Nyergest azt messzebb állították meg,hogy a forgalmat ne zavarja. Azért,hogy a tükör húzta-e meg kicsit túlzás.Az első szélvédő is sérült az oldalablakok és alatta a lemez is. Másik oldalt két ablak van kitörve. Meglepődnék,ha megcsinálnák ezt a kocsit.Jó eséllyel ez lesz nálunk az első E94-es Selejt.
Ja, annyira nem foglalkozom ezzel, mióta valami abszolút büntit kaptam, mert szidtam az Alfabuszt. Nem kaptak repigolyóstollat I-Shifttől, legközelebb azért tiltottak, mert dícsértem. Regelek egy új reget, ha kell és kész.
Csak a tükör húzta végig a busz oldalát. Csak, mert képtelenek rendes sávokat építeni. 4 méter minimum, erre még az autópályán is 3,75 van. A nyergesről nincs kép? Csak nem egy Magnum volt?
Kulhanek meg már meg is próbált felnyomni a képillusztrációért. Tudom, hogy ő az, fizetett Index-bérkommentelő, akinek a fórumok rombolása a feladata és ehhez 20-30 nicknevet használ.
Hihetetlen balszerencséjük volt. Nem elég, hogy a pillérnek mentek neki, de még a szokásos korlátmonstrum sem volt felszerelve, csak egy dupla szallagkorlát.
Egyszer voltam Tótkomlós felé de az elég is volt.Abban az időben olyan szar út vezetett oda,hogy több volt a kátyú,mint az ép felület.Ottlaka irányába szoktam járni bár mostanában arra se jutottam el.
Mondjuk a szegedi átépítéseknek még értelme is volt.
Az ARC-ok mennek még, meg a Plasmák is, bár utóbbiak már elkezdtek hullani. Csoda hogy eddig bírták. Közben meg a briteknél Plaxton Primoként (azoknak is a Jászkun építette a vázat) egész jól beváltak.
Na jó, de mindenki ezt csinálja. Talán a Körösnek volt egy főnöke, aki nem, meg egy pár hozzá hasonló - de ott volt Dózsa a papírorrú Tátra átépítéssel Cegelecezve, a régi Nógrád a proto Ikarusaival, az új a Localoival. Van, amikor ez jó is, a szombathelyi ARC csuklós jó ötlet volt, meg a Jászkunnál is voltak midibuszok. Azok még járnak?
Na ezt vinném a paffba, ha olyan nem csak a polidilinek lenne :D
Megcsömörlött nyárspolgár stílus inkább téged jellemez, teljes egészében átvetted Grimbusz helyét. Azért kötsz bele még az élő fába is. Sikerült is tönkrevágnod a nógrádos topikot a törzsgárda elkergetésével. Ja meg ami a békávés dolgaid illeti: sokszor mondasz jókat - amíg meg nem jelenik Lacus. Mert akkor te is állsz be abba a sorba, amiről EKW fórumtárs is beszél.
Sajnálom szegény Ikarusaidat, hogy ilyen balf*sz gazdájuk van.
Ha még csak ez lenne a gond. A nagyobb baj az, hogy KÖZPÉNZT HERDÁL EL a saját álmodozásaira (alacsonypadlós IK260, Ikarus-tuning, duplacsuklósból szimplát, stb.) és pofátlanul lop, csal, hazudik. Régen biztos normális lehetett, de mára egy kategória Aba Botonddal, Antal Attilával és Kocsis Istvánnal - na meg Bolla Tiborral - és a legjobb lenne mindenkinek, ha egy börtöncellában álmodoznának a közlekedésről, Ikarusokról vagy bánom is én.
Ja és valóban azonnal indul a bégetés és megnyúlik a fórumozók nyelve, ha ő feljön a fórumra. Ha pedig valaki szidni meri, egyként marcangolják szét.
A másik ilyen egyén RózsaszínPárduc. Egyként nyalnak neki, mert hozza az infókat a VJSZ-ből. Pedig ő is csak egy nagyképű gyökér. Azzal a VJSZ-szel van oda, amit minden normális cégvezér elsők között szántana be és zavarná szét a melósait havat lapátolni. Ahhoz talán értenek.