Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

att70 Creative Commons License 2021.08.22 0 0 4124

Remélem nem bántottalak meg azzal, hogy nem töltöttem órákat az új autó árlisták böngészésével a kedvedért! Fenntartom a véleményemet, szerintem a GLX nem éri meg. Ha jobban utána jársz, keresel raktáron lévő autókat, akciókat biztosan találsz jobb ár érték arányút. Ne sajnáld rá az időt!

Előzmény: zsO_oCaa (4107)
kormos* Creative Commons License 2021.08.21 0 0 4123

Igen, behajtható.

Előzmény: suzi2000 (4121)
zsO_oCaa Creative Commons License 2021.08.21 0 0 4122

a hsz kezdete végett azt gondoltam, hogy valami vita volt :D na mondom erre nem emlékszem, szóval én is azt mondtam amit te az a lényeg :D

Előzmény: ficere50 (4114)
suzi2000 Creative Commons License 2021.08.21 0 0 4121

Csak egy gyors kérdés a tisztelt társasághoz.

A GL, és a GL+-nál nem hajthatók be elektromosan a külső tükrök. De manuálisan behajtható????

ficere50 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4120

Bocs, de mióta van a Bosch SLDA fejegységnek WiFi-je?

Bluetooth, az van... 

1880-as firmware NEM ismeri a vezeték nélküli AA üzemmódot. 

Sőt! Ha vezetékes csatlakozás áll fenn, akkor is kell párhuzamosan a BT kapcsolat. Más BT kapcsolatokat meg kell szakítani. 

Előzmény: kormos* (4117)
kormos* Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4119

Hát igen a Suzuki a nem fejlesztette a fejegységet, még marad a régi kábeles módszer az AA-nak.

Előzmény: Sanyesz. (4118)
Sanyesz. Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4118

Bocs, de ezek szerint olyan fórumtárs nincs, aki ténylegesen vezeték nélkül használja az AA-t?

Előzmény: kormos* (4117)
kormos* Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4117

Ezek csak tippek, én így kezdeném:

Beülsz az autóba áram alá helyezed a fejegységet.

A telefonon Beállítások/Kapcsolatok/wifi  menünél bekapcsold a wifit és megnézed milyen wifi kapcsolatokat dob fel. 

Ott kell lennie a suzuki wifijének valamilyen néven és ezt kell párosítani. 

Meg a fejegységen is be kell állítani, hogy milyen kapcsolatot szeretnél.

Előzmény: Sanyesz. (4116)
Sanyesz. Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4116

Éppen ezeket a lépéseket firtatom 😃

Előzmény: kormos* (4115)
kormos* Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4115

Nekem csak vezetékes van. 

Szerintem először a wifiket párosítani kell és nézd meg, hogy a fejegységen be van-e kapcsolva a wifi.

Előzmény: Sanyesz. (4113)
ficere50 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4114

Köztünk nincs és nem is volt vita!

Írásom bekezdése mások miatt lett olyan, mert általában fikázásokkal szokott folytatódni...

Elfogadom, hogy lehetnek akik megszívták valami miatt a kocsijukkal, mások voltak az elvárásaik (mert nem járták eléggé körül  a témát és csalódtak) de vagyunk jó páran, akik elégedettek, nem kopog a kormányuk, nem ráz a kuplungjuk, nem zörög az ablakuk, nem pereg a festékük. 

Van ilyen...

Előzmény: zsO_oCaa (4107)
Sanyesz. Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4113

Igen, Android 11 van a telefonon. De hogyan kell párosítani? Aki így használja, leírhatná.

Előzmény: kormos* (4112)
kormos* Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4112

Egyébként, azt hiszem, hogy wifin kapcsolódnak össze. (úgy mint, amikor letöltöd a menetrögzítő kameráról a felvételeket)

A telefonodon Android 11 van?

Előzmény: Sanyesz. (4108)
kormos* Creative Commons License 2021.08.20 0 0 4111

Azon mennie kellene a vezetéknélküli AA-nak.

 

Előzmény: Sanyesz. (4110)
Sanyesz. Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4110

2020.11. hó. 1880-as firmware van a fejegységen.

Előzmény: kormos* (4109)
kormos* Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4109

Mikori az autód?

Előzmény: Sanyesz. (4108)
Sanyesz. Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4108

Kicsit más téma :)

Korábban volt már szó a vezeték nélküli Android Auto használatról egy kérdés erejéig. Most én is megkérdezem: valakinek sikerült ezzel a csatlakozással használni a fejegységet? Ha igen, hogyan? Nekem csak kábellel megy, pedig a telefon (elvileg) alkalmas rá, az AA alkalmazásban is be van kapcsolva a vezeték nélküli opció.

zsO_oCaa Creative Commons License 2021.08.19 0 1 4107

Scala 6,3tól indul pl. azzal a felszereltséggel, amivel a GLX Swift azonos

 

ficere50: nem tudom min vitáztam éppen, én is azt mondom, hogy ebben az ársávban ekkora felszereltséggel nem igazán van vetélytársa a kocsinak és úgy állcuzemen a Suzukinak sem (persze sokmindenről le kell mondani pl. egy VAG csoporttal szemben főleg anyagminőségre érzetre gondolok)

att70: na látod, most is megkértelek tök normálisan, hogy mondj akkor példákat és ennyire futotta, hogy "nekem ez jó lesz, vegyem meg".... ezért mondtam kérdeztem tök normálisan, érdeklődően, hogy miket találtál ebben az ársávban (full GLX-re kaptam 5,2re árajánlatot) és ugye nincs ebben az ársávban semmi ennyire felszerelt autó.... ezért is voltam kíváncsi, hogy mit találtál :) ezek szerint semmit

Előzmény: Razor177 (4099)
Köny Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4106

Neked nem való az új Swift, engedd el. Nekünk is jobb lesz. 

Előzmény: att70 (4105)
att70 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4105

Ha ennyire tetszik vedd meg a legdrágább legnagyobb felszereltségű Swiftet! Ha neked megér ennyit. Sajnos a legnagyobb felszereltséget is ugyanabba a papírvékony karosszériába szerelik, és a mechanikus dolgok is ugyanazokból a végtelenségig elvékonyított alkatrészekből állnak. A működőképesség rovására ment a költséghatékonyság, ez sértés a vásárlóval szemben. Más márkánál is spórolnak, de nem ennyire, a Suzukit nem érdekli a vevői elégedettség.

Előzmény: zsO_oCaa (4098)
att70 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4104

Gyenge minőségű kuplung, váltó, kormányszerkezet, ezek javítására számítani lehet. Mechanikailag az autó rossz minőségű, minden anyagot kispóroltak belőle, persze ennek köszönhetően könnyű és keveset fogyaszt. Én inkább többet fizetnék a benzinkúton csak lenne benne több és strapabíróbb anyag. Ha nem lennének vele problémák akkor jó autó lenne, jól vezethető, keveset fogyaszt. Elektrónikai problémát nem ismerek, nem hallok, ez egy nagyon jó tulajdonság. Összességében nekem csalódás, mégegyszer nem venném meg, a mai árán főleg nem. Persze más vélemények is vannak, aki nem selejtet kapott a pénzéért, az biztosan szereti. Ha veszel egyet használtan figyelj a kormánymű kopogásra, az elinduláskori remegésre!

Előzmény: fulopzsolt27 (4101)
Andreas04 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4103

Szerintem nézz meg párat még. Tény, hogy egy, akár régebbi középkategóriás autóból átülve, észrevehetően hangosabb a Swift menetzaja, de azért nem annyira, ahogy leírtad. Tapasztalatok: remek fogyasztás, főleg városban és országúton, kényelmes első ülések, jól fogó, bár néha nyikorgó fék, jó kanyartulajdonságok, első elinduláskor berázhat a kuplung, a váltó is lehetne jobb, elég akadós. 

Előzmény: fulopzsolt27 (4101)
ficere50 Creative Commons License 2021.08.19 0 0 4102

Ott, akkor, valami nem gömbölyű...alább írtam, hogy 3 éves 21ezer km-es GL+ omnál mi a helyzet, JÓ ÚTON! 

Motor, halk rádió mellett, szinte hallhatatlan, kerékzaj pedig út és abroncsfüggő. 

Előzmény: fulopzsolt27 (4101)
fulopzsolt27 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 4101

Sziasztok, 

 

Éppen Swift vásárlás előtt vagyok és a véleményetekre lennék kíváncsi. Az alany egy 1,2-es GL+-os 2020.08-havi gyártású autó. Ma voltam vezetni és érdekes hangokat hallottam amikor 70-80km/h-val mentem vele egy teljesen sima jó minőségű úton. Rettenetesen nagy volt a menetzaj és konkrétan a mellettem ülővel nem tudtam volna normál hangon beszélgetni. A kérdésem az, hogy ez normális? Illetve aki vett és használ ilyen kocsit kérem ossza meg velem a tapasztalatait. 

 

Nagyon szépen köszönöm

ficere50 Creative Commons License 2021.08.18 0 0 4100

Lehet vitázni a véleményemmel, de mint már írtam, két Yaris (2000-es és 2007-es modell) után sincs hiányérzetem. Lehet, hogy a későbbi és jóval drágább modellek többet tudnak, jobb kivitelezésűek, de az utóbbi napokban, hetekben többször volt alkalmam valóban jó minőségű autópályákon közlekedni Swiftünkkel. 

 

Ezért írom, hogy 130-nál, ez a könnyű kocsi a 90 LE (GL+ 1,2 dualjet) szinte hangtalanul suhan, jó az ülések kényelme, rezgések elhanyagolhatóak, stabil útfekvésű. 600 km-t simán le lehet vezetni vele nagyobb fáradtság nélkül.

 

Azoknak üzenem, akik többnyire fikázzák, hogy nem a balkáni magyar utakra készült, ezt el kell fogadnunk.

Előzmény: zsO_oCaa (4098)
Razor177 Creative Commons License 2021.08.17 0 0 4099

Pl Ford Fiesta, Skoda Scala is van 5.0 milláért.. hirtelen ez ugrott be ami a swift GLX árszintjén van, és mind a kettő sokkal jobb.

vezettem mind a kettőt, egyik van is ezek közül úgyhogy van összehasonlítási alap.

Előzmény: zsO_oCaa (4098)
zsO_oCaa Creative Commons License 2021.08.16 0 0 4098

no offense, melyek azok a sokkal jobb autók?

valóban érdekel, mert ebben az ársávban és kategóriában keresném a következő autómat....

 

pár szinttel feljebb szintén megkapta a család, hogy SX4-Scrossnál ennyi pénzért van jobb autó, aztán amikor konkrét típusokat kértünk az ottani népektől, hát persze nem tudtak mit mondani.

Szóval 5férőhelyes, min. digitklímás, vezetéstámogatási rendszerek garmadáját is figyelembe véve (+téli promóban a szett téligumit is figyelembe véve) milyen más típusokat említenél? rájuk nézek mindenképp

Ugye sok típusban a "puruttya" (ne értsétek rosszul nem bántás stb.) modellekben a motorok is igen picikék ill. szokásos manuálklíma ill. sok-sok okosság hiánya (gondolok itt arra, hogy a Swiftben van holttérfigyelés ((a crossunkban sincs pl.)) az a többi kisautóban csak jóval vastagabb felszereltségi szinttől találtam elérhetőnek (vagy még talán annak sem)

Előzmény: att70 (4066)
ficere50 Creative Commons License 2021.08.09 0 0 4097

Minden fémszerkezet, sőt minden anyagú szerkezet is, tud, képes a csavaró igénybevételnek engedni. (fizika) 

Nagyon komoly konstrukciós- és anyagigényű ennek csökkentése. 

 

Minden a mértéken múlik.

Kevés középkategóriás (sőt) autó létezik, amelyiknél az felfüggesztett elemek nem élnek saját életet.

Ilyenek az ajtók, ablakok, csomagtartó- és motorház tetők. Ne feledjük, hogy ezek többnyire csak 2 ponton csatlakoznak a "merev" kocsivázhoz. 

"Minden mozog" a szólás.

Előzmény: att70 (4095)
kgaboroo Creative Commons License 2021.08.08 0 1 4096

Ez minden autónál így van. Ha menet közben ráteszed a kezed az ajtóhézagra akkor érzed, hogy csavarodik a kaszni. 

Mentem többször már kabrióval. Ott olyan érzés van mintha a Dunán mennél egy bádodteknőben.

Ha a hátsó ajtó hézagába beillesztessz egy gyurmadarabot akkor látni fogod mennyire nyomódik össze a használat során. A hátsó ajtó jobbra-balra mozog menet közben.

De ez így van jól.

Előzmény: att70 (4095)
att70 Creative Commons License 2021.08.08 0 0 4095

Lassan gurulok valahol, egy nem túl sima de jó állapotú aszfalton, lehúzott ablaknál megérintem az ajtókeret felső részét ahol a kasztnihoz közel van, gyönyörüen érezni ahogy 1-2 mm-t mozog az ajtó a kasztnihoz képest. Nem földúton, sima aszfalton, mondjuk átmenve egy csatornafedélen....  Lehet, hogy a kocsi váza erős de az is biztos, hogy nyeklik nyaklik. Sőt, a nyitott ajtót érzéssel megmozgatva le-fel kb 5 mm könnyű mozgása va az ajtónak. Az A oszlop merevsége nagyon gyenge, ez az ára az alacsony súlynak. Amúgy szerintem a súlycsökkentés elsődleges motívációja nem a fogyasztáscsökkentés, simán a költségcsökkentés, az anyag kispórolása.

Előzmény: Andreas04 (4094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!