Teljesen jogos kérdés, és igaz is: a 95-ös benzin ma egész mást jelent mint amikor ezek a kézikönyvek íródtak, ezért sajnos semmit nem jelent, hogy a kézikönyv szerint jó bele, mert ez már nem az a 95-ös.
Ettől függetlenül a válasz az, hogy nagy valószínűséggel tankolhatsz bele E10-est, de ez hivatalosan sehol nem lesz leírva.
Pár éve, amikor az E10-et általánosan bevezették a legtöbb gyártó kiadott egy listát, hogy melyik motorjaik felelnek meg a normának. Mivel a Rover ekkor már nem létezett, ezért értelemszerűen a Roverekről nincs ilyen hivatalos adat, ezért teljesen biztosat nem lehet kijelenteni, az viszont tudható, hogy a Land Rover azt közölte, hogy az összes 1996 után gyártott benzinmotorjuk megfelel az E10 normának, márpedig a Rover és a Land Rover akkor még egy cég volt (Rover Group), ezért elég valószínű, hogy a teljes cégcsoportra vonatkozik az 1996-os dátum, nem csak a Land Roverekre. Ez már csak azért is lehet így, mert a Land Roverekben is a Rover benzinmotorjait használták, pl. a K series motor ami a te autódban is van, megtalálható volt a Land Rover Freelanderben is, csak 1.8 változatban.
Közben megtaláltam, eléggé bele van gyógyulva, nem feszegetném. Látok két kis fület oldalt, azokat kihúztam, de nem mozdul a relé. valakinek tipp, hogyan kell kiszedni?
Köszi a gyors választ. Kicsit megpróbálom körbejárni a témát a neten, nem tudom hirtelen, melyik relé lehet az - van egy pár. Vagy esetleg tudja valaki? Több helyen is van (motortérben, kormány alatt)
Sziasztok! Rover 25, 2002, 1.6 benzin. Index egyik napról a másikra mint a mesében, hol van, hol nincs. Néhány biztosítékot kicseréltem, aminek ehhez lehet köze. Semmi javulás. Ötletek? Tudni kell, hogy nem csak félig megy, meg nem csak jobb/bal, hanem az indexkar fel-le mozdításakor nem történik semmi. Elakadásjelző dettó. Aztán eltelik egy fél nap, megy tovább, majd útközben gondol egyet, és megint kikapcsol. Azóta nem közlekedek közúton, de jó lenne, ha meg tudnám úszni a szerelőt. Köszi!
Segítségeteket szeretném kérni. Van egy régi, 1997-es Rover 214 SI autóm és bizonytalan vagyok benne, hogy 95-ös benzint tankolhatok-e bele, illetve mit okoz, ha nem 98-assal használom. Eddig 98-ast tettem bele, de most az üzemanyag jelentős drágulásával nem bánnám, ha használhatnék 95-öst. Köszönöm a választ előre is.
Sziasztok, Rover 620 SI motoromban a himbasor rögzítő csavarok közül az, amelyik a szelepfedelet is rögzíti, beszakadt. Ki tudom venni, de nem találok sehol pótalkatrészként ilyen csavart. Nincs valakinél esetleg elfekvőben? Köszönöm előre is!
Lenne pár dolog ami engem is érdekelne... a kormányműről lecsúsztam mint olvasom de pl. szervo szivattyú az érdekes lehet, és még sok más apróság is! Ha tudsz csörgess meg a 06 70 286 62 27 en és visszahívlak! Köszönettel, Laci
Nemcsak a Rover, de a többi másik V6-osról is el lehet mondani, hogy sokkal költségesebb, mint a soros motorok. Ugyanúgy a régi 4 fokozatú automata váltók se a kis fogyasztásról voltak híresek...
Ha valakinek tetszik, akkor megtalálja a módját, hogy életben tartsa.
(én is majdnem vettem egy 820-ast, de most a háború miatt spórolósabb kell :(
Elég régen jártam itt, mint hozzászóló...de az olvasást rendszeresen megteszem :) Lenne egy bontásra ítélt MG ZT 2,5 V6-os (MUM színkódú) példány, minden alkatrésze eladó, vagy akár egyben is vihető...
Én fáznék a korai KV6 motortól. A későbbi se fakocka, hogy örökké tart, és csak víz, meg olaj kell bele.
De látni kéne az autót, ki tudja, mit csináltak rajta 25 év alatt.
Lehet, hogy főnyeremény, lehet, hogy csak probléma.
Látatlanban nehéz.
Magyarországon szerintem alig van, ha van egyáltalán, olyan szerelő nélkül, akihez bármikor viheted, és látott már hasonlót, ne is gondolj rá, de ha minden oké, értetek hozzá, és tudod, honnan lesz alkatrészed, akkor van egy ódon luxussal megáldott kényelmes kocsid, amit imádni fogsz, ha ez a stílus bejön.
Külföldön találni időnként semennyiért se olcsó 75-öst, szerintem azzal beljebb lennél. A 825 viszont nagyobb. Jóval.
Nem lehet kapni, amit hoztak cikkszám alapján nem kompatibilis. Hívtam pár bontót még nem szóltak vissza. Kösz a tippeket! Lehet, hogy ki kell bicikliznem Londonba:)