(Kitartás, jöhet még jobb helyzet, bár most éppen nem érzem úgy, hogy pl nagyon bele kéne nyúlnom bármibe, elég meleg a BÉT most sztem. Hagyjuk, csak bosszant... :)
Valószínűleg nem tűnt fel a tőzsdével kapcsolatos enyhe irónia amit beleszőni véltem a mondandómba... ;))))))))))))))))))))) (és tényleg, valóban nem is értek hozzá, szerintem ma a ki a mo-i helyzetre azt mondja, hogy érti, csúf módon hazudik... inkább óvatos vagyok vele nagyon, az nem árthat, eddig nagyjából működött, hátha ez után is menni fog... kopkopkop)
Aki ilyet mond egyértelmű, hogy nem ért hozzá, csak max. szerencséje van/volt....
:-))
Rendben, hogy prémium, de megvannak a fokozatai a lehúzásnak is. Szerintem a BMW átlépte a brutál fokozatot.... Egyszerűen nem tudok 20 milla alatt konfigurálni magamnak egy új 5-öst.... Korábban azért 15-17-ből már tudtam.... (30-40%)
A 7-es elölről mondjuk pont nem tetszik, az én szemeben nagyon ostobán haz az a két orbitális méretű orrlyuk. Az Audik is elsősorban az ostoba szingülfrém miatt nem jönnek be, igaz ott még a túl egyforma vonalvezetés a márkán belül sem tetszik, de hát ezek ugye tök szubjektív dolgok, mindenki másra vevő.
Sokat számítanak ezek a részletek, az S2 melletti döntésem egyik nyomós érve volt számora, hogy kimondottan tetszik elölről, a lámpák alakja meg minden, szóval kis szerelem gyúlt. Az új O2 meg nagyon nem tetszett éppen, pedig arra már volt egy sokkal jobb ajánlatom TSI DSG-vel meg minden. Mára már másképp látom az O2 faceliftet, mai szemmel nézve már simán azt venném az S2 helyett. Vagy mégse ;)
Prémium kategória = lehúzás amennyire lehet. Nem tudom megítélni mennyire van túlárazva, lehet ez 30 meg 40% is, tilajdonképpen mindegy, mert mindent annyiért adnak amennyiért van rá kereslet és megéri. Tegnap megnéztem az árakat, hát elég szépek, de ha úgy nézem, hogy egy jobban felszerelt S2 megüti akár a 8-9 millát... Na majd még kicsit felpörög a biznisz, meg már a tőzsdéhez is egyre jobban értek, és nem okoz majd gondot megvenni ;) ....egy 10 éves Daciát... :))))))))))))
hát én nem vagyok kibékülve az új 5-össel. mondjuk jobb mint az ellőző.. de vhogy nem tudtam még megszeretni. ha bmw akkor az új 7es az valami, szemből és szemből-oldalról No1. ha már off :) sedanban nekem most a Mazda 6-os az etalon. dehogy on legyek, kombiban a felvarott Octi ott van a csúcson!! ha őszinte akarok lenni nekem az SII kombi segge tiszta Golf segg felfújva. erre ma világított rá egy sötétkék amit egy parkoló egyeden volt időm megnézni, egy az egybe a Golf kombi... :( és az nem annyira jön be. Kombiban viszont a BMW 5ös nagyon jóóóóó, de az A6 sztem a csúcs.. sztem!! na ennyit a seggekről , mármint a pléhkasznisról :PPP :)))
De az ára messze nem normális.... És itt nem "üres pénztárca" beszél belőlem, hanem egyszerűen brutális pénzt kérnek érte.... Bármennyire szép és jó, de minimum 30%-kal a jelenlegi árlista alatt kéne lennie az árának....
OFF tényleg, távolról már majdnem jól néz ki, csak ne lenne annyira igénytelen. viszont nem járnak rossz úton, már ami a tömeg igényének kielégítését jelenti. ON
Nekem ez tetszik hátulról is :) Nem volt ez így kezdetben, de minél többet láttam, más autók mellett is, annál jobban kezdett tetszeni. Mondjuk az új 5-ös toronymagasan jobban tetszik hátulról mint az S2 ;) de az most egyébként is az egyik olyan vas ami nagyon bejön, még a végén nem csak bajor sör hívő leszek (csak az anyagiak hiányoznak picit... :))))))) Éppen kinéztem az ablakon, a sárkány itt áll lenn, és igen, jól néz ez ki. Biztos lehetne rajta javítani, bár még senki sem mutatott olyan képet amin egyérelmműen előnyére változtattak volna a fotósop titánok. Amit eddig finomítgattak az S2-n (pl első lámpák, Bolero) az nekem nem jön be, de talán a modellfrissítésre felvesznek pár jó képességű designert. De azt is gondolom, hogy VW Apu ebben nem egyértelműen érdekelt...
kollegám 3 hónapos fullos diesel 170pacis DGS-s , mokkabarna Kombiját meghajtottam hát mit mondjak, überfaxa volt :) megy mint golyó, futómű király, téligumival is tapad jól
viszont :(( kivitt a reptérre , kiszállunk , kitolat a parkolóból, hátat fordítunk, duda.. bummmmm a következő ferde parkoló állásból egy Octavia beletolatott :(((( lámpa betolva 5-10cm-el , hála jó ég nem tört be, alsó spoiler eltörve.. pasi persze elismerte, kollegám majdnem sírt.. ez a 2. első hónapban belenyitottak egy ajtót hátsó dobnál..
én alig várom lejárjon a a leasing.. még kicsitt több mint 1 év.. asszem már döntöttem az új típusról :)))
elszállt a ló a germán urakkal, na meg irigykednek is.... mert azért nem buták valljuk be, nem hiszem, hogy nem gondolták ezt át....
Audi fulltech, qva drága, VW lejjeb, de még mindig kicsit presztízs a felsőbb kategoriája. Seat nem rossz, csak a marketing lett elbaxva sztem.. nekem pölö a legutsó Toledojuk a mai napig etalon méretileg.. Skoda meg SKODA most, azaz überfaxa jelenleg. ( nekem ugyan Octi nagyság, de pont megfelel, igaz vágyom SII-re a hátsó lábtér miatt amit sose nem használok, de jó a ha van :))
Ha most lebutítják a Skodát majd 3 év múlva kénytelenk lesznek visszahozni a jelenlegi színvonalra annyian el fognak fordulni, sztem. De hát ezt ők tudják.... uff
Nem sokáig fogok keseregni, ha VW tényleg meglépi a lebutítást....valszeg veszek 1-2 éves 5 BMW-t, vagy E Mercit helyette...ők se gondolták tovább, hogy az aki Skodával meg van elégedve, majd vesz 1 VW-t...badarság..tesómnak Oktáviája van, ha ez így lesz, azt mondta vesz egy fullos Dacia Dustert dízelben, négy kerék meghajtással...
Nagy dolog a presztizs, az irígység meg a féltékenység, és társai... Lewes véleménye tökéletesen egyezik az enyémmel: én sem vennék mondjuk Passatot mert a Superb sokkal rosszabb lesz, vagy egyáltalán eltűnik a kínálatból.
Na ez kész! Erről már beszélgettünk,hogy le akarják butítani a kodát,merthogy konkurenciája lett a VW modelleknek,de nem akartuk elhinni,hiszen ahogy a cikkben is írnak róla:
"a kassza akkor is a VW-konszernnél csilingel, ha egy vevő a Volkswagen helyett tényleg a kodát választja. "
Miért lenne jó a konszernek,hogy csupán mondjuk presztízsből lemondanának a bevételekről.Azokról a plusz pénzekről,ami már nyereség számukra.Még akkor sem értem,ha egyenlőre a tervezett butítás német piacra szól.De mi garantálja,hogy pár év múlva nem érinti a többi piacot.Ha én lennék a a koda vezetője,tutira megtagadnám a "parancsot".Vagy ész érvekkel meggyőzni a testületet,vagy a döntéshozót,hogy ez mekkora nagy hiba.Most csak azért lejjebb kell adni a minőséget,mert minden téren veri a koda a VW-t?Mert ez csak egy koda?Azt gondoltam,még akkor is ha ez a belépő modell,hogy ez a fajta felfogás már nem "divat".Pláne akkor,ha hozza,sőt,túl is teljesíti az elvárásokat a márka.Arról nem beszélve,hogy hozza a pénzt is a konyhára. Egy biztos!Ha nagyon belenyúlnak a márka butításába,akkor én kóccolok.Akármennyire is bejött nekem a koda,és a Superb,jöhetnek a konkurens autók.(Mazda6,Ford Mondeo,Honda Accord,Opel Insignia stb)
Na kezdődik a Skoda lebutítása... http://www.vezess.hu/hirek/lebutitjak_mert_tul_jo/26978/
Nem értem a VW-t, én például a Superbem helyett semmiképpen nem vennék Passatot. Ha a Superbet is gyengébb felszereltséggel adják, elmegyek a konkurenciához legközelebb...
Én már a leges legelején mondtam neked,hogy nem valami kifinomult ahogy az ablak a végállásba kerül.Csúnya,és illúzió romboló az a koppanó hang.Nem annyira kifinomult,mint például a Superb I.-nél.Kíváncsi vagyok én is,hogy másnál is van e ez a hang.