A fúvókacserét mi egyszerre megpróbáltuk,állt a szalonban egy autó és megfűztem őket,hogy próbáljuk már ki és nem volt jó,azért rendeltek motort,de hát az sem segített.
Én még arra gondolok,hogy valahol esetleg megtörhet a cső,mivel miután feltöltöttem utána nem működött normálisan,addig nem volt kinyitva a motorháztető.
Ráadásul a fúvókát feldugták egy ott szervizelt vw-re azon nyomta rendesen a cuccot...
Most konfigurálgatok S3 kombit. Jól látom, hogy már nincs olyan "üzleti utas csomag" (ipad tartó, 220-as csatlakozó stb) illetve teljes, nagy panoráma tető? Régebben volt, de most nincs a konfigurátorban. Van valakinek információja, hogy ez tényleg megváltozott?
Sziasztok. Lenne még kérdésem. Tudtok valami olyan helyet, ahonnét tudok rendelni, vagy helyben venni koda emblémás üléshuzatot, és szőnyeg garnitúrát?
Nálam is előjött a probléma, de csak a bal fúvókánál. Én azt az infót kaptam, hogy a fúvókákkal van a a baj. Elképzelhető, hogy szétfagy vagy valami hasonló. Lényeg, hogy fúvóka nyílás mellett is kinyom és ott veszít nyomást. Fúvóka csere lesz, de szerintem ebben a hidegben az is szétmegy majd. Széria a fúvóka fűtés, nem értem mi lehet a hiba. Lehet, hogy anyag hiba?
Így van a bal oldalon lévő kis rekeszt kinyit és kipattint és ott van a biztosíték tábla mellett.
Nálam a napellenző nem remeg be, legalábbis nem vettem észre de holnap megnézem.
Viszont kezdetektől fogva van egy halk, tompa kopogó zörej bal hátulról lassú tempónál, szar úton. Pl. macskakövön haladva 20-30 km/h-nál. Érdekes, hogy 50-60 km/h felett (szar úton haladva) megszűnik. Tudnotok kell, hogy én elég szenzitív vagyok az ilyen zörejekre és ezért a szervizben is szeretnek nagyon! :-)
Bal hátul a lökösnél oldalt, belül van egy "csapóajtó" szerű aminek az a dolga, hogy az ajtó becsukásnál elvezesse a légnyomást. Én arra gyanakszom, hogy az nagyon lazán jár. Nagyobb sebességnél pedig a menetszél leszorítja. Vonóhorgon ugrálva a jelenség nem jön elő.
Külföldi fórumon azt találtam, hogy Octavia3-nál hasonló jelenséget a hátsó stabilizátor bekötő kutyacsontjának cseréje szüntette meg. Szóval ezzel még lesz játék, ha egyáltalán rájövünk az okra.
Szerintem konkrétan benyúlsz oda ahova a computert csatlakoztatni szokták,mellette van a csatlakozó amit megnéztek,megnézed fent van-e rendesen és ennyi...sztem....
Teljesen egyetértek. Nekem is 1.6 CR TDI van, ráadásul kombi. Soha nem volt problémám a teljesítményével, de az tény, hogy meg kell tanulni bánni vele. Nyilván 105 LE nem sok mindenre elég, de a sofőrön sok múlik. Pl. tudom, hogy az autópályán 130-140-nel haladva nem ugrok be a belsőbe, ha ott mindenki 160-nal megy, mert esélyem sincs. Ha valaki sokat autópályázik, ott jobban irritálja ha megy elötte valaki mint hogy mennyit fogyaszt az autója, az semmiképp sem vegyen ilyet.
Egy barátom jár egy céges Caddyvel amiben ugyanez a motor van, "kisáruszállító" stílusban tolja neki (ami tudjuk mit jelent) és 200e km alatt semmi gond nem volt az autóval. Nos ő azt mondta, hogy megvehetem bátran, mert ha ő a púposra pakolt Caddyval "elégedett", akkor nekem is meg fog felelni.