Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.29 0 0 5336
Hm, hát én nem is tudom, azt hiszem nekem nem tetszik az új Bolero kinézete...

essey98 Creative Commons License 2010.09.26 0 0 5335
Kb 1 hónap és viszem a 2. kötelező szervízre, ott feltárom a hibákat és bízom benne, hogy gariban cserés lesz minden.
ckerti Creative Commons License 2010.09.25 0 0 5334

Gondolkodom rajta, de se racionális érveket, se két-két és fél millió forintot nem tudok mellé tenni :-(

Pedig más bajom nincs is vele, csak a pénz.. de hát a pénz, az a legkevesebb :-)

Előzmény: _Brazil_ (5333)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.25 0 0 5333
Ez jól is néz ki belülrő, ebben még a műanyagnak látszó műfa sem annyira zavaró. Cseréld el az Octaviára ;)
Előzmény: ckerti (5331)
Varshi Creative Commons License 2010.09.25 0 0 5332
Ha nem bír kiszáradni, és nincs rajta törés-repedés stb,. akkor szerintem feltétlenül.
Nekem a Fiatomon a tolatólámpa áll a vízben. 40 fokban, szárazság idején is, hónapok alatt se bírt kiszáradni. Cserére vették 2 napja.
Előzmény: essey98 (5330)
ckerti Creative Commons License 2010.09.24 0 0 5331

Mindkét kérdésedre a válasz -szerintem- igen, garanciális kérdés ill. nem kérdés, hanem csere.

 

Az aranylámpás átalakítás pedig rettenetes.

Nekem mondjuk az arany amugy sem jön be, mint szín, pedig az én kocsimat (szaharabézs) is mondták már aranyszínűnek.

No az viszont -mármint a szaharabézs- a mai napig bejön, sőt egy S1-ben most is elfogadnám, mondjuk egy ilyenben, pont ezzel a beltérrel :-)

 

 

Előzmény: essey98 (5330)
essey98 Creative Commons License 2010.09.24 0 0 5330
Ha bepárásodik a ködlámpa az is garis?
essey98 Creative Commons License 2010.09.24 0 0 5329
Égett már ki valakinek a jobb hátsó ülésfűtés középső visszajelző ledje? Nekem ez a helyzet. Gondolom gariban orvosolják...
essey98 Creative Commons License 2010.09.24 0 0 5328
Overhaulin! :-)

http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/64/04/56404_1285162840_49.jpg
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.22 0 0 5327
Tudtommal nem lehet a mienkben, de egy kérdést a szalonban megér....
Előzmény: szrol1 (5326)
szrol1 Creative Commons License 2010.09.22 0 0 5326
Sziasztok!

Most olvastam egy 2010 nyári Superb kezelési útmutatójában, hogy a maxi dot kijelzőben az átlag sebesség, stb. mellet már az olaj hőmérséklet kiírását is be lehet állítani. Lehet, hogy a régiekben is előlehet varázsolni a szerviz számítógép segítségével?

Üdv!
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.20 0 0 5325
Az a fogyasztás nem akkora durranás, most a Bp-München-Bp úton 5.5 körül evett az 1.9 PD az S2-ben, igaz nem tiportam ki a lelkét most sem, de azért a népek nagy többségét inkább a belső sávból néztem.
Egyszer kipróbálnék egy ilyen 1.6 CRTDI-t, és nem is feltétlenül S2-ben, mert annyi féle vélemény volt már róla, hogy lehetetlen levonni róla bármilyen egyértelmű következtetést annak aki nem tapasztalta meg. Igaz az 1.4 TSI-ről is mondtak mindenfélét, de azt mégis inlább jobban szerette mindenki, és az nekem is tetszett.
Előzmény: hicky (5318)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.20 0 0 5324
De durva...
http://www.langlovagok.hu/html/galeria/5267_1.shtml
superbfanatic Creative Commons License 2010.09.19 0 0 5323
Üdv!
Ja, csak azt felejted el, hogy a 1.6 egy kihegyezett, amiben nem sok tartalék van, az 1.9 250NM meg egy visszafojtott, amiben mindenki tudja mi rejlik még...
Előzmény: hicky (5320)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.16 0 0 5322
Igaz, de alkalmazkodni kell a kocsihoz. Bár ritkán megyek vele, mert a tesómé, de nem okoz gondot. :-)
Előzmény: Gianniz (5321)
Gianniz Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5321
Sajnos nem, a CR TDI motoroknak sokkal alacsonyabb az alapjárat környéki nyomatéka, főleg az 1.6-os. A 2.0-ákkal nincs gond, azok jól sikerültek.

Az 1.6-nak 2000-től megjön, meg Euro 5 az igaz. De nagyon hosszú a váltóáttétel, városban kínszenvedés használni. Próbálj ki egy O2 1.6 TDI-t, és majd érezni fogod.
Előzmény: hicky (5320)
hicky Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5320
Most nem azért,de a jó öreg 1.9 PD TDI is kb 2.000-ig agyhalott.Arról nem is szólva,hogy az 1.6 CR ugyanazt tudja,mint az 1.9 PD TDI(77kw,105 LE,250NM).A különbség annyi,hogy a CR már tudja az euro 5-öt.
Előzmény: Gianniz (5319)
Gianniz Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5319
Nagy élmény lesz Superbbe ez a nyomatékszegény vacak. 2000 RPM-ig még Polo-ban is agyhalott. Ezerszer inkább a jó öreg 1.9 PD, vagy egy 1.4 TSI.
Előzmény: hicky (5318)
hicky Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5318
Friss hír:

"Új motorral bővült a Škoda Superb palettája
Új dízelmotor: 1.6 CR TDI 77 kW

• Új dízelmotor: 1.6 CR TDI 77 kW
• Kulturált járás és takarékos üzem
• Alacsony széndioxid-kibocsátás


A Superb modellsorozat motorkínálata az Octavia modellekben már sokszorosan bizonyított négyhengeres dízel erőforrással bővül. Magas teljesítményszintjének, illetve az 1.500 és 2.500 percenkénti fordulatszám közötti tartományon mindvégig rendelkezésre álló tekintélyes, 250 newtonméter maximális forgatónyomatékának köszönhetően e rugalmas konstrukció városi forgalomban és autópályán egyaránt ideális megoldásnak számít. Legkorszerűbb common-rail befecskendezési technikájának köszönhetően rendkívül kulturált járás és alacsony üzemanyag-fogyasztás jellemzi. Az új motor ötfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik.

A korszerű erőforrás a márka „downsizing” trendjének szerves folytatása, amelynek szellemében kisebb hengerűrtartalomból produkál magasabb teljesítményt. Ennek eredményeképpen a takarékos és környezetkímélő üzem kiemelkedő menetteljesítményekkel párosulhat. A Superb 1.6 CR TDI szenzációs, 100 kilométerenként mindössze 5 literes kombinált üzemanyag-fogyasztással jelenik meg, s a modellsorozat legtakarékosabb dízel tagjaként az EU5 kipufogógáz-szabvány előírásait is teljesíti. Az új technika alacsony, kilométerenként csupán 130 gramm kombinált széndioxid-kibocsátásával a Škoda-modellek emissziós átlagához is jótékonyan járul hozzá.

„Joggal lehetünk büszkék 1.6 CR TDI motorunkra, amely a közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel működő erőforrások palettáját teszi teljessé, a Superb modellsorozat így immár mindegyik dízelmotorjában common-rail befecskendezést kínál. Az 1.6 CR TDI a legújabb műszaki megoldások, illetve a takarékos és környezetkímélő üzem ideális kombinációját képviseli. Kiforrott technikáról van szó, amely minden körülmények között kiemelkedő menetteljesítményekkel szolgál“ – fejtette ki Eckhard Scholz, a Škoda Auto igazgatótanácsának műszaki fejlesztés területéért felelős tagja."
hicky Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5317
Ezt a feltételezést mire alapozod?
Előzmény: whistler_hun (5316)
whistler_hun Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5316
A kérdés inkább az, hogy hogyan tudta kicsempészni a gyárból 2 évvel a bemutatója előtt az autót? :-)
Lewes111 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5315
Hogy a lópikulában tudnak lejárni egy 1.5 éves autó okmányai???
Előzmény: hicky (5314)
hicky Creative Commons License 2010.09.13 0 0 5314

Soha vissza nem térő alkalom!!!

1,5 éves,lejárt okmányokkal eladó V6-os Superb:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_3.6_fsi_elegance_4x4_dsg-4141467

 

ckerti Creative Commons License 2010.09.07 0 0 5313

Az RS-nél kéretik a mondat 2. felét hozzáérteni, miszerint nem hivalkodó.

A kényeztetés a Superb feladata.

 

Néha kevesebbet írok le, mint amire gondolok :-))

Előzmény: Varshi (5312)
Varshi Creative Commons License 2010.09.07 0 0 5312
> a belül kényeztető, kívül nem hivalkodó autó, talán ezért jön be annyira az RS Octi is.

Papa, abban mi kényeztet belül? :) Egy Superb még esetleg igen, de az RS?
Nem túl komfortos a futása, a vezetőülésben éppolyan passzentos (sportos, de semmiképp se terpeszkedős-kényelmes) érzés, mint a Seatomban... egyedül talán a hátsó utas terére mondanám, hogy lenyűgöz.
Előzmény: ckerti (5309)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5311

Mostanában autót konfigurálgatok a neten.

Hiába indulok ki a Business Superb-ből, valahogy mindig 8 milkó lesz az ára, pedig visszafogom magam.

Milyen jó, hogy nem muszáj cserélnem az autót, hiszen ebben is jól érzem magam, szinte mindent megad, ami kell.

Azért a "szinte" az ott van, de 6 misi különbözetet nem tudok és nem is akarok kifizetni.

Kéne már egy jó szponzor :-))

Előzmény: _Brazil_ (5310)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5310
Fel sem merült, hogy sértegetnél bármivel is, még a feltevést sem értem. :)
A nem fullos S2-ben is pont az a jó mint amit írtál, nekem plö tökéletesen megfelel ;)
Előzmény: ckerti (5309)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5309

Sajnos elég sokszor megjártam az elmúlt 1,5 évebn, de azt élveztem, hogy többször is visszaelőztem a kúton mindig megálló X6-ost, pedig nekem nem is dízelem van :-)

 

Nekem tetszik a belül kényeztető, kívül nem hivalkodó autó, talán ezért jön be annyira az RS Octi is.

A szolid szárny még nem túlzás.

A fullos S2-ben is az a jó, hogy nekem -ill. a tulajnak- mindent megad kényelemben, tudásban, erőben, de nem gőgös propelleres vagy fennhéjázó négykarikás, esetleg önhitt tojásszeletelő.

 

Van ez a visszafogott stílus is, de kevesen értik.

(nem Téged akarlak sértegetni, remélem azt azért tudod)

Előzmény: _Brazil_ (5308)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5308
Győr-Debrecen tankolás nélkül is sokáig tart :)
Ez a fullos S2 meg nem a feltűnést kerülőknek szól, hanem a márka és típus kis lépésekben történő felfelé pozícionálásáról, de lehet, hogy van olyan aki szeret nagyon sok pénzt kiadni valamire amin nem látszik, hogy drága :) Mondjuk az igazi prémium márkák prémium modellheihez képest nem drága, Škodához képest drága.
Előzmény: ckerti (5307)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5307

Valóban nehéz a prémium márkák ellen labdába rúgni, de szerintem a Skoda sem komolyan gondolta zet a változatot.

Inkább csak azoknak, akik valódi "understatement" autót akarnak, amiről senki nem mondja meg, hogy mit is tud, amig 250-el el nem söpör mellette :-)

 

Elhiszem, hogy van, akinek nem számít a fogyasztás, de egy Győr-Debrecen oda-vissza 2 tankolással kicsit sokáig tart, nem?

Előzmény: _Brazil_ (5306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!