Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gianniz Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5319
Nagy élmény lesz Superbbe ez a nyomatékszegény vacak. 2000 RPM-ig még Polo-ban is agyhalott. Ezerszer inkább a jó öreg 1.9 PD, vagy egy 1.4 TSI.
Előzmény: hicky (5318)
hicky Creative Commons License 2010.09.15 0 0 5318
Friss hír:

"Új motorral bővült a Škoda Superb palettája
Új dízelmotor: 1.6 CR TDI 77 kW

• Új dízelmotor: 1.6 CR TDI 77 kW
• Kulturált járás és takarékos üzem
• Alacsony széndioxid-kibocsátás


A Superb modellsorozat motorkínálata az Octavia modellekben már sokszorosan bizonyított négyhengeres dízel erőforrással bővül. Magas teljesítményszintjének, illetve az 1.500 és 2.500 percenkénti fordulatszám közötti tartományon mindvégig rendelkezésre álló tekintélyes, 250 newtonméter maximális forgatónyomatékának köszönhetően e rugalmas konstrukció városi forgalomban és autópályán egyaránt ideális megoldásnak számít. Legkorszerűbb common-rail befecskendezési technikájának köszönhetően rendkívül kulturált járás és alacsony üzemanyag-fogyasztás jellemzi. Az új motor ötfokozatú manuális sebességváltóhoz csatlakozik.

A korszerű erőforrás a márka „downsizing” trendjének szerves folytatása, amelynek szellemében kisebb hengerűrtartalomból produkál magasabb teljesítményt. Ennek eredményeképpen a takarékos és környezetkímélő üzem kiemelkedő menetteljesítményekkel párosulhat. A Superb 1.6 CR TDI szenzációs, 100 kilométerenként mindössze 5 literes kombinált üzemanyag-fogyasztással jelenik meg, s a modellsorozat legtakarékosabb dízel tagjaként az EU5 kipufogógáz-szabvány előírásait is teljesíti. Az új technika alacsony, kilométerenként csupán 130 gramm kombinált széndioxid-kibocsátásával a Škoda-modellek emissziós átlagához is jótékonyan járul hozzá.

„Joggal lehetünk büszkék 1.6 CR TDI motorunkra, amely a közvetlen üzemanyag-befecskendezéssel működő erőforrások palettáját teszi teljessé, a Superb modellsorozat így immár mindegyik dízelmotorjában common-rail befecskendezést kínál. Az 1.6 CR TDI a legújabb műszaki megoldások, illetve a takarékos és környezetkímélő üzem ideális kombinációját képviseli. Kiforrott technikáról van szó, amely minden körülmények között kiemelkedő menetteljesítményekkel szolgál“ – fejtette ki Eckhard Scholz, a Škoda Auto igazgatótanácsának műszaki fejlesztés területéért felelős tagja."
hicky Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5317
Ezt a feltételezést mire alapozod?
Előzmény: whistler_hun (5316)
whistler_hun Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5316
A kérdés inkább az, hogy hogyan tudta kicsempészni a gyárból 2 évvel a bemutatója előtt az autót? :-)
Lewes111 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 5315
Hogy a lópikulában tudnak lejárni egy 1.5 éves autó okmányai???
Előzmény: hicky (5314)
hicky Creative Commons License 2010.09.13 0 0 5314

Soha vissza nem térő alkalom!!!

1,5 éves,lejárt okmányokkal eladó V6-os Superb:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_3.6_fsi_elegance_4x4_dsg-4141467

 

ckerti Creative Commons License 2010.09.07 0 0 5313

Az RS-nél kéretik a mondat 2. felét hozzáérteni, miszerint nem hivalkodó.

A kényeztetés a Superb feladata.

 

Néha kevesebbet írok le, mint amire gondolok :-))

Előzmény: Varshi (5312)
Varshi Creative Commons License 2010.09.07 0 0 5312
> a belül kényeztető, kívül nem hivalkodó autó, talán ezért jön be annyira az RS Octi is.

Papa, abban mi kényeztet belül? :) Egy Superb még esetleg igen, de az RS?
Nem túl komfortos a futása, a vezetőülésben éppolyan passzentos (sportos, de semmiképp se terpeszkedős-kényelmes) érzés, mint a Seatomban... egyedül talán a hátsó utas terére mondanám, hogy lenyűgöz.
Előzmény: ckerti (5309)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5311

Mostanában autót konfigurálgatok a neten.

Hiába indulok ki a Business Superb-ből, valahogy mindig 8 milkó lesz az ára, pedig visszafogom magam.

Milyen jó, hogy nem muszáj cserélnem az autót, hiszen ebben is jól érzem magam, szinte mindent megad, ami kell.

Azért a "szinte" az ott van, de 6 misi különbözetet nem tudok és nem is akarok kifizetni.

Kéne már egy jó szponzor :-))

Előzmény: _Brazil_ (5310)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5310
Fel sem merült, hogy sértegetnél bármivel is, még a feltevést sem értem. :)
A nem fullos S2-ben is pont az a jó mint amit írtál, nekem plö tökéletesen megfelel ;)
Előzmény: ckerti (5309)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5309

Sajnos elég sokszor megjártam az elmúlt 1,5 évebn, de azt élveztem, hogy többször is visszaelőztem a kúton mindig megálló X6-ost, pedig nekem nem is dízelem van :-)

 

Nekem tetszik a belül kényeztető, kívül nem hivalkodó autó, talán ezért jön be annyira az RS Octi is.

A szolid szárny még nem túlzás.

A fullos S2-ben is az a jó, hogy nekem -ill. a tulajnak- mindent megad kényelemben, tudásban, erőben, de nem gőgös propelleres vagy fennhéjázó négykarikás, esetleg önhitt tojásszeletelő.

 

Van ez a visszafogott stílus is, de kevesen értik.

(nem Téged akarlak sértegetni, remélem azt azért tudod)

Előzmény: _Brazil_ (5308)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5308
Győr-Debrecen tankolás nélkül is sokáig tart :)
Ez a fullos S2 meg nem a feltűnést kerülőknek szól, hanem a márka és típus kis lépésekben történő felfelé pozícionálásáról, de lehet, hogy van olyan aki szeret nagyon sok pénzt kiadni valamire amin nem látszik, hogy drága :) Mondjuk az igazi prémium márkák prémium modellheihez képest nem drága, Škodához képest drága.
Előzmény: ckerti (5307)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5307

Valóban nehéz a prémium márkák ellen labdába rúgni, de szerintem a Skoda sem komolyan gondolta zet a változatot.

Inkább csak azoknak, akik valódi "understatement" autót akarnak, amiről senki nem mondja meg, hogy mit is tud, amig 250-el el nem söpör mellette :-)

 

Elhiszem, hogy van, akinek nem számít a fogyasztás, de egy Győr-Debrecen oda-vissza 2 tankolással kicsit sokáig tart, nem?

Előzmény: _Brazil_ (5306)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5306
Bár elék scifi-nek hangzik manapság, de vannak olyanok akiknek teljesen mindegy mennyit eszik az autó. :) Nekem plö nem mindegy, de nem ezért vettem dízelt, hanem mert ez volt azonnal elérhető fehérben... :))))) Azért nem mondom, hogy nem örülök annak, hogy nem egy szomjas fajta (ok, cserébe nem versenyautó, na és, ezt tudtam és elég is), de az eredetileg tervbe vett TSI fogyasztása sem nagyon érdekelt volna engem sem. Az igaz, egyik sem V6 meg sok ccm... Ilyen Supeerbet sosem vennék, ebben az árkazegóriában amúgy is eltévedt bepróbálkozásnak tartom.
Előzmény: ckerti (5305)
ckerti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 5305

Nekem az tetszik a hirdetésben, hogy nem hazudja be a 6 literes fogyasztást.

A kocsi szép és biztosan nagyon jó is, de nekem nem fér bele a fejembe, hogy miért éri meg ezzel a motorral venni, hiszen a 16 literes fogyival elég gyakran kell tankolni,  viszont a Mmagyarországi forgalmi viszonyok között nem jön ki a jelentős többletteljesítménye, nem?

Persze értem, hogy van ahol a presztizs számít és van, aki jobban szereti a V6 hangját, mint a dízelét, valahol titokban én is kipróbálnékj egy hétig egy ilyet, de venni nem vennék.

 

Előzmény: _Brazil_ (5304)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.05 0 0 5304
Tulajdonképpen lényegtelen mi van ezzel az autóval, szerintem se 11-ért 8.7-ért nincs rá különösebben nagy kereslet.
Előzmény: Törölt nick (5303)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.05 0 0 5303

És akkor - úgymond - áron alul, vagy legalábbis óriási buktával megszabadul tőle??

 

1 év 14-ről 8,5 misi.... Az több mint sok...

Én - is - inkább valami másra gyanakszom....

Előzmény: _Brazil_ (5302)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.09.05 0 0 5302
Szerintem semennyire. Idő közben kiderült, hogy a Škoda, legyen is bármennyire fullos fajta bizonyos körökben és IQ alatt nem szalonképes, és/vagy vem megfelelő a minősége az elvárásoknak, és hát legyünk őszinték, tényleg nem egy M5/M6. Azok meg jobban is mennek, és ezt a részét tökéletesen értem is, egy 300le körüli autó a napi közlekedésben csak meglehetősen komoly kompromisszumok válallásával használható... ;)
Előzmény: Lewes111 (5301)
Lewes111 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 5301
Női tulajdonos, hát persze. Azért fogad el M5-öt vagy M6-ot is cserébe...
Vajon mennyire zúzták meg, hogy igy meg akarnak tőle szabadulni???
Előzmény: hicky (5299)
széles tamás Creative Commons License 2010.09.04 0 0 5300
A kétköznapi és a bíxenon nagyon teccenek. :-)
Előzmény: hicky (5299)
hicky Creative Commons License 2010.09.04 0 0 5299
Hehe! :D Micsoda vétel!!!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/superb/skoda_superb_3.6_fsi_elegance_4x4_dsg-4088634

(Az autó leírása nem semmi.Pláne,hogy női a tulajdonos!)
whistler_hun Creative Commons License 2010.08.23 0 0 5298
Sziasztok,

Régen jártam erre.
Nálatok a hátsó futómű felől nem jönnek nem kívánatos hangok? Az én autómban 90.000 km-nél már észrevehetően "hangosodott" az autó, egyre jobban zavar. Gumik kezdenek fűrészfogasodni. Nézelődtem valamiféle zajcsillapító anyag után, ezt találtam. A Dynamat őrült drága, ez szerintetek milyen?

http://www.zajcsillapitas.net/mainproducts/pf-830-20.html

Használt már valaki hasonlót?

Üdv.
Whistler
sipos74 Creative Commons License 2010.08.22 0 0 5297
Pepi és Lewes köszi a válaszokat. Ezek szerint a 2.0 CR TDI Elegance-hoz széria.:O)

Üdv.
Lewes111 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 5296
Szerintem a krómozott kipufogóvég motor-függő, nem jár a legkisebb TSI és a régi 1.9-es TDI motorhoz, a többihez igen.
Előzmény: sipos74 (5294)
pepi_17 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 5295
Anno úgy tudom,hogy az Elegance-hoz volt szériafelszereltség.
Előzmény: sipos74 (5294)
sipos74 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 5294
Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy a krómozott kipufogó vég, az motor és/vagy felszereltség függő?

Üdv.
Balázs
széles tamás Creative Commons License 2010.08.14 0 0 5293
THKS
Előzmény: Törölt nick (5292)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.14 0 0 5292

Sz. Tamás

Hicky

Egy jó poénért,akár a világ végére is.........

:-))

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.08.13 0 0 5291

Igen.

- A Hao Rui ilyen gyárilag.

- A Milotec árul ragasztható "hűtőrács-krómokat"..

 

Előzmény: pepi_17 (5289)
Lewes111 Creative Commons License 2010.08.13 0 0 5290
Elmentem szervízbe, végülis kiderült, hogy mégsem csapágy, hanem a gumi kopott egyenetlenül, és az morgott. Viszont az első 2 gumi le volt kopva a kopásjelzőig (ez mennyire normális 48e km-nél, amiből 15e a téli gumival ment el?), így kaptam 4 vadiúj nyári gumit (Pirelli P7)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!