Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Orsi.87 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 384

Köszönöm a sok választ:)...ma megrendeltem az autót, holnap szerződünk és foglalom, és elvileg 10 napon belül meg is érkezik, úgyhogy mázlim volt... további tapaszlatokról majd igyekszem beszámolni.

Maradtam a rednél...ha már csajos kocsi, és ez volt első látásra szerelem...akkor marad...és ha külön léfóliáztatóm ?:D... oké, hogy használati cikk, de vigyázni szeretnék rá mint egy hímestojásra...:D

Előzmény: Scarface83 (383)
Scarface83 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 383

Szia,

 

Szerintem, nyugodtan válaszd a CX-3-at, ne félj tőle. Ezek a hibák, amiket lentebb olvastál nem egetverő gondok, és nem befolyásolják az autó üzemszerű és biztonságos működését, használatát. Amúgy lehet, hogy az újabb szériából már száműzték a korábban olvasott problémák egy részét vagy egészét. Feleségemnek például fel sem tűnnek a kormány apró finom ropogásai, amit csak nagy sugarú kanyarban (pl.: körforgalom) érezni. Autópályás menetben a tükörben néha fel-fel villanó fals jelzések sem mindig tünnek fel neki. 

A motor ereje, valamint a LED-es fényszórók, miatt csak javasolni tudom, bár automatával nem lesz annyira fürge, mint manuális váltóval. A Toyota eCVT a Honda CVT váltót használ (fokozatmentes nyomatékváltó) a Mazda 6 fokozatú váltójával szemben. A CVT váltó bizonyos helyzetekben kissé magasan tartja a motor fordulatszámát, és ez vkinek idegesítő lehet. Olyan, mintha vki nem váltana magasabb fokozatba és bőg a motor.

Személy szerint dögösnek tartom a dupla kipufogót, ami igazi és nem kamu, mint egy-két konkurensnél, ahol csak imitálják a duplaságot. 

A Hondát mi is néztük, de a belseje (főleg az utas oldali légbeömlők kialakítása) és a 1.5 literes motorja miatt, nem ezt választottuk.

Ha újra lehetőségem lenne az autó színét kiválasztani, a soul red crystal színt  biztos hogy nem választanám újból, mert bár igen dögös, érzékeny a kőfelverődésekre. Átlagos fogyasztása a mi autónknak 5.9 - 6.5 liter/100km teljesen vegyes használatban.

Azt tudnod kell, hogy a Mazda ezt az típusát japánban készíti, és ez hatással van a szállítási időre, ami nálunk 5 hónap és két hét volt. A többiek (Honda és Toyota) rövidebb időre vállalják a szállítást. Ha a fentiekkel együtt tudsz élni akkor nyugodtan válaszd a Mazda CX-3-at nem fogsz csalódni benne!

Remélem tudtam segíteni a döntésedben.

Előzmény: Orsi.87 (369)
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.05 0 0 382

Mi is ketten hasznaljuk a draga felesegemmel, rgo tölem ki is vehettek volna a hatso ülest. Viszont tavaly voltam otthon es a beült apam, meg a batyam a baratnojevel, rgo 4-en ültünk a kocsiban. Senki nem panaszkodott a hely hianyra. Baratno ült mogottem, ö kicsi apam meg a batyam jobboldalon, ülest kicsit elore tolva. Mindenki nagyon elvezte az utazast, meg erö hianyaban sem voltunk, siman lehetett vele elözgetni.

En nem vezettem se chr-t, se hrv-t, de esküszöm kiprobalom.

Előzmény: shabba81 (381)
shabba81 Creative Commons License 2019.02.05 0 0 381

Mielőtt a CX-3 mellett döntöttem, jó pár autót megnéztem és ki is próbáltam. Természetesen a Toyota CH-R-t is. Külsőre ez volt az egyetlen ami hasonlóan tetszett mint a CX. Az 1.2-es turbó motoros manuális váltós kivitelt vezettem és számomra meglehetősen lomha, lassú reagálású volt az autó minden téren. Bár a Honda HRV-jét még mindig verte, melynek a vezetési élménye nekem nagyjából egyenlő volt egy hatalmas ásítással. Ehhez képest a CX elég pörgős autó és élvezet vezetni. Aztán a Toyota infotainment rendszere még oké volt, de a Hondáé borzalmas.. és még sorolhatnám miért a Mazda mellett döntöttem. De ezek mind annyira szubjektív dolgok szerintem. Ne az online teszteknek higgyetek, szerintem azt tudni lehet, hogy ezeket koránt sem függetlenül készítik (tisztelet a kivételnek). El kell menni és kipróbálni az autót, ha kell, akkor többször. Persze, egy kis családnak már nem lenne elég nagy a CX, senki nem is mondta, hogy igen. Mivel én soha nem ülök hátul és nincsenek gyerekeim nem túlságosan mérlegeltem a hátul ülők kényelmi szempontjait. A Mazdánál sem annyira foglalkoztak vele, hogy hátul mi lesz a helyzet, hiszen akkor lenne légbeömlő hátrafelé a könyöklő alatt. :)

Tibi47 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 380

Igen, nekem is van egy 2008-as Jazz-em. Külföldről behozott, immáron három éve használom és semmi gond nem volt vele eddig. C-HR is tetszene, de ott is az a fránya turbó, (az 1.2-esnél) a hibrid, ami jó lenne, az meg aránytalanul drága.. Vitarát még nem néztem belülről, csak az SX4 S-Cross-ot, de nem győzött meg. (Műanyagok, pontatlan illesztések, plusz a fórumában is szó volt több apró bosszantó hibáról..) Viszont a CX-5, az már más tészta lenne, de hát az már más kategória és annak is nagyon megkérik az árát...

Még egy utolsó mondat a hondáról és tényleg befejezem: Van egy alkatrész nagykeres haverom és kérdeztem tőle, hogy mennyi alkatrészt adnak el Hondákhoz? A válasz elég rövid volt: Semmit. :-))

Na jó, mivel ez nem egy "Milyen autót vegyek?" című topic, be is fejeztem. Minden kedves CX-3-as tulajnak sok szerencsét és jó egészséget az autóhoz. ;-)

Előzmény: Tusi__ (378)
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 379
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 378

Ez nem leszolas, nincs olyan hogy legjobb auto. Illetve van, de ezt most nem errol szol.

A hrv nagyon jo valasztas, siman bevallalnam en is, nekem meg tetszik is. A motorja is jo es raadasul hondabol van. A honda nagxon ritkan nyul melle, nem ugy mint a bmw vagy Vw.. Volt ket fiatal bmw, nem a levegobe puffogtatok.

Hangosnak a cx 3 is hangos, nem nagyon van benne szigeteles, ez a konnyuseg ara.

Nekem az egyeduli, ami nem testziik, az a nyyomatek szegeny motor. Persze kihuzatva megjon az ereje, de azert a 150 vs 200 Nm eleg jelentos kulonbseg.

Chr nem ismerem, nekem annyira nem is tetszik, de ez persze szubjektiv.

Esetleg meg  a vitarat is meg lehetne nezni. Nagyon jo futomu de sajnos turbos. Szerintem belul is kicsot proszto a cx3 hoz kepest, de egy ar ertek arany bajnok

Előzmény: Tibi47 (377)
Tibi47 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 377

Szia. Néztem én is a CX-3-at, jó kis gép, és szép is. A kétezres szívó motorja is hosszú életű lesz. De tényleg hátul max. két gyerek fér el rendesen. Azért 6 milláért legalább négy felnőtt férjen már el kényelmesen egy autóban. Hangsúlyozom, hogy nem leszólni akarom a kocsit, de hát ez van. Én is autó vásárlás előtt állok, a Mazda is az egyik kiszemelt (talán volt..?) főleg a motor miatt. Nem bízom a kis köbcentis turbós, (mostmár) részecskeszűrős motorokban, főleg, hogy elég sokat közlekedem városon belül... Visszatérve a Hondára, bár ebben a fórumban nem akarom reklámozni: Több tesztet végig olvastam, néztem és valahogy egyetlen hibájának azt hozták fel, pörgetni kell, hogy menjen és nagy sebességnél egy kicsit hangos.... Ennyi. Se több, se kevesebb. Ja és egy kicsit drága. De az érték tartása kiváló. Motorja szívó, szívócsö befecskendezéses, semmi fölösleges kacattal. Örökös, mint a szegénység. Ja és hátul is el lehet férni benne.... Nálam egyenlőre ez az esélyes, de még keresgélek, bár ebben a turbó őrületben egyre nehezebb... A CX-3-as tulajoktól elnézést kérek, ezzel nem leszólni akartam az autót, mert jó kis gép ez, az apróbb hibáival együtt....  

Előzmény: Orsi.87 (372)
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 376

Szia. A 2.2 hez kepest engeded le 3-4 tizeddel?

A 18 as kerek itt No ban is huzos, rohadt kemeny a futomu. Az utak itt is szarok, persze nem annyira mint otthon, de erezni nagyon minden fugat, hibat.

Korabban kell majd alkatreszeket cserelni, de a latvany megeri :)

Előzmény: KissAti64 (375)
KissAti64 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 375

Szia.Én 2 éve vásároltam a  CX 3-at , nagyon sokáig variáltam több márka közül. Szerintem már mindenhol kiutáltak mert legalább ötször megnéztem minden szóba jöhető tipust.

Beleülve és kipróbálva ez volt az ahol minden a kezemre esett és rögtön komfortosan éreztem benne magam. Sajnos a futóműve elég kemény,rosszabb utakon ahol én zömmel járok nagyon előjönnek a rezgések.

Ezt én úgy mérséklem hogy a téli gumit 3, a nyári 18-ast  4 tizeddel lejjebb engedem. Sokkal jobb a futása az autónak és a fogyasztásán nem vettem észre semmit.

Tény hogy a senzorok adnak néha fals jelzéseket ,de én ezt csak zömmel nagy sebességgel autópályán közlekedve tapasztaltam.

Mellesleg hasonló problémákkal küzdenek a CHR-s Toyotások is,és ott is vannak egyéb gondok.A servizekben ott is csak tapogatóznak mint vak a sötétben közel dupla költségeken.

A kormányon érezhető véletlenszerű "kottyanás" ami még sokunknak problémát okoz,de ez sem katasztrófa.Sokan szerintem nem is veszik észre.

Mindent összegezve én nem bántam meg,és közel 40 000km használat után is ugyan ezt a REVOLUTION felszereltségű automata váltós CX 3- at választanám minden meglévő hibájával együtt.

Előzmény: Orsi.87 (369)
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 374

Itt most nalunk -7 fok volt reggel, kocsi 2 fokot jelzett a garazsban. De 1.5-2 perc nem lehet a "szivato" fazis, max 20 sec mig 1500-al forog a tengely.

Aztan megy le szepen, fel perc utan mar csak 800-1000 ford. Ilyenkor siman lehet ovatosan elindulni, sot jobb is, mert hamarabb melexik, ha terhelve is van KICSIT.

Előzmény: Törölt nick (371)
Tusi__ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 373

Nalam egyszerü volt, mert a Skyactiv-g 120-as motort akartam mindenkepp. Mivel a CX3 felelt meg a legjobban az igenyeimnek, ezert azt vettem. Vegül is gombhoz a kabatot :S

 

Kopp-kopp en semmilyen ilyen eddig leirt negativumot nem tapasztaltam az en kis kedvencemmel. Remek fogyasztas, jo gyorsulas - meg egy chipstuningot kap a gari lejarta utan - megbizhato mukodes es elvezet. Nem kell 500 Le hogy jo legyen vezetni egy autot.

 

A Toyotat en nem ajanlanom, ott turbo van, a hibrid meg draga. A Honda HRV nagyon jo kis kocsi es szivo, viszont hiaba 130 LE, nincs nyomatek, rgo üvegelni kell, ha haladni akarsz.

 

Menj el vezetni mindet es akkor kapsz egy komplexebb kepet. En mentem a Mazda 3 g-120 al, d-150-el es a CX3 mal is es igy dontottem el, hogy CX3 lesz.

Előzmény: Orsi.87 (372)
Orsi.87 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 372

Köszi a linket Tibi:) de a honda nem tetszik :D.... vegigjartam most az autokereskedeseket ( november ota szemezek a cx3-al...) a honda belseje osszehasonlithatatlan a mazdeval... nekem kopogos muanyagosabb...de kb. ennyire ertek a kocsikhoz...arban sem lett volna olcsobb mint a mazda ha a felszereltseget neztem, kertem a honda hr-vre is arajnalatot... jaaaaj mindenkinek ilyen nehezen megy az autovasarlas?...

Előzmény: Tibi47 (370)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.04 0 0 371

CX-3 Revolution, automata váltós kocsim van. Itt korábban leírtam negatív tapasztalataimat. Pozitívumok: erős, jól gyorsul, kellemes kormányzás, stabil futómű, elfogadható fogyasztás, jó forma, kitűnő LED reflektorok, csendes motor. Nagyon jó vezetéstámogató rendszer, kitűnő tolatóradar. Automata sebváltó kitűnő.  Két személynek viszonylag kényelmes, legfeljebb két kisebb gyerek (8...12 éves) fér el hátul.
Negatívumok: a 18 colos kerekekkel és a "defekttűrő" nyári  gumikkkal ráz, mint a lovasszekér, mihelyt kicsit is rosszabb utakra mész vele. Pakolóhelyek kicsik, kényelmetlen elhelyezéssel. Alacsony első ülések a legmagasabb állásban is. Inforendszer jó, de a rádiója pocsék. Ügyelni kell rá, hogy a szervíz az ajánlott 0W-20-as olajat rakja bele, mert a bejáratásnál ezeknél a szoros illesztésű szívómotoroknál hidegindításnál nagyon fontos a "híg" olaj. Hidegen indítva 1500-al pörög, hangos mint az állat, 1.5-2 percig, aztán lecsillapodik. Röviden ennyi.

Előzmény: Orsi.87 (369)
Tibi47 Creative Commons License 2019.02.03 -1 0 370
Előzmény: Orsi.87 (369)
Orsi.87 Creative Commons License 2019.02.03 0 0 369

Sziasztok! MazdaCX3 G121 automata valtos auto vasarlas elott allok...mindenkepp ilyen tipusu varosi “cross overt” szeretnek... szoba jott meg a toyota chr ( hibridje) de 8.8-ert en kicsit sokkallom... mazdaxc3 nekem elso latasra szerelem...de felek is picit tole, itt azert olvastam jo par negativ eszrevetelt... gyozzetek meg :)

Scarface83 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 368

Hát nem tudom, engem mind a két jezés idegesít, különösen a tükörben felvillanó, mert az bele esik a perifériás látómezőmbe. Persze ez a lényege, de ha indokolatlanul riaszt az fárasztó egy idő után. És dühítő azért is, mert MADE IN JAPAN termékről van szó, megbocsátóbb lennék, ha FRANCE (VF-VR), ITALY (ZA-ZR) vagy ROMANIA (UU-UZ) megjelölése állna az alvázszám kezdő karaktereként.

Igazad van a törlés után egy ideig nincs jelzés, de ha bele gondolsz ehhez hasonló szenzorok fognak önvezető autókat is ellátni igaz vagy fals infókkal. Ha ez ennyire kényes dolog a járműveken, akkor még bőven van mit csiszolni a technikán.

Előzmény: Törölt nick (367)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.01 0 0 367

Igazad van, az ablaktörlő eléri ezt a területet és törli, úgy látszik mégis, ha nem teljesen homogén felület marad utána, a "jelzés" bejön. Mindenesetre, nekem szokott segíteni a törlés, amit vagy Vileda kendővel, vagy egy száraz-tiszta papírzsebkendővel csinálok - ezt követően hosszú út után kell legfeljebb ismét törölni, de az is ritka. Egyébként, ha ez a jelenség szoftverhiba lenne, akkor "rendszer" volna benne, de ez nem rendszeres jelenség és ha van, akkor is random időben. A másik hibajel a tolató-radarnál (ultrahangos) szokott jelentkezni, ha ott a felverődő sáros víz befröcsköli a detektorokat, többnyire állandó hibajel (sárga fényjelzés) jön be, ott is a törlés azonnal segít. Persze, utazás közben általában ritkán tolat az ember, meg egyébként is a kamera képet ad, ha mégis,  ezért ezt a hibajelzést elviseli az ember, aztán ha megérkezik, letakaríthatja.

Ami a kormány-ropogást illeti, nálam ritkábban van és akkor is gyengébben érezni. Ez érdekes, mert a féltengely-hiba nem szokott "gyengülni"! Meglátjuk. Viszont a fék nyikorgása/ropogása lassú megállásnál vagy parkolásnál, amikor többször kell óvatosan fékezni; változatlanul megvan és kellemetlen, de lassacskán már "megszokom". Ez van.

 

Előzmény: Scarface83 (365)
KissAti64 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 366

Szia!

Nekem is azt mondták annak idején hogy ilyen hibával még országosan sem találkoztak.

Ennek ellenére nálam 2 hiba megszüntetési kisérlet volt. A csavar után húzás német mintára,és a servo motor csere.

Legközelebb kérdezzél rá nyugodtan a PGL-032 javítási történetére,ők csinálták.

Előzmény: Scarface83 (365)
Scarface83 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 365

Szia!

 

Ne haragudj, de mivel gondoltad a törölgetést? Mert az ablaktörlő lapátja, amúgy is letörli ezt a területet. Nézzétek meg ha nem hiszitek. Ha pedig a szélvédő annyira retkes, hogy a kamera nem lát, akkor a vezető sem igazán érzékeli a külvilágot. Sztem hibás szoftveres kalibrálásról lehet szó, mert van olyan amikor menet közben magától elmúlik a hibajelzés, és még hibaüzenet sem jelenik meg a járműállapot figyelőben. Vagy még ennyire gyerekcipőben jár az efféle technika, hogy nem tudja megkülönböztetni a ködöt a szélvédőre ragadt mocsoktól/belső párától.

Amúgy a tükör cserék óta azok hibátlanul működnek, viszont a kormány ropogásra azt mondták, (ez a miskolci szervíz) idézem:  "Érdekes. Ilyen esettel még nem találkoztunk, és még senki sem hozta ilyen problémával hozzánk a kocsiját. És a kolléga sem érzékelte "ropogást" pedig körbe körbe járt az udvaron a kocsival." (kár, hogy az udvar térköves és a sok rezgéstől ezt nem igazán lehet érezni) Na mindegy, amíg tudom irányítani a kocsit tojok rá.

Előzmény: Törölt nick (362)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.30 0 0 364

Automata váltós.

Előzmény: KissAti64 (363)
KissAti64 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 363

Szia,

A te autód kézi váltós vagy automata.

Gondoltam ki lehetne szűrni bizonyos szerkezeti elemeket a kormánnyal kapcsolatos problémából ha lehetne szűkíteni a kört.

Az enyém automata.

 

Előzmény: Törölt nick (362)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.30 0 0 362

A kormány "ropogásról" már írtam itt, tavaly októberben, azóta is rendszertelenül jelentkezik, már akkor a féltengelyekre gyanakodtam. Sajnos, amíg nem durvul el a helyzet, hiába a szervíznek mondani, mert nem akkor fog jelentkezni és hülyének néznek. Sajnos a CX-3-asoknak a futóműve rossz hangolásra sikeredett, ennek lett a következménye a "rettenetes" rázás és dübörgés a már kicsit is rosszabb utakon. A tervező autópályákra és kiváló utakra tervezte a kocsit így aztán... ezt kaptuk. A lengéscsillapítók és a gumibakok élettartama a fele lesz a normálisnak, vagy még rosszabb. Ezt nevezeik a stabilitás "árának".

Ami a "fals" jelzéseket illeti, már írtam, sáros-nedves időben gyakrabban kell törölni az első szélvédő közép-felső részén lévő érzékelőket (ezek fotocellák és kamera!), az egyes felszereltebb kocsikban a hűtőmaszk közepén lévő "Mazda" embléma borítását (ultrahangos detektor és sugárzó van alatta) és a hátsó müa. lökháritón és oldalt elhelyezett ultrahangos detektorokat. Ezt vállalni kell, a kapott szolgáltatás megéri a többlet munkát!

Előzmény: KissAti64 (361)
KissAti64 Creative Commons License 2019.01.29 0 0 361

Sziasztok!

Mult héten voltam 40 000 km-es szervizen, szokásos szűrők, motor olaj + fékolaj csere 71 eFt.

Nálam mint korábban írtam kicserélték a kormány servot,akkor úgy éreztem meg is szünt a probléma,mindössze egy gyenge rezgés volt érezhető kanyarban a kormányon.

Bár a csere előtt került fel a téli gumi ,plussz bejött a csúszós idő.

Szervíz után hazafelé (az nap 8-10 fokos volt az időjárás),viszont megint "megkottyant" a kormány és a gyenge rezonálás is erősebb lett.

Kiderült hogy a gumikat felfújták gyári értékre,amit én a borsodi "kiváló" utakhoz igazítva a télit 3 a nyárit 4 tizeddel lejebre szoktam állítani.

Mert a tapasztalataim szerint így nem zötykölődik úgy  a futómű és a kormány sem rezonál úgy.

Kiváncsi leszek ha visszakerül a nyári szett mi fog változni,de van egy sanda gyanúm.

Nem a kormány servo az oka a kormányon érezhető jelenségeknek.

Ha valakinek sikerült még kicseréltetni a servó motort jelezze már tapasztalatait,de ha nem is volt csere mi a meglátásotok.

Mellesleg az egyik sok autót elfogyasztott barátom még ősszel kipróbálta az autót és ő azt mondta, hogy neki a féltengely megkottyanására emlékeztet a jelenség.

Előzmény: Sibie1 (360)
Sibie1 Creative Commons License 2019.01.28 0 0 360

Sziasztok! Nekem is voltak elölről jövő zörgések .Véletlen jöttem rá hogy a hűtő gumibakjai lazák és rossz uton zörögnek és azt úgy hallottam mintha  műszerfal alól jönne .Rögzítettem és ezek a zörgések megszűntek, csend van. A szervizt már nem is zakklattam ezze (a kis problémával) ,van ennél nagyobb is pl. Kormánykopogás, tükrök, fars jelzések amivel nem tudnak mit kezdeni. 

Scarface83 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 359

Szia, nálam is jelen vannak a zörgő hangok a műszerfalban. Ez van, dühítő, de sajnos a kitűnő magyar utak állapota teszi idő előtt zörgőssé a kárpitelemek illesztését. Még akkor is, ha a legkörültekintőbben autózol. De hogy jót is mondjak, a múlt héten kicserélték a rossz tükröket és vissza tudták tenni az ajtókárpitot úgy, hogy nem zörögnek. :)

Előzmény: shabba81 (358)
shabba81 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 358

Sziasztok! Valami elkezdett zörögni az autóban elől, középen valahol a műszerfal alatt. Nagyjából az infotainment kijelzője alatt, talán egy kicsit attól még előrébb. Valaki tapasztalt még ilyet? Elég, ha egy kicsit rázósabb úton megyek és már zörög is, elsőre azt hittem a kijelző mozog előre-hátra a rázkódástól, de nem. Viszont alig van még kilométer az autóban, ezért bosszantó lenne ha ez normális lenne.

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.16 0 0 357

"Ha egy szóval kéne jellemeznem a Mazda termékpalettáját, végignézve az autókon és megismerve a bennük rejlő tudást, az mondanám, hogy józan! Kezdve a Mazda 2-vel, egészen az elegáns Mazda 6-ig vagy a zömök CX-5ig. Számomra mindegyik kifejezetten arányos, rejlik bennük némi sportosság, nincsenek kirívó, hatásvadász elemek: így kell kinéznie egy modern, tartós termékcsaládnak."  A teljes cikk itt.

shabba81 Creative Commons License 2019.01.04 0 0 356

Köszi!

Előzmény: Scarface83 (355)
Scarface83 Creative Commons License 2019.01.03 0 1 355

Sziasztok, a korábban felvetett problémáim egyikére, miszerint a külső motoros tükrök nem mindig nyílnak ki illetve zárna be, megoldás született. A miskolci szerviznek jeleztem a hibát a minap és legnagyobb megdöbbenésemre elsőre azt mondták "sajnos típus hiba azonnal megrendeljük az új motorokat". Szóval a jövő héten kaptam időpontot a javításra. Egyébként a Mazda Mirai is közölt egy cikket a hibás tükrökkel kapcsolatban. (http://www.mazdablog.hu/2016/01/egy-mazda-elete-tukrom-tukrom/) A kormány ropogását is jeleztem, erre azonban már nem érkezett megnyugtató válasz "majd kipróbáljuk". Meglátjuk mi lesz.

A szenzorok fals jelezésének megértéséhez egy web Owner's manual-t használtam, hasznos kis dolog ez. (http://owners-manual.mazda.com/gen/en/2016/cx-3_en/contents/05280103.html) El kellett fogadnom, hogy ezek a fals jelzések sajnos bele tartoznak a pakliba, és elsősorban nem a piszkos érzékelőkre kell gondolni. Remélem tudtam segíteni azoknak, akik hasonló gondokkal küzdenek Mazdájukkal kapcsolatban.

Előzmény: Scarface83 (239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!