Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Amerigo01 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 1995

Sziasztok! Tudja valaki hol tudnék venni hátsó lengőkart?

Vata967 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 1994

Na igen, ha 100 k feletti számlát kapok, én is mindig így érzem. Nincs mit tenni, mivel SOS kell a kocsi, perkázok. Legyen jó legalább, akkor egy-két hónap alatt elfelejtem az ügyet.

Előzmény: FireFox1996 (1993)
FireFox1996 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 1993

Úgy árzem, hogy keményen átverhettek téged.

Nekem (igaz, már 3,5 éve volt), amikor a szerelő a kód alapján kikereste, hogy mennyi, az akkori árfolyam szerint 200e ft volt a komplett rendszer, használtan meg nem sokkal volt olcsóbb egyik itthoni bontótól.

Előzmény: Vata967 (1992)
Vata967 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 1992

Ezek valóban jó áraknak tünnek. Sajnos az idô szorít, csütörtökön már kell az autó, ha törik, ha szakad (szó szerint). Nincs már idôm innét rendelni, meg amúgy is meg kellene beszélnem a sráccal, ezek kellenek-e.

Szóval belementem az  alkuba a szervízzel, így 175k HUF lesz, középsô dob csere nélkül. Valahogy kinyögöm, igaz mintha a fogamat húznák. De muszáj. 

Előzmény: diego08 (1991)
diego08 Creative Commons License 2019.04.02 0 0 1991

Én még nem rendeltem innen,de érdemes megnézni,szerintem nagyon jók az árak:

 

 

https://www.xdalys.lt/en/car-mitsubishi-grandis?year=2006&page=1&f_breadcrumb=353_0_I%25c5%25a1metimo%2bsistema%2f358_0_Duslintuvai

Előzmény: Vata967 (1990)
Vata967 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1990

Bevittem a kipufogtó szervízbe, hát...

A hátsó és középsô dobok közti csô eltörött, lóg. Az elsô dobnál ujjnyi lyuk a hegesztésen, középsô+ hátsó dob halálán van.

Ma este kapok ajánlatot rá, új szóba sem jöhet, ezt letisztáztuk. Kívácsiságból azért rákérdezett a srác, kicsit több mint 400 k lenne ha minden cserés. Na olyan isten nincs.

Szerencsére a szervíz maga is le tudja gyártani a csöveket, a dobok is talán megoldhatóak. Holnapra okosabb leszek. Meg szegényebb is.

Előzmény: FireFox1996 (1989)
FireFox1996 Creative Commons License 2019.04.01 0 0 1989

Nem lehet csak az eltölt  csővet cseréltetni? Mert használtan kompletten is 150e ft lenne, újonnan 200e f-tot mondtam nekem.

Az enyém amikor megvettem, közepén (2-ik ülés sor alatt) lyukak voltka, azt levágták, és kicserélték, 10e ft/cső, 2-3 csővet cseréltek, így akkor 30e ft volt összesen, azóta több kb. 3,5 év eltelt, és semmit gond.

Előzmény: Vata967 (1988)
Vata967 Creative Commons License 2019.03.30 0 0 1988

Valamiért nem megy hátra teljesen. De közben megoldottam a szállítást.

Viszont eltört a kipufogóm, most csörög-zörög valamint B52 bombázó hangja van. Tavaly egyszer már hegesztve volt, aztán a téli szervíz után az autó addig csendes hangja nagyon hangos lett. Minden rosszra gondoltam, de szerintem a vezérműszíj csere során az emelgetésekkor repedhetett el a hegesztés. Mostanra teljesen szétnyílt.

Van valakinek tippje, mibe fáj egy kipufogó rendszer csere? Lehet utángyártott is, momentán ezer helyre kell a pénz, nem árt, ha olcsóbban kihozható a beavatkozás.

Előzmény: FireFox1996 (1987)
FireFox1996 Creative Commons License 2019.03.29 0 0 1987

Letudod hajtani a 2-ik sor is majdnem vízszintesre, úgy nem elég?

Előzmény: Vata967 (1986)
Vata967 Creative Commons License 2019.03.26 0 0 1986

Valaki van esetleg tippje, hogyan lehet kiszerelni a második sor ülést? Ideiglenesen szállítójárművé szeretném alakítani (csak pár napra) az autót, de útmutatás nélkül nem merek nekivágni.

Szuzukis Endre Creative Commons License 2019.02.26 0 0 1985

Régebbi autókon próbáltam anno, hogy az övet picit beáztattam, hideg zsíroldóval átdörzsöltem és "nedves" porszívóval végigmentem rajta.
Csodát nem tesz, de érezhetően "erősebben" tekerte vissza magát. Állítólag nem a rugó gyengül el ilyenkor, hanem a "kosztól" veszít a "hajlékonyságából" az öv.

 

Egy próbát megér ;)

Előzmény: Grandis.Waylander (1983)
FireFox1996 Creative Commons License 2019.02.26 0 0 1984

Köszi az infót!

Az öv probléma nálam is van, a 2-ik üléssornál, mindig kértem a páraomat, hogy kiszállás után kézzel tegyük vissza, mert engem sokszor is bosztantott már.

Horpadás javító készlet: Itt

Ezzel a hátsó lökhárítót már javítottam, kb 70-80%-os sikerrel :)

 

 

 

Előzmény: Grandis.Waylander (1983)
Grandis.Waylander Creative Commons License 2019.02.25 0 0 1983

Sziasztok!

 

Csak gondoltam megosztom hogy jártam a Grandissal:

Picit húzott az autó jobbra, de pár kormányrángatás és fékezés után abbamaradt, keréknyomás OK. Célba érvén valami furcsa érzés csapott meg a jobb elsőnél, ami nem az elbűvölő feleségem volt. Odanyúlok a féktárcsához, kapásból kétujjas másodfokú égés. Mint kiderült a fékmunkahengert kikezdte a 12 év, megszorult a fékszaki azt mondta ennyi idő alatt rendszeres fékfolyadékcserével is megadhatja magát annak korrozív hatása miatt. ~15 eFt ugrott a cserével, de ott már újabb ~tucat évre rendben lesz, a másik oldali első is várható. Időnként érdemes ráskubiznunk, hogy nem sokkal forróbb-e egyik a másiknál, mondjuk motorfékes visszalassításnál az utolsó pár méterre megfékezve. Érdeklődtem, hogy a lyuggatott tuning tárcsák jobban lassítanak-e, azt mondták lassabban melexik fel a tárcsa ha mondjuk 200-ról állóra fékezem, de a fékhatásban nem fogok érezni semmit, talán még rosszabb is a kisebb súrlódási felület miatt, de legalább a pofákat jobban zabálja. -Felejtős-

Két kérdés is hadd álljon itt a végén, már többünknek országos átlagautó-életkor közeli korú a verdája:

A biztonsági öv nagyon nehezen húzza vissza magát, a figyelmetlenebb utastársaim már pingponglabdaszerűvé horpasztották a hátsó dob belső ívét, hogyan lehetne ezen segíteni?

Másik problem, a jobb oldalról, bekapcsolt ventivel néha borzalmas búgás hallatszik, csinált már valakinek hasonlót, és hogyan célszerű orvosolni?

 

Előre is köszi!

 

AVE - G.W.

mikkamakka-old Creative Commons License 2019.02.14 0 0 1982

Szia!

 

Köszönöm a választ, közben sajnos meghiúsult a vétel, más típus lett helyette.

Előzmény: kerekesservice (1978)
Vata967 Creative Commons License 2019.02.14 0 1 1981

Ha egy éve hirdetted volna ezért a pénzért, akkor megvettem volna. De ennyiért tuti el fog menni, jó kocsi ez.

Előzmény: Szuzukis Endre (1979)
FireFox1996 Creative Commons License 2019.02.14 0 1 1980

Mi pont tegnap beszélgettünk párommal, hogy ha most eladnánk a miénket, akkor talán 1.3-1.4M-t kapnánk érte (ezt csak úgy fejből mondtam, körbe nézés nélkül), és a miénk is kb. ugyanaz, mint a tiéd, csak 2005-ös, és jelenleg 147e km van benne, szintén kintről behozva 3 évvel ezelőtt)

De nem tervezzük eladni, imádjuk a kocsit :)

 

 

Jó irányárnak tűnik.

 

 

 

 

Előzmény: Szuzukis Endre (1979)
Szuzukis Endre Creative Commons License 2019.02.14 0 0 1979

Sziasztok, szeretném eladni a Grandisomat. 2006-os, én hoztam be 3 éve külföldről, megkímélt, szervizkönyve kint vezetve volt, de az itthoni javításokról is megvannak a számlák.
Olajat, szűrőket én cseréltem 10e km-ként. 3-4 szezont még elfutó nyári gumik vannak a gyári alufelnin, és acélfelnin a hasonló korú téliek.
7 üléses, 2.4-es benzines, kézi váltóval. Mindene működik, mindene megvan (csomagtér roló, gyári emelő, pótkerék, vonószem...). 
185e km van jelenleg benne, 127e-rel vettem, akkor cserélve lett a vezérlés (120000km a csereperiódusa). Amiket az eltelt bő 3 év alatt cserélni kellett: 2x a jobbelső lengőkar (legutóbb novemberben), fékbetétek.
Egy kereskedésben elég őszinte árat kaptam, 1.2M Ft-ot kapnék érte, de azt is elárulták, hogy 1.5M alatt nem adnák el :)
Így az irányára: 1.3M

 

lkteszt@gmail.com -on feltett további kérdésekre szívesen válaszolok.

kerekesservice Creative Commons License 2019.02.11 0 0 1978

Szia nekem is ilyen van. Ha karban van tartva jó motor. Módosítottak rajta. A vw féle olajszivattyú meghajtást (hatszög tengely) lecserélték az 1.9 pdtd -re (láncos ). Én szétszedtem, megnéztem és lecseréltem a hajtókar csapágyokat. Érdemes nem nagy összeg. Ha van kérdésed nyugodtan kérdezhetsz.  

Előzmény: mikkamakka-old (1977)
mikkamakka-old Creative Commons License 2019.01.01 0 0 1977

Sziasztok, boldog új évet mindenkinek!

 

Autócsere előtt állunk, ismerős feldobott egy labdát. 2007, 2.0d 136 paci, 280e km, 1 mila. Ez a híres, "hírhedt" wv pdti motoros változat lenne?

Ennyi kilométerrel mire érdemes figyelni és milyen költségesebb hibák fordulhatnak elő?

(Egy két évvel fiatalabb is van neki, váltó nyelestengely, turbó fütyül, hibákról mesélt, az akár 1m kilométert elszaladó motorról is, más kb nem is jut eszembe.)

 

Gery59 Creative Commons License 2018.12.24 0 1 1976

Boldog Karácsonyt Fórumtársak!

FireFox1996 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1975

Elég gáz így :( Majd írd meg, hogy mit mondtak a szerelők!

Előzmény: Vata967 (1974)
Vata967 Creative Commons License 2018.12.10 0 0 1974

Visszaviszem. Tegnap kétszer lefulladtam, egyszter piros lámpánál (nem induláslkor, hanem várakozás közben) aztánr meg egy körforgalom kellős közepén. Elég kellemetlen volt, elment a szervo, győztem kimanőverezni magamat. Szerencsése azonnal újra tudtam inditani.

Viszont kb 100 km megtétele után (bőgő motorral), alacsony fokozaton rángatni kezdett. Alapjáraton periodikusan 500-1000 között ingadozik a fordulat. Valamit nagyon elszúrtak rajta.

 

 

Előzmény: FireFox1996 (1973)
FireFox1996 Creative Commons License 2018.12.06 0 0 1973

Baromság amit mondott! Szerintem csak le akarja vakarni magát az ügyről. Ahogy mondtam, nálam az SKF szettel, az első csere után kofogástalan volt a kocsi.

Előzmény: Vata967 (1972)
Vata967 Creative Commons License 2018.12.06 0 0 1972

Nekem azt mondta a szerelô, hogy az elsô szett, amit alvázszám alapján rendelt, nem volt jó a motorhoz. Említette, hogy ez a többi általa szerelt Mitsubishinél is általános jelenség volt. Nem tudom, nem értek hozzá. Karácsony elôtt lesz pár nap szabim, majd akkor intézem vele, addig minden nap szükség van az autóra.

Előzmény: FireFox1996 (1971)
FireFox1996 Creative Commons License 2018.12.06 0 0 1971

Akkor kb azonos a jelenség. Lehet, hogy nem megfelelő alkatrész? Mert nálam pl. ugyanaz a szerelő csitálta először, csak akkor SKF cuccot használt, most vmi mást használt (azt hiszem GATE márka), és totál gáz lettt. Visszavittem, de sokat nem javult a helyzet :(

Mondott a kollégám olyat, hogy le kell szerelni a nagyszíjat, és úgy beindítani a motort, hogy halljam, hogy úgyis fennáll-e a jelenség, mert akkor a nagyszíj miatt lehett a gond, de hát itthon hogyan álljak neki, szerelőhöz ezért egyelőre nincs kedvem vinni, főleg előtte már 3 különböző szerelőnél jártam...

 

Előzmény: Vata967 (1970)
Vata967 Creative Commons License 2018.12.05 0 0 1970

Feltekertem én is, mégis zavar. Nagyon hangos mély zúgás. 2000-es fordulat felett jön elô és erôsödik, ahogy nyomom a gázt. A fogyasztás is megugrott, 1-1.5 literrel ahogy tapasztalom.

Még szerencse, hogy jóárusítva van most a benzin.

Vissza kell vinnem azt hiszem a szerelôhöz.

Előzmény: FireFox1996 (1969)
FireFox1996 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 1969

Nekem 3 évvel ezelőtt volt egy ilyen vezérlés komplett csere, ez a csere után minden rendben volt, csendes, mint előtte volt, de pont 1 évvel ezleőtt cserélték a vízpumpát, és a nagy szíjat, azóta qrva hangos lett a motor, rezonál az autó... Visszavittem, csináltak vmit, de csak 10%-a javult, aztán elvittem még 2 másik műhelybe, ott sem tudtak megmondani, hogy mi baszodott el, olyan az nekik, mintha normális ez a hangos motor hang... Az egyik szerelő még viccesen mondta, hogy kapcsoljam ba hangosra a rádiót, és akkor nem fog zavarni a motor zugás...

 

Előzmény: Vata967 (1968)
Vata967 Creative Commons License 2018.12.03 0 0 1968

Fogalmam sincs. Lehet. Cserébe viszont hangos lett. Bár az is lehet, csak a téli gumik miatt hallom annak.

Előzmény: Gery59 (1967)
Gery59 Creative Commons License 2018.12.01 0 0 1967

Nem lehet, hogy előtte elrakták a vezérlést?

Előzmény: Vata967 (1966)
Vata967 Creative Commons License 2018.11.30 0 0 1966

A héten vezérmüszíj+görgôk+vízpumpa csere volt soron. Na meg olajcsere a kiegészítôkkel együtt.

A kormányösszekötônél is ki  lett cserélve valami kütyü. Motor átmosás, ablaktörlôlapátok cseréje kipipálva.

Cserébe 208 k jó magyar forintot kellett adnom, mintha a fogamat húzták volna.

Viszont a szervíz után, úgy érzem megtáltosodott a jószág. Eddig se volt semmi, de most versenyautó érzetem van benne. Gyôzöm visszafogni magam.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!