Győr-Debrecen tankolás nélkül is sokáig tart :) Ez a fullos S2 meg nem a feltűnést kerülőknek szól, hanem a márka és típus kis lépésekben történő felfelé pozícionálásáról, de lehet, hogy van olyan aki szeret nagyon sok pénzt kiadni valamire amin nem látszik, hogy drága :) Mondjuk az igazi prémium márkák prémium modellheihez képest nem drága, kodához képest drága.
Bár elék scifi-nek hangzik manapság, de vannak olyanok akiknek teljesen mindegy mennyit eszik az autó. :) Nekem plö nem mindegy, de nem ezért vettem dízelt, hanem mert ez volt azonnal elérhető fehérben... :))))) Azért nem mondom, hogy nem örülök annak, hogy nem egy szomjas fajta (ok, cserébe nem versenyautó, na és, ezt tudtam és elég is), de az eredetileg tervbe vett TSI fogyasztása sem nagyon érdekelt volna engem sem. Az igaz, egyik sem V6 meg sok ccm... Ilyen Supeerbet sosem vennék, ebben az árkazegóriában amúgy is eltévedt bepróbálkozásnak tartom.
Nekem az tetszik a hirdetésben, hogy nem hazudja be a 6 literes fogyasztást.
A kocsi szép és biztosan nagyon jó is, de nekem nem fér bele a fejembe, hogy miért éri meg ezzel a motorral venni, hiszen a 16 literes fogyival elég gyakran kell tankolni, viszont a Mmagyarországi forgalmi viszonyok között nem jön ki a jelentős többletteljesítménye, nem?
Persze értem, hogy van ahol a presztizs számít és van, aki jobban szereti a V6 hangját, mint a dízelét, valahol titokban én is kipróbálnékj egy hétig egy ilyet, de venni nem vennék.
Szerintem semennyire. Idő közben kiderült, hogy a koda, legyen is bármennyire fullos fajta bizonyos körökben és IQ alatt nem szalonképes, és/vagy vem megfelelő a minősége az elvárásoknak, és hát legyünk őszinték, tényleg nem egy M5/M6. Azok meg jobban is mennek, és ezt a részét tökéletesen értem is, egy 300le körüli autó a napi közlekedésben csak meglehetősen komoly kompromisszumok válallásával használható... ;)
Régen jártam erre. Nálatok a hátsó futómű felől nem jönnek nem kívánatos hangok? Az én autómban 90.000 km-nél már észrevehetően "hangosodott" az autó, egyre jobban zavar. Gumik kezdenek fűrészfogasodni. Nézelődtem valamiféle zajcsillapító anyag után, ezt találtam. A Dynamat őrült drága, ez szerintetek milyen?
Elmentem szervízbe, végülis kiderült, hogy mégsem csapágy, hanem a gumi kopott egyenetlenül, és az morgott. Viszont az első 2 gumi le volt kopva a kopásjelzőig (ez mennyire normális 48e km-nél, amiből 15e a téli gumival ment el?), így kaptam 4 vadiúj nyári gumit (Pirelli P7)
Láttam Ausztriában egy Superben olyan hűtőrácsot ami ritkább volt,mint az eredeti és krómcsíkok voltak a műanyag helyett,legalábbis színügyileg. Látott már valaki hasonlót?
Ez nekem is furcsa, a fabiában nekem 180.000 Km után is eredeti csapágyak vannak, az Octavia 100.000 KM-es, a Roomster 75.000 KM, és mindenben eredeti csapágy van..
A Porsche Budába hordom az autót, az első csapágycsere is ott volt... Nem tudom, mitől lehet, elsőre azt mondták, hogy a borítás ellenére kosz jutott a csapágyba, az tette tönkre...
Rosszul tudod. Az esedékes szerviz előtt megközelítőleg 2 000 km-rel kiírja minden indításnál, de a computerből - álló helyzetben - meg tudod nézni, hogy mennyi van még. Ez azért van így, mert változó szervizintervallummal rendelkezik a kocsi.