Nekem is ilyen kocsim van és nagyon jó róla véleményem.
Gondok:
Hátsó sárvédőhöz nincs javító ív, egyedileg kell csináltatni
Hátsó futómű kerékdőlés állítócsavarja jellemzően berohad és nagyon macerás vagy csak sok egyéb alkatrésszel együtt drágán lehet cserélni
A rozsdára figyelni kell, érdemes alváz- és üregvédelmet csináltatni
12 éves korában kipufogó rezonátort és hátsó dobot kellett cserélni.
Amúgy szilent, stabpálca, egyéb kopó/fogyó eszközök, stb.
Én Németországból hoztam magamnak 3 éve és 86ekm-rel vettem, 33 ekm-t tettem eddig bele. Vezérlés, féktárcsák/betétek, folyadékok stb. csere óta motorikus gondom nem volt. 10ekm-ként pollen/lég/olajszűrő és olajcsere, mert sok rövid útra (1-7km) használom.
Ha sokat használod városban, számíts 8-9l/100km fogyasztásra. Pályán elmegy 7-8 között. Ha országúton és falvakon keresztül mész, akkor nekem 6,1l volt a legalacsonyabb fogyasztásom.
Mo-on, ha nem akarsz száguldozni, szerintem semmi értelme a 2 literesnek.
Ha pörgeted, az 1.6 is megy, mint a rakéta.
Én nagyon élvezem a MoMo sportkormányt.
Itthoni darabot feltétlenül átnézetném szakszervízben. Pl. Kisvárdáról Nyíregyháza nem sok és előre lehet egyeztetni. Ha előre megállapodtok, hogy ha nem találnak semmi gondot, akkor mennyiért veszed meg, akkor bele kell egyezzenek. Ha nem, jobb hagyni őket.
A hirdető nem igazán ért hozzá, mert szerintem ezt nem szerelték ESP-vel és ASR-rel (felhasználói gépkönyben sincs). ABS és ESR (sok légzsák) van benne. A toronymerevítő az Intense felszereltséghez jár. Én nem igazán keresnék sport kivitelt, mert így is elég alacsonyan van és jól veszi a kanyarokat. Az Intense fő előnye szerintem a hátsó sötétítés, de amúgy anélkül is jó elvagyok. Érdemes megnézni, hogy honnan jött és meddig/hogyan szervizelték és volt-e rajta törés.
Amúgy egyetértek Becsületesnepperrel, hogy állapotot veszünk, nem kort és kilométert.
Ha nincs vele gond, akkor szerintem reális az ár.