Topik a muzeális minősítés menetéről, a Muzeális Minősítő Bizottság (MMB) tevékenységéről. Írd meg az élményeidet, vagy tedd fel a kérdéseidet azoknak, akik már túl vannak rajta!
Nem is akartam tovább menni. Újabban ott szoktam találkozni az osztrák partnerünkkel.
Így nem kell osztrák matricát vennem és spórolok legalább 2 órát, ha nem többet. Neki meg még csak egy laza ugrás sem Bécsből a tDi szuper Espace-szal.... Ha Badenig megyek, valahol mindíg elbámészkodom az időt.
Ma is10-kor indultam, vártam az ürgére 20 percet és 4 kor már kipakolva gurultam haza a büdös kurva nejemhez aki finom forró kakaóval várt....
Ezek már csak ilyenek, gondozzák a stricijüket, tudod...
derekbell: és neked mi közöd van az egészhez? Tojsz az egészre nem érdekel. Vagy most megint érdekel? Vagy most az jön hogy majd belülről fogod megjavítani a MAVAMSZ-ot?
Látod, ez is egyre gyakoribbá váló és igen súlyos kérdés: a replikák ügye. EZT IS sürgősen meg kéne tárgyalni, mint minden egyebet.
Mert itt gyakorlatilag minden tarthatatlanná vált a 2000-es indulás óta. Ma már nem lehet azokat az ökörségeket büntetelnül hangoztatni, amivel anno elindították a MAVAMSZ hajóját!!!
Az egész magyar muzeális minősítésről van szó. A Rover ügye egy kirívóan rejtelmes ügy és NINCS elvarrva semmi ez ügyben! Semmire semmiféle választ nem kaptam a mai napig.
Leginkább arra, hogy miként történhetett meg az, ami teljesen egyértelműen NEM történhetett volna meg???
A második minősítés erre nem adott választ. Erről nem óhajtok beszélni, csakis egy olyan fórum előtt, ahol mindenki ott van, a MAVAMSZ elnöksége és minden érintett. És csakis zártkörűen.
Ma "jót"autóztam ebben a különösen szar időben egymagamban Hegyeshalomig és vissza. Miután tegnap este megtaláltam a választ a tegnap itt feltett kérdésemre (a muzeális jelleg és muzeális érték definiálása) végre, sok hónap után kristálytisztán meg is tudtam fogalmazni az egész újkori magyar veteránozás rákfenéjét, ami a MAVAMSZ felállásásval vete kezdetét...
Itt a Rover kálváriája csak apró ürügy. Az eset viszont nem, mert veszedelemes kortünet!
Majd ha lesz erőm, úgyis leírom ide. Már lehet gyűjteni az Andaxinra valót...
Ezt nyugodtan. Emiatt ugyanis egy autó még nem bukhat meg. A nem látható rozsda miatt biztosan NEM!!! ÉS sok más mindenért sem.
Sokszor leírtam már itt, hogy mi a minősítési rendszer alapja: 80 kérdésre adott pontozott válaszok átlagának el kell érni a 75-öt. Egy jármű nem egy hiba miatt bukik meg, hanem nagyon sok hiányoság miatt tud csak megbukni, vagy kizáró ok miatt...
A Rover 3-as állapotú. Sem több, sem kevesebb. És a 75-ös átlag pontosan a hármas állapot kritériumainak felel meg. És én megelégszem a 3-as állapottal, mert tudom, hogy többre most nincs pénzem. (És félek, hogy egyelőre nagyon nem is lesz...)
Szerintem nem. Elmúlt 30 éves? Akkor összeépítési engedéllyel talán valahogy. Kérdezd meg hivatalosan a mavamsznál, mi több ott is van fórum. Már többször gondoltam rá, be kellene írni valamit. Ez pont jó lenne...
Bocsánat: miért baj az, hogy felsoroltam 9 v. 10 korrekt ember nevét, akik NEM vetemedtek olyan aljasságra, mint a főttikár úr. Konkrét nevekkel óhajtottam alátámasztani, hogy igen, ennyien látták hivatalos vagy privát okból, de szakemberként a kocsit és egyikőjük sem bátorokodott ilyent tenni...
A fellebezés bizottsági tagjai közül egyébként Zolitól - akit egyedül személyesen ismerek - utólag meg is kérdeztem, hogy tisztában volt-e azzal, hogy mit írt alá a jegyzőkönyvön?
A fellebbezés jegyzőkönyve ugyanis semmi konrétat nem állapított meg, csupán helyben hagyta a május 15.-i minősítést. A hazugságokkal, tévedésekkel és súlyos hibákkal teli "első" jegyzőkönyvet.....
Nem részletezem a választ, én személy szerint sajnáltam őt, hogy ebbe belekeverték...
Most 'kivételesen' nem kötözködni akarok, de a torziós rugó is rugó. Olyannyira, hogy még a működési elve is azonos a csavarrugóéval. Mondhatni: a torziós rugó egy kiegyenesített csavarrugó. A többi tekintetében csak önmagamat tudnám feleslegesen ismételni.
504laci: ...és mi a helyzet a replikákkal. Ma megkeresett valaki egy 356 speedster replikát szeretne hozzni. Német országban H zulassung-ja van. Itthon vajon kap rá OT-t?
A fellebbezés perceiben, a gumitömítések felemelésénél csakis ketten tudhattak a mögötte látható látványról: Keepit és a főnöke. (Illetve természetesen még a lakatos és a fényező. De azok mondjuk nem állnak bármiféle kapcsolatban B.K-ral, azt se tudják kifia borja...)
Mert én biztosan nem tudtam, hogy mi van alatta.
De tudod mit? Engem nem is érdekelt. Akkor sem és most sem. Most nagyjából, kivülről tök rendben van, 1-2 év múlva pedig ősszel kell egy nagyon mély lélegzetet (és sok pénzt) venni és kompletten meglakatolni.... Mindent.
És Keepittel arról beszélgettünk, hogy az elfuserált fényezés miatt majd akkor az egészet le kéne kaparni és ezt valahol vidéken kéne talán megcsináltatni, mert az mégiscsak olcsóbb...
A festék fémig történő lekaparását.......................
derekbell: akkor a műhelyben rajtam kívül dolgoztak még vagy 6-an, a fényezőnél 3-an. Ők is pontosan tudják milyen volt az autód. Lehet hogy ők jelentettek fel!? Van a műhelynek egy tulajdonosa is ő is tudott az autód részleteiről. Az ő nevét miért nem írtad mint gyanusítottét? Félsz hogy repülsz az angolklubból vagy esetleg a farkadra lép és még a sarki abc-ben sem szolgálnak ki? Én csak röhögök a névkiíráson mint hőstetten, de biztos lehetsz benne hogy a hozzászólásodban említettek közül néhányan nagyon-nagyon berágnak rád.
yogi: vannak speckó ragasztók amivel a puha gumit lehet akár a fényezéshez is ragasztani leszakíthatatlanul is! Ha kell adok illetve címet a beszerzéshez.
Db azt is írta, hogy csak ketten tudtak róla, oszt már most többnél tartunk. Amúgy mindentől függetlenül: marha nehéz ám a kédereket rögzíteni. Az acélvázasnak össze-vissza görbül a merevítése, rosszabb esetben szétrohad. A ragasztós meg az istennek nem akar ragadni, mert azt a puha gumit marha nehéz megtisztítani a kosztól. Aztán mikor végül félnapi munkával sikerült rögzíteni a kétméteres kéder nagy részét, az utolsó tíz centinél derül ki, hogy kicsit "megnyúlt" és a tíz centire van húsz centinyi kéder... Ha el nem porladt az anyag munka közben.
Ne mhinném, hogy ismernéd. Hatudod, hogy konkrétan miért bukott meg azautó, akkor nem írnál olyan csacsakaságot, hogy bizonáyra azt kersték a fllebbezénél, amitmár azelső minőításnél is hibaként tárta kfel és kiváncsiak voltak, hogy megjavult-e...
Nos, először is afelelbbezésne kaz volt az értelme és célja, hogy a május 15.-i minősítés itééeteit vizságljafelül, mert én egy 3 oldalas beadványban azokk özül kifogásoltam jópárat...
Ezerke választ nem kaptam...
A kocsi a 0-as ködlámpa és 0-as kürt miatt bukott meg.
Egyikre sem adhattak volna nullát.
A pontszámát erőteljsen csökkentette a 40 pontos hátsó ülés, az 50 pontos napellenző és 50 pontos ablaktörlő - kutya baja mindegyiknek, hibátlanok és 80-90 pontot kellett volna kapniuk.
FEltünően durva volt a frissen csrélt hátsó gátlókért az 50 pont, az első, nem is látható gátlókért úgyszintén 50 pont - a mérések szerint és a műszakin is kifogástalannka itélték....
Pofátlan hazugság volt az első rúgókért adott 50 pont - hisen nincs elől rúgó, csak torzió és az is becsomagolva.
Szemenszedett hazugság volt a azegész kormányrendszer 6 krédsésél 70-70 pontot adni, mert egyetlen gömbfej cseréjén kivül kutya baja mindennek, hibátlan és kiválóan működik.
Én még a telejs erőátvitel söszes eleémre adott 80-80 pontokat is keveslem, mertaz automataváltó és mindne ehibátlan, töéltesen működik.
Summa summárum, tücsköt-bogarat öszehazudtak a kocsiról, sok száz pontot raboltak el tőle bizonyítottan szándékosan - de az ajtók belső borításainak rozsdáiról szó sem volt!!!!!!!