Az üvegtető szerintem elég erős "selling point". Feleségemnek nézünk autót, az volt az egyik legfontosabb érv egy VW mellett (szemben egy Ford-al), hogy teljes szélességű üvegteteje van. Nekem is volt az előző Superb-ben, nagyon király. Ha van eszük, visszarakják.
A fúvókacserét mi egyszerre megpróbáltuk,állt a szalonban egy autó és megfűztem őket,hogy próbáljuk már ki és nem volt jó,azért rendeltek motort,de hát az sem segített.
Én még arra gondolok,hogy valahol esetleg megtörhet a cső,mivel miután feltöltöttem utána nem működött normálisan,addig nem volt kinyitva a motorháztető.
Ráadásul a fúvókát feldugták egy ott szervizelt vw-re azon nyomta rendesen a cuccot...
Most konfigurálgatok S3 kombit. Jól látom, hogy már nincs olyan "üzleti utas csomag" (ipad tartó, 220-as csatlakozó stb) illetve teljes, nagy panoráma tető? Régebben volt, de most nincs a konfigurátorban. Van valakinek információja, hogy ez tényleg megváltozott?
Sziasztok. Lenne még kérdésem. Tudtok valami olyan helyet, ahonnét tudok rendelni, vagy helyben venni koda emblémás üléshuzatot, és szőnyeg garnitúrát?
Nálam is előjött a probléma, de csak a bal fúvókánál. Én azt az infót kaptam, hogy a fúvókákkal van a a baj. Elképzelhető, hogy szétfagy vagy valami hasonló. Lényeg, hogy fúvóka nyílás mellett is kinyom és ott veszít nyomást. Fúvóka csere lesz, de szerintem ebben a hidegben az is szétmegy majd. Széria a fúvóka fűtés, nem értem mi lehet a hiba. Lehet, hogy anyag hiba?
Így van a bal oldalon lévő kis rekeszt kinyit és kipattint és ott van a biztosíték tábla mellett.
Nálam a napellenző nem remeg be, legalábbis nem vettem észre de holnap megnézem.
Viszont kezdetektől fogva van egy halk, tompa kopogó zörej bal hátulról lassú tempónál, szar úton. Pl. macskakövön haladva 20-30 km/h-nál. Érdekes, hogy 50-60 km/h felett (szar úton haladva) megszűnik. Tudnotok kell, hogy én elég szenzitív vagyok az ilyen zörejekre és ezért a szervizben is szeretnek nagyon! :-)
Bal hátul a lökösnél oldalt, belül van egy "csapóajtó" szerű aminek az a dolga, hogy az ajtó becsukásnál elvezesse a légnyomást. Én arra gyanakszom, hogy az nagyon lazán jár. Nagyobb sebességnél pedig a menetszél leszorítja. Vonóhorgon ugrálva a jelenség nem jön elő.
Külföldi fórumon azt találtam, hogy Octavia3-nál hasonló jelenséget a hátsó stabilizátor bekötő kutyacsontjának cseréje szüntette meg. Szóval ezzel még lesz játék, ha egyáltalán rájövünk az okra.
Szerintem konkrétan benyúlsz oda ahova a computert csatlakoztatni szokták,mellette van a csatlakozó amit megnéztek,megnézed fent van-e rendesen és ennyi...sztem....