nem akartam túl sokat kiadni érte.
Meg mostanában elég sokat csak városban, rövid távra használom a kocsit, és az akksis fickó mondta, hogy akkor nem is biztos, hogy jó nekem az újabb, gondozásmentesek, mert nem nagyon tudja feltölteni a generátor. Vagy valami hasonlót fejtegetett, engem meg könnyen meggyőzött. ;)
Most hirtelen nem jut eszembe a neve. Annyit tudok, hogy a banner gyártja kizárólag a láng számára.
(Majd probálok képet is feltenni, Ti is tegyetek így!)
Nekem is 2 db. akksi van benne. Mostmár a második garnitúra (gyári Toyota ez is).
11 évesek! és hibátlanul indítanak.
Szerintem a gyári nagyon jó, esetleg Bosch Silver.
Persze egyik sem olcsó!
Barátomnak köszönhetően, bármilyen alkatrésszel kapcsolatban (gyári Toyota v. Japán utángyártott) tudok segíteni, tájékoztatni.......a mo.-i horror áraknál kedvezőbben.
Sziasztok. Segítséget kérnék: Hiace első futóműben úgy néz ki hogy a fél éve cserélt felső lengőkarokban lévő szilentek (vagy torziós gumik) nyikorognak elég hangosan. Lehet ezekkel valamit kezdeni? Valakinek volt már ilyen gondja?
Ja, persze, hogy nálam is az a sziszegés az beszippantás. Ez tényleg nem gond. Másik autómnál is volt ilyen, ez teljesen normális egyes márkáknál/típusoknál. Az adagolós dolog viszont nekem még nem tűnt fel eddig.
Olyat szokott csinálni nekem, hogy mikor már elég üres a tank, és letekerem a sapkát, akkor sziszeg egyet, de ez teljesen normális. De Te másra gondolhattál a beszippantással. Meg nekem nem is ciripel az adagoló (kopp, kopp...),úgyhogy sajnos nem tudok semmi érdemlegest mondani...
Nem tudjátok mi lehet az oka annak,hogy vákum lesz a tankban?Nem mindíg,de néha amikor tankolásnál leveszem a tanksapkát hallani ahogy beszippantja a levegőt.Megy rendesen,de olyankor a vége felé már az adagoló felől cicegés hallatszik.Nem jövök rá,hogy mitől lehet.2,4 szívó diesel.
Már megvettem, mert tartottam tőle én is, hogy az egyik tönkrevágja a másikat.
Mondjuk én csak 2 db 56-ost vettem bele, de szerintem ez is elég.
Vezérmű-cserét nekem szerelő szokta (eddig egyszer) csinálni. Állítólag nem nagy cucc, bár Ő lehet az előző autómhoz viszonyítja (renault laguna-csupa kisbetűvel-).
Sajnos ötletet nem tudok mondani, hogyan állj neki s.k.
De, tényleg nagyon egyszerű konstrukció a Hiace (főleg a régi szívó), épp ezért is annyira megbízható, meg viszonylag könnyű szerelni.
Nekem 2 db 75-ös van benne és még az előző tulaj vette.Kérdeztem az aksis havert aki nem az átverős fajta és azt mondta,hogy tényleg kettőt kell cserélni,mert,ha esetleg a roszz,régi cellazárlatos lesz akkor tönkrevágja az újat is.
Vezérműgarnitúra cseréhez van valakinek ötlete,hogy hogyan kell?Vagy szerelőnél csináltatjátok?Van valami külön trükkje?
Igazából nem is telefonáltam már. Vasárnap beszéltem egy jó haverommal, akit eddig is győzködtem, hogy csinálja már meg a hátulját. Most csak az elejét mondtam neki, aztán rábeszéltem a hátuljára is. igaz csak januárban tud majd nekliállni, de addig kibírom.
Szóval, festésre előkészítve (kalapálva, vagy inkább huzatva, gittelve+szórógittelve) 10 ezerért csinálná az elejét. A festék kb 2-3 ezer, a fényezést mi csináljuk (sógórom), úgyhogy olyan 12-13 ezer lenne a motorháztető így. Szóval, azt kétlem, hogy ennyiből kijönne egy bontott tető (+ szállítási költség). Meg így legalább rá tudtam beszélni a hátuljára is...
Mondjuk alig várom már, mert rohadtul nem szeretek így közlekedni egy autóval, mégha "csak" egy öregedő tgk is ;)