Tudna abban valaki segíteni hogy mit kell cserélni a következő jelenség megszüntetéséhez. Nagylámpás 1.2 8v Puntóm van,és a hátramenetet viszonylag nehéz kapcsolni, ((a másik autóm egy Honda Accord,lehet hogy csak ahhoz képest)) ez megszokott dolog,fogadjam el,vagy esetleg a váltókulissza cseréjével ez orvosolható? A másik szintén ehhez kapcsolódik,hogy amikor visszaváltanék 1esbe,az a kis felhúzóka magától nem megy vissza le. Annak van esetleg saját rugója vagy valami?
Fiat Sedici vagy Sx4 1.9 vagy 2.0 diesel 4x4 mi a véleményetek?
Mi a különbség a két típus között?
Ezeket egyszerre és ugyanott gyártották egy Fiat-Suzuki együttműködés keretén belül - olasz formatervek alapján (Giugiaro műhely).
A megállapodás szerint, úgy lett belőlük egyszerre Fiat is, meg Suzuki is, hogy a teljes legyártott kontingens 1/3 -át a Fiat értékesítette "Fiat Sedici" név alatt... a 2/3 -át meg a Suzuki, mégpedig Suzuki SX4 -ként.
Tehát ugyanarról az autóról beszélünk, amit ugyanott (Esztergomban) és ugyanakkor gyártottak - csak embléma-különbség van a kettő között, semmi más.
Tehát ha van alkatrész az egyikhez - akkor van a másikhoz is... ha nincs, hát akkor nincs egyikhez sem.
Kb. egy hete nem indul a Punto. Önindító teker, viszont nem búg a benzinszivattyú. A biztosíték nincs kimenve, viszont a relé hiányzik a helyéről (R10), tehát gondolom valahol máshol van.
Kérdés: Valahol máshol kell keresni a relét, vagy szinte 100%, hogy kuka a benzinszivattyú? Mit érdemes még ilyenkor megnézni? (benzin van a tankban, elvileg negyed fölött)
Hozzátartozik a történethez, hogy mielőtt megálltam volna ott ahonnan hazakellett húzni, nagyon búgott a szivattyú, még meg is jegyeztem magamban, hogy remélem nem a halálán van.
Nem nem nem. A fojtószelep és az alapjárati szelep nem egy és ugyanaz. A fojtószeleppel a motorba jutó levegő mennyiségét szabályzom a jobb lábammal. Az alapjárati szelepet a motorvezérlő irányítja. Fojtószelep (pillangószelep) ház tiszta, már a múltkori alkalommal leszedtem és kitakarítottam. Viszont a házban van ugye a TPS és az alapjárati szelep (idle air control valve). Na ezeket nem tudom kiszedni. Főleg az utóbbi az, ami aggaszt, ugyanis azon a kis csatornán keresztül nem lehet megfelelően kitakarítani, ha be van szerelve a házba.
Hőfok jeladót most teszteltem, szervizkönyv szerinti értékeket mérek. MAP szenzornak még csak ezután fogok nekilátni.