Arra kérlek meg,hogy ha megtudod nézni,vajon a ford miért nem készített kerék tárolot a csomagtartó aljába?Vajon mi okozhatja,esetleg valami akadályozza,mondjuk kipufogo stb,ha tudnál készíteni egy képet alul megköszönném,ha nem megy az sem probléma,
Nehezen értem meg hogy a kis jazzba,a teljesértékü kereket bele lehet rakni,és ekkora autóba még nyoma sincs a helyének.
Nagyon kényelmes autó, jó vezetési pozícióval, fiaim 183, és 188 centisek, igaz egyszerre csak az egyikük ül hátul, másik vezet vagy jobb 1. Asszony fixen hátul, de soha nem panaszkodtak a helyszűkére. A 3 hengeres motor meg csak szürke eminenciásként teszi a dolgát, hallani nem nagyon lehet. Egy kicsit túl van tolva a "kis motor turbóval hamar meghal" téma. El kell vinni évente olajcserére és meghálálja. De valóban a puding próbája az evés, ki kell próbálni több márkát, modellt, mert kinek mi a fontos. Nekem például nem volt szempont a csomagtartó mérete a vásárláskor.
Érdekes amit ír(sz), nem hittem volna, hogy ilyen gyermeteg hibába esnek a japperek, ők kicsik, aztán nekik biztos elég ez a kis hely is! :)
Komolyra fordítva a szót, én nyilván motorikusan, megbízhatóság szempontjából értettem a "japán autó" kifejezést dehát ha az embernek nem kényelmes az tényleg nem játék, mert még balesetveszélyes is lehet sok megtett km után!
Mindenképpen írok ha mentem vele pár kört, és odafigyelek a kényelemre is, bár itt már többen szerintem tudnának erről mesélni!
Az problémám, hogy a Honda elcseszte az első ülés beállítási lehetőséget,nem tudom megfelelóen hátratolni az ülést,ezt mind azért csinálta,hogy a hátsó sorban sok hely legyen ,én meg ott kinlodok elöl,mert már 30 km után minden bajom van.
A másik:28000km es uatónál már kellett hátsó fékpofákat csrélni+féktárcsát is,mindez a cvt miatt,meg gondolom az anyag minöség sem a régi.Mind a három generációs jazt használtam,ez a legjobb, de a japánok nem tudnak kényelmes ülést csinálni,sajnos.
Szoval nem kell azért hasra esni a japán autók elött,ott is vannak problémák,kiváncsian várom hogy leszel megelégedve a kocsiddal?Remélem igen.
Én még csak jövőhéten kapom meg az új Ecosportomat, de ha belekontárkodhatok az elképzeléseibe jómagam is úgy gondolkodnék, hogy egy 28.000km-es japán autót nem biztos, hogy lecserélnék, és nem azért, mert az Ecosport nem lenne jó autó.
Azt hiszem majd mindenki nevében mondhatom, hogy mi egy öregebb, jóval több km-rel megáldott autókat cseréltünk, és van is bennünk némi Ford mánia! :)
Köszönöm, nem kapkodom el a vételt,egy kicsit félek a három hengeres motortol, a hallott melegedésektől,és annyira nem nagy ez az autó csak felemelték,és jól elcseszték a hátulját,hiányzik a csomagtartó alatti pakolási lehetőség,amiben elfért volna a pótkerék is,ezért idegenkedek tőle,viszont a vezetőoldali első rész szinpatikus a 8" os kijezővel együtt és nagyon jók a tükrei,ami nekem lényeges.A tolatóradar is már kellene , mert öregszem és biztonsági érzetet adna.
Van még egy problémám,a nemrégen vásáolt 28000km es jazz autót eladni a feleségem szerint örültség,hát itt tartunk,de hát ez már a mi ügyünk!
A puding próbája az evés: el kell menni tesztvezetésre (nálam az Ecosport mellett Dacia Duster, Hyundai Kona meg két-két Suzuki és Opel modell volt a kalapban), és kipróbálni, milyen. Én elférek magam mögött úgy, hogy 183 centire van a talpamtól a fejem búbja. Igen, ez nem egy hodály méretű belsővelmegáldott járgány - ha 4-5 felnőtt együtt akar benne naponta közlekedni, akkor nem jó. Családdal (4 fő) kényelmesen tudunk ~200km-eket autózni vele. A pótkerék az opcionális kiegészítő, és a hátsó ajtóra pattan fel - ekkor nem lehet tolatókamerát kérni a kocsira. Én személy szerint nem erőltetném a pótkereket - ekkora méretben azért kellőennehéz tud lenni ugyanis - assistance van, oldják meg. A hajtáslánc kellemes, jól hangolt szerintem - lehet vele sportosan is autózni, igaz, akkor azért étvágya is lesz - sima főút/autóút/picike lakott terület összeállításban 7 liter alatt lehet maradni fogyasztásban. Ami nekem a "hagyományos" szervókormány után furcsa, és megszokandó (volt), az az elektromos szervó miatt más "visszajelzés" a kormányzás során.
Szinpatizálok az ecosportal,de van pár zavaró tényő:
A hátsó ülésornál szük a hely,a csomagtartóban nincs pótkerék lehetőség.Jelenleg egy 2016 os honda jazz cvt váltos autóm van, ennek viszont az első üléseit nem lehet megfellően hátratolni stb.
Hogy vált be nektek az ecosport,főleg az 1 literes motorra volnék kiváncsi.Gk cserén gondolkodom 74 éves vagyok igy jól megkell gondolnom hogy mit vegyek.
Apropó assistance, milyen egyéb fizetendő kiegészítéseket ajánlotok?
Láttam van 50e-ért +3 év gari, és ezt 1 éven belül lehet meghosszabbítani, ezen pl.nem is gondolkodom, de az európai assistance milyen kondíciókkal jár? Érdemes?
Jövőhét Pénteken lesz a születésnapom amúgy, de azt mondta az Auto Fort-os srác, hogy addigra még nem tudja garantálni az autót, de igyekeznek! :) Egyébként nagyon korrekt társaság volt, le a kalappal előttük! Apósom is ott vette a Focusát (Könyves K.krt), és ő mondta, hogy próbáljam meg!
Yess! Jó érzés új márkatársat üdvözölni a fórumban :-) Sok-sok balesetmentes kilométert és problémamentes éveket kívánok!
Pótkerék egyébként nekem sincs - ha nagyon szétmegy a gumi, akkor assitance, egyébként meg régi jó orosz pumpa bekészítve :-) Az előd Fusion esetében egyszer volt szüksége pótkerékre - földúton kapott egy kőtől egy rendes nagy ütést a felni, és mellette eresztett - azzal nem lehetett a bő 30km-re lévő gumi/felnijavító műhelyig szakaszonként pumpálgatva eljutni. A másik két defekt meg olyan volt, hogy "lábon" kihordta a kocsi a gumisig :-) Minthogy a pótkerék és a gyári tolatókamera egymást kizáró dolgok, és ez utóbbi a mindennapi életet könnyíti meg, így én nem bánom, hogy kamera van, pótkerék nincs - bár anno úgy tanultam, hogy a sofőr után az első a pótkerék és a kapcsolódó szerszámok - az utasok csak ez után következhetnek :-) Igaz, akkor kevesebb gumis volt az utak mentén :-)
Köszönöm! Örülök, hogy van ez a fórum, sokat számított a döntésemben, és abban is, hogy nem mentem bele az egyszerű felszereltségbe, és jól is jártam! :)
Majd még lehet jövök kérdésekkel, ha meglesz a "kicsike"! :)
Gratulálok, nem fogsz csalódni benne. A pótkereket ne sajnáld, kicsit túlzásnak tartottam a hátsó ajtón, parkolásnál sem jön jól, de ez csak az én véleményem. Szerintem jobban néz ki nélküle, aztán ha kapok egy defektet mindjárt másképp gondolom :).
Megvan az autó, Business, capri blue szín, 125 ló, téli csomag, tempomat, navi, tolató, minden, kivéve pótkerék, az utolsó darab volt. Gondoltam megosztom veletek a boldogságom! :)
Már sehol nincs beragadt autó, most érkeznek a 2020-as Connected-ek a szalonokba, 5,1M, 99LE, és lóf.sz sincs benne, semmi extra felszereltség! Ez a formám! :/